Announcement

Collapse
No announcement yet.

E24 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • basso72
    replied
    Originally posted by poke View Post
    -81 635 csi nelimäntäisten etujarrusatuloiden ilmaaminen?

    Onko heittää vinkkejä miten tuo homma tapahtuisi helpoimmin? Satuloissa on kolme ilmausruuvia. Missä järjestyksessä ilmausruuveja tulisi aukoa?

    Perusjarrujen ilmaustekniikka on kyllä hallussa...
    Ylin,sisempi,ulompi

    Leave a comment:


  • 9313juha
    replied
    Muistaakseni kohden ...
    Edit: enpä mä mitään enää muistanut, joten poistetaan väärä tieto. Alla Oikeat Ohjeet Pasilta.




    Originally posted by poke View Post
    -81 635 csi nelimäntäisten etujarrusatuloiden ilmaaminen?

    Onko heittää vinkkejä miten tuo homma tapahtuisi helpoimmin? Satuloissa on kolme ilmausruuvia. Missä järjestyksessä ilmausruuveja tulisi aukoa?

    Perusjarrujen ilmaustekniikka on kyllä hallussa...
    Last edited by 9313juha; 31-08-2015, 14:56.

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    -81 635 csi nelimäntäisten etujarrusatuloiden ilmaaminen?

    Onko heittää vinkkejä miten tuo homma tapahtuisi helpoimmin? Satuloissa on kolme ilmausruuvia. Missä järjestyksessä ilmausruuveja tulisi aukoa?

    Perusjarrujen ilmaustekniikka on kyllä hallussa...

    Leave a comment:


  • Opinions
    replied
    Nii, tuossa on nyt jo 8milliä.

    Leave a comment:


  • Haatainen
    replied
    Originally posted by Opinions View Post
    Mahtuu hyvin, edestä ottaa luultavasti lokasuojan etualareunaan. Siis siihen kohtaan jossa akku ja pesunestesäiliö.. helppo tehdä tilaa.
    Takana on vanteen mallista riippuen millipeliä, ottaako kynkkään kiinni. Mulla on kympin leveät et 28 alpinat, ja niissä oli alkuperäsistä kynkistä soiteltu ihan reilusti rälläkällä koko saumapokkaus pois vanteen kohdalta edellisen omistajan toimesta. e32:n kynkillä ja navoilla (napa 6mm ulompana, kuin e28/e24) pitää vanteen ulommaisesta huulloksesta ajaa milli pois, että mahtuu pyörimään.

    Toki pienellä loittorenkaalla tästäkin selviäisi.

    Leave a comment:


  • Opinions
    replied
    Originally posted by riesa View Post
    Tuli haalattua maailmalta uudet kultaiset RS replicat 8x17 ja 10x17 et20 spekseillä, olis vielä ylimääräisenä 225-45-17 ja 245-40-17 kumit vintillä. Mietityttää vaan et mahtuuko nuo pyörimään, nykyiset schnitzerin replicat kun ottaa edessä 8,5 leveänä 225 kumeilla linkkuun käännettäessä kiinni johonki, et luvusta tosin ei ole tietoa. Vakioalusta, ei madalluksia ei räpellyksiä. Koitin googlailla tietoa muttei ainakaan näin pikaisesti löytynyt joten ajattelin kysyä viisaammilta.
    Mahtuu hyvin, edestä ottaa luultavasti lokasuojan etualareunaan. Siis siihen kohtaan jossa akku ja pesunestesäiliö.. helppo tehdä tilaa.

    Leave a comment:


  • riesa
    replied
    Tuli haalattua maailmalta uudet kultaiset RS replicat 8x17 ja 10x17 et20 spekseillä, olis vielä ylimääräisenä 225-45-17 ja 245-40-17 kumit vintillä. Mietityttää vaan et mahtuuko nuo pyörimään, nykyiset schnitzerin replicat kun ottaa edessä 8,5 leveänä 225 kumeilla linkkuun käännettäessä kiinni johonki, et luvusta tosin ei ole tietoa. Vakioalusta, ei madalluksia ei räpellyksiä. Koitin googlailla tietoa muttei ainakaan näin pikaisesti löytynyt joten ajattelin kysyä viisaammilta.

    Leave a comment:


  • Raipe72
    replied
    Ja iskarit tulleet huollosta. Mukava huomata että laatupumpuilla on paljon vuosia takana, mutta myös jäljellä. Jonkin verran oli tehoja mennyt, mutta nyt uudelleen säädetty.

    Oli vielä sattumoisin eläkkeelle jäänyt Konin huoltomies käymässä. Siinä tuoreemman kaverin kanssa arvuuteltiin mihin arvoon säädetään, mutta vanhalta herralta tuli tiedot selkäytimestä, kun vaan mainitsi auton mallin ja merkin

    Leave a comment:


  • Raipe72
    replied
    Konikauppoja

    Kaupat tehty Konin iskareista, ISOOT kiitokset "melkein" nick-kaimalle Raipeee Turun suuntaan.

    Päällisin puolin olivat ok ja Koni-huollon pika-analyysin mukaan avaamattomat ja vuotamattomat. Laitetaan kuitenkin pumput testeriin ja katsotaan mitä pitää tehdä (vai tartteeko mitään). Huomenna saan tulokset ja toivottavasti säädettynä/huollettuna.

    Mukavaa, kun Koni-huollossa kysyvät "millaiset säädöt niihin haluat?"

    Samassa kaupassa tuli myös Cobran vieterit ja listauksen mukaan madaltaa edestä 40mm ja takaa 30mm.

    Millaisia madalluksia muilla? Kiinnostaa vaan, koska jos madallan, niin hyvinkin malitillisesti.

    Leave a comment:


  • Raipe72
    replied
    Originally posted by patte.525iM View Post
    onks näkynyt hopea 635 nen rekno AVO-635 oli mun pojan tädillä 20 vuotta sitten tuolla Lahden alapuolella Kärkölässä tuskin on hänellä enää
    Trafin haun mukaan on vielä kilvissä, paikkakunnasta ei tietoa.

    Leave a comment:


  • patte.525iM
    replied
    avo-635

    onks näkynyt hopea 635 nen rekno AVO-635 oli mun pojan tädillä 20 vuotta sitten tuolla Lahden alapuolella Kärkölässä tuskin on hänellä enää

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    Vanteet voi vissiin vaihtaa, jos oikein muistan Maatti kylläkin plussaa Eipä ole kuvia tähän hätään lisää. semmoiset "bride"-tekstein varustetut puolinahat oli sisällä...Mietin vain onko omistaja foorumilla ja auto jo kilvissä... Vaatiiko tuon ikäiset japsi-importit isoja modeja kilvitykseen?
    Ai voi vaihtaa vai ? Enpä tiennytkään, turhaan siis myyn noita vanteita pois .

    Tuon ajan automaattia ei voi kyllä pitää positiivisena asiana, makuasioita toki.

    En tiedä tuon ikäisestä, mutta omassa Kasissani tarvitsi lähinnä vain E-hyväksytyt ajovalolasit vaihtaa (muissa oli jo ennestään hyväksynnät). Tarvitsemiani todistuksia ei tuon ikäiseen tarvita (Kasi ensirekisteröity 1993 ).

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Järkyttävät ja liian isot vanteet ja automaatti miinusta. Oliko tuosta missään enempää kuvia, näkyy vain yksi pdf:nkin kautta?
    Vanteet voi vissiin vaihtaa, jos oikein muistan Maatti kylläkin plussaa Eipä ole kuvia tähän hätään lisää. semmoiset "bride"-tekstein varustetut puolinahat oli sisällä...Mietin vain onko omistaja foorumilla ja auto jo kilvissä... Vaatiiko tuon ikäiset japsi-importit isoja modeja kilvitykseen?

    Leave a comment:


  • Raipe72
    replied
    Originally posted by basso72 View Post
    Hinnan perusteella väittäisin,että ovat b4. Lähinnä vakioiskaria vastaava.
    OK, saattaisi olla juuri mitä etsiskelen. Ajatuksissa pitää mahdollisimman originaalina niin ulkonäön kuin ajotuntuman suhteen.

    Leave a comment:


  • Raipe72
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Järkyttävät ja liian isot vanteet ja automaatti miinusta. Oliko tuosta missään enempää kuvia, näkyy vain yksi pdf:nkin kautta?
    Tämä oli tuossa Kurikassa Tuiskulansuoran päässä myynnissä, kun japaniasta tuli, mutta ei tullut poikettua katsomassa. Ei herättänyt ainakaan minussa isoja tunteita.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎