Itellä ollu se käsitys et M635 on saksassa ainakin yhtä kovassa kurssissa kuin täälläkin,normi 635,toki hieman lahoja,löytää kai täältäkin sopuhintaan. :think
Nettiautossa näyttävät nuo kovinvaihtohärpäkkeet olevan hinnoissaan.
Paljonko budjetti? Itse toin maaliskuussa saksasta M635 -87 ja sanotaan, että suomessa ei ollut myyjillä hinta/laatu kohdallaan, niissä parissa yksilössä, mitä täältä löysin. Asialliseen yksilöön saat sijoittaa kohta lähemmäs 10te ja hyvään vielä enemmän.
Budjetti noin 6-8te ( Itse toin maaliskuussa saksasta M635) jos saa kysyä kuinka paljon maksoit autosta oliko paljon vikoja :think ja löysitkö auton netistä vai muualta esim lehdet.
Mistä olette ostaneet (bmw 635csi) saksassa ei ainakaan netissä hinta laatusuhde kohtaa (mobile) :think
Paljonko budjetti? Itse toin maaliskuussa saksasta M635 -87 ja sanotaan, että suomessa ei ollut myyjillä hinta/laatu kohdallaan, niissä parissa yksilössä, mitä täältä löysin. Asialliseen yksilöön saat sijoittaa kohta lähemmäs 10te ja hyvään vielä enemmän.
Mikä on sen tummahkon harmaan metallihohtomaalin sävy, millä näissä näyttää väristä riippumatta olevan maalattu nuo kattokourun ja ikkunatiivisteen väliset aluosat?
E24 635:en on saanut näemmä kahden sorttisia puslia takatukivarrelle:
Epäkeskoja ja keskeisiä. Epäkeskoilla ilmeisesti saa tehtyä kulmasäätöjä taka-akselille. Meneekö epäkeskot ja keskeiset ihan heittämällä ristiin, vai onko noissa jotain muita rakenteellisia eroja?
Tuossa mun omassa on aluttaperin ollut (ehkä) keskeiset, mutta ovat vähän kulahtaneet, niin on vaikea sanoa varmaksi, etenkään kun ei ole vertailukohtia.
Tämähän tarttis tietää sitten tyyliin heti, kun menee tossa osia tilaukseen..
Tietääkö kukaan tai onko minkäänlaista havaintoa mistä tuon E24:n sisätilojen ja peräkontin pitäisi hengittää? Minulla auto kerää valtavasti kosteutta sisätiloihin ja peräkonttiin. Kosteus aivan pisaroituu pintoihin ja nyt, kun tuli pakkaset niin sehän jäätyi. Auto seisoi tuossa pitemmän aikaa ulkona, kun on vain kesäajossa ja ovia ei auottu niin kosteutta oli kertynyt sisätiloihin ja näytti aiheuttaneen vähän homeen alkuakin.
Tuossa on varmaan ilmareiät menneet tukkoot tms. ja nyt pitäisi ne jostain löytää, ettei tarvi purkaa koko autoa.
Kabiini hengittää takasivuikkunoiden takapuolella olevien listojen alta(takaa). Kontti ei käsittääkseni mistään. Heitä sinne talveksi säkillinen sellasta valkosta kissanhiekkaa (silikaatti) kangaskassiin purettuna. Se on samaa kamaa, mitä käytetään elektroniikkapaketeissa niissä pienissä pusseissa. Sen pitäisi syödä ihan hyvin kosteutta.
Jos joku itseäni fiksumpi tietää tuon kontin hengityksestä, niin minäkin painiskelen sen kosteuden kanssa. Tekisi mieli laittaa sellaset e30:n vastaavat kumiläpälliset poistoventtiilit sinne takapuskurin yläpuolella olevan täytelistan taa.
Yhtä huonosti suunniteltu (eli ei ollenkaan) kontin hengitys kuin e21 ja 23-malleissa
Tietääkö kukaan tai onko minkäänlaista havaintoa mistä tuon E24:n sisätilojen ja peräkontin pitäisi hengittää? Minulla auto kerää valtavasti kosteutta sisätiloihin ja peräkonttiin. Kosteus aivan pisaroituu pintoihin ja nyt, kun tuli pakkaset niin sehän jäätyi. Auto seisoi tuossa pitemmän aikaa ulkona, kun on vain kesäajossa ja ovia ei auottu niin kosteutta oli kertynyt sisätiloihin ja näytti aiheuttaneen vähän homeen alkuakin.
Tuossa on varmaan ilmareiät menneet tukkoot tms. ja nyt pitäisi ne jostain löytää, ettei tarvi purkaa koko autoa.
Kabiini hengittää takasivuikkunoiden takapuolella olevien listojen alta(takaa). Kontti ei käsittääkseni mistään. Heitä sinne talveksi säkillinen sellasta valkosta kissanhiekkaa (silikaatti) kangaskassiin purettuna. Se on samaa kamaa, mitä käytetään elektroniikkapaketeissa niissä pienissä pusseissa. Sen pitäisi syödä ihan hyvin kosteutta.
Jos joku itseäni fiksumpi tietää tuon kontin hengityksestä, niin minäkin painiskelen sen kosteuden kanssa. Tekisi mieli laittaa sellaset e30:n vastaavat kumiläpälliset poistoventtiilit sinne takapuskurin yläpuolella olevan täytelistan taa.
ATF ei väriltään liene mulle oikea, siispä ostin marmoritiskiltä CHF 7.1 ötkää.
Laitoin puoli litraa, painelin jarrua ja kääntelin rattia 10 kertaa laidasta laitaan. Pinta laski, laitoin pari desiä lisää ja sama ratin kääntely ja jarrun painaminen.
Nyt on nesteen pinta säiliössä yläreunan tasalla, teinkö tyhmästi?
Edit: Eli onko nesteen pinta nyt liian korkealla?
Last edited by ollyvai; 20-08-2011, 00:08.
Reason: Täsmennys
Leave a comment: