Originally posted by poke
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E24 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Muistaakseni kohden ...
Edit: enpä mä mitään enää muistanut, joten poistetaan väärä tieto. Alla Oikeat Ohjeet Pasilta.
Originally posted by poke View Post-81 635 csi nelimäntäisten etujarrusatuloiden ilmaaminen?
Onko heittää vinkkejä miten tuo homma tapahtuisi helpoimmin? Satuloissa on kolme ilmausruuvia. Missä järjestyksessä ilmausruuveja tulisi aukoa?
Perusjarrujen ilmaustekniikka on kyllä hallussa...Last edited by 9313juha; 31-08-2015, 15:56.
Leave a comment:
-
-
-81 635 csi nelimäntäisten etujarrusatuloiden ilmaaminen?
Onko heittää vinkkejä miten tuo homma tapahtuisi helpoimmin? Satuloissa on kolme ilmausruuvia. Missä järjestyksessä ilmausruuveja tulisi aukoa?
Perusjarrujen ilmaustekniikka on kyllä hallussa...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Opinions View PostMahtuu hyvin, edestä ottaa luultavasti lokasuojan etualareunaan. Siis siihen kohtaan jossa akku ja pesunestesäiliö.. helppo tehdä tilaa.
Toki pienellä loittorenkaalla tästäkin selviäisi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by riesa View PostTuli haalattua maailmalta uudet kultaiset RS replicat 8x17 ja 10x17 et20 spekseillä, olis vielä ylimääräisenä 225-45-17 ja 245-40-17 kumit vintillä. Mietityttää vaan et mahtuuko nuo pyörimään, nykyiset schnitzerin replicat kun ottaa edessä 8,5 leveänä 225 kumeilla linkkuun käännettäessä kiinni johonki, et luvusta tosin ei ole tietoa. Vakioalusta, ei madalluksia ei räpellyksiä. Koitin googlailla tietoa muttei ainakaan näin pikaisesti löytynyt joten ajattelin kysyä viisaammilta.
Leave a comment:
-
-
Tuli haalattua maailmalta uudet kultaiset RS replicat 8x17 ja 10x17 et20 spekseillä, olis vielä ylimääräisenä 225-45-17 ja 245-40-17 kumit vintillä. Mietityttää vaan et mahtuuko nuo pyörimään, nykyiset schnitzerin replicat kun ottaa edessä 8,5 leveänä 225 kumeilla linkkuun käännettäessä kiinni johonki, et luvusta tosin ei ole tietoa. Vakioalusta, ei madalluksia ei räpellyksiä. Koitin googlailla tietoa muttei ainakaan näin pikaisesti löytynyt joten ajattelin kysyä viisaammilta.
Leave a comment:
-
-
Ja iskarit tulleet huollosta. Mukava huomata että laatupumpuilla on paljon vuosia takana, mutta myös jäljellä. Jonkin verran oli tehoja mennyt, mutta nyt uudelleen säädetty.
Oli vielä sattumoisin eläkkeelle jäänyt Konin huoltomies käymässä. Siinä tuoreemman kaverin kanssa arvuuteltiin mihin arvoon säädetään, mutta vanhalta herralta tuli tiedot selkäytimestä, kun vaan mainitsi auton mallin ja merkin
Leave a comment:
-
-
Konikauppoja
Kaupat tehty Konin iskareista, ISOOT kiitokset "melkein" nick-kaimalle Raipeee Turun suuntaan.
Päällisin puolin olivat ok ja Koni-huollon pika-analyysin mukaan avaamattomat ja vuotamattomat. Laitetaan kuitenkin pumput testeriin ja katsotaan mitä pitää tehdä (vai tartteeko mitään). Huomenna saan tulokset ja toivottavasti säädettynä/huollettuna.
Mukavaa, kun Koni-huollossa kysyvät "millaiset säädöt niihin haluat?"
Samassa kaupassa tuli myös Cobran vieterit ja listauksen mukaan madaltaa edestä 40mm ja takaa 30mm.
Millaisia madalluksia muilla? Kiinnostaa vaan, koska jos madallan, niin hyvinkin malitillisesti.
Leave a comment:
-
-
avo-635
onks näkynyt hopea 635 nen rekno AVO-635 oli mun pojan tädillä 20 vuotta sitten tuolla Lahden alapuolella Kärkölässä tuskin on hänellä enää
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostVanteet voi vissiin vaihtaa, jos oikein muistan Maatti kylläkin plussaa Eipä ole kuvia tähän hätään lisää. semmoiset "bride"-tekstein varustetut puolinahat oli sisällä...Mietin vain onko omistaja foorumilla ja auto jo kilvissä... Vaatiiko tuon ikäiset japsi-importit isoja modeja kilvitykseen?
Tuon ajan automaattia ei voi kyllä pitää positiivisena asiana, makuasioita toki.
En tiedä tuon ikäisestä, mutta omassa Kasissani tarvitsi lähinnä vain E-hyväksytyt ajovalolasit vaihtaa (muissa oli jo ennestään hyväksynnät). Tarvitsemiani todistuksia ei tuon ikäiseen tarvita (Kasi ensirekisteröity 1993 ).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostJärkyttävät ja liian isot vanteet ja automaatti miinusta. Oliko tuosta missään enempää kuvia, näkyy vain yksi pdf:nkin kautta?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostJärkyttävät ja liian isot vanteet ja automaatti miinusta. Oliko tuosta missään enempää kuvia, näkyy vain yksi pdf:nkin kautta?
Leave a comment:
-
Leave a comment: