Tuli testailtua tänään. Sähköllä voi ajaa 147km/h kaasupoljinta käyttäen normaalisti, mutta tosiaan cruise ei suostu asettumaan yli 120km/h vauhtiin. Ellei koodaus onnistu niin tämä saa lähteä pikavauhtia eteenpäin
Ja juuri kun tuli tehtyä huima parannus ulkonäköön ja ajettavuuteen H&R jousilla
Minusta LCI 530e xdrivellä saa cruisen sähkölläkin 140km/h mittarinopeuteen asti. Eilen viimeksi ajelin sähköllä kaiketi 125kmh cruiseen asetettuna. Täytyypä varmistaa vielä tässä joku päivä. Ei kyllä sikäli niin hirvittävän tarpeellista cruisella sähköllä tuota kyytiä, että akku kuluu aika vauhdilla tuolla vauhdilla. Mutta toki kaikki keinotekoiset rajoitteet kiukuttaa. :think
Jos auto muuten on hyvä ja laitettu mieleiseksi, ratkaiseeko oikeasti vajaan kymmenen minuutin motariajo ilman vakkaria koko auton kohtalon? Tässä oletettu, että akullisella pääsee noin 20 kilsaa yli rajoituksen olevaa motarivauhtia. Todellinen varmaan vähän pienempikin. Toivottavasti koodaus onnistuu.
Kyllä se ratkaisee. Ja ei suinkaan 20km/h todellista yli rajoitusten ole tarve päästellä menemään, vaan 120km/h rajoituksella pitää saada cruiseen 130-135, eli todellista jotain sieltä väliltä.
Laitoinpa viestiä myös Bimmercode sovelluksen tukeen ja kuittasivat sieltä selvittävänsä josko olisi mahdollista.
Tuli testailtua tänään. Sähköllä voi ajaa 147km/h kaasupoljinta käyttäen normaalisti, mutta tosiaan cruise ei suostu asettumaan yli 120km/h vauhtiin. Ellei koodaus onnistu niin tämä saa lähteä pikavauhtia eteenpäin
Ja juuri kun tuli tehtyä huima parannus ulkonäköön ja ajettavuuteen H&R jousilla
Jos auto muuten on hyvä ja laitettu mieleiseksi, ratkaiseeko oikeasti vajaan kymmenen minuutin motariajo ilman vakkaria koko auton kohtalon? Tässä oletettu, että akullisella pääsee noin 20 kilsaa yli rajoituksen olevaa motarivauhtia. Todellinen varmaan vähän pienempikin. Toivottavasti koodaus onnistuu.
Tuli testailtua tänään. Sähköllä voi ajaa 147km/h kaasupoljinta käyttäen normaalisti, mutta tosiaan cruise ei suostu asettumaan yli 120km/h vauhtiin. Ellei koodaus onnistu niin tämä saa lähteä pikavauhtia eteenpäin
Ja juuri kun tuli tehtyä huima parannus ulkonäköön ja ajettavuuteen H&R jousilla
No tästä lähtee helposti offtopic keskustelu, mutta oikea nopeus ei todella ole rajoituksen suuruus mittarissa. Jokainen joka ajaa mittarin mukaan 120km/h motarilla on hidasteleva mulkku. 4-kaistaisella ei toki sinänsä iso ongelma, mutta kyllä se ~132km/h pitää saada cruiseen muuten ei tule hommasta mitään.
Vilkaisisin E-sys:llä löytyykö tuolle muutettavissa olevaa parametriä. Ainakin F-sarjassa löytyy vakkarin minimi & maksimi nopeuksille parametrit.
Lähinnä mietin, eikö tota lyhyttä matkaa, jonka sähköllä pääsee noissa vauhdeissa Max e-Drivella voi ajaa rajoituksen mukaan, jos kerran 120km/h saa vakkariin asetettua?
No tästä lähtee helposti offtopic keskustelu, mutta oikea nopeus ei todella ole rajoituksen suuruus mittarissa. Jokainen joka ajaa mittarin mukaan 120km/h motarilla on hidasteleva mulkku. 4-kaistaisella ei toki sinänsä iso ongelma, mutta kyllä se ~132km/h pitää saada cruiseen muuten ei tule hommasta mitään.
Jos asuu 120km/h motarin varrella niin sillä todella on merkitystä.
Lähinnä mietin, eikö tota lyhyttä matkaa, jonka sähköllä pääsee noissa vauhdeissa Max e-Drivella voi ajaa rajoituksen mukaan, jos kerran 120km/h saa vakkariin asetettua?
Leave a comment: