Announcement

Collapse
No announcement yet.

E24 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Raipe72
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Etkös saa Konia sopivasti työnantajalta ?
    Heh, arvaas vaan olinko jo kärppänä tehtaalle yhteyksissä. Sain kyllä kaikki tiedot mutta ei vaan ole pumpun pumppua tehtaalla. Saadaan töissä kyllä vanhaan runkoon tehtyä uudet tai varaosilla korjattua vanhat. Saa vielä säädettyä itse haluamaan pehmeyteen/kovuuteen.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Järkyttävät ja liian isot vanteet ja automaatti miinusta. Oliko tuosta missään enempää kuvia, näkyy vain yksi pdf:nkin kautta?

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Mistä autosta puhut?

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    Mihin päin Suomea ja kenelle meni se japanintuonti "bride-sisustalla"..?
    Mistä autosta puhut?

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Mihin päin Suomea ja kenelle meni se japanintuonti "bride-sisustalla"..?

    Leave a comment:


  • basso72
    replied
    Originally posted by Raipe72 View Post
    Mulle jäi sellainen kuva, että ovat B6 malllia. Luin jostain samaa juttua, että B8 olisi liian kova ja näitä jo ajattelin.

    Tuntuu vaan huonosti pumppuja näihin löytyvän, vai haenko väärästä paikasta?
    Hinnan perusteella väittäisin,että ovat b4. Lähinnä vakioiskaria vastaava.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by Raipe72 View Post
    Siis onko tuo Konin setti vielä tallella? Jos on, niin kiinnostaisi kovasti, mikäli olet luopumassa. Saan ne kyllä purettua ja uudistettua.
    Etkös saa Konia sopivasti työnantajalta ?

    Leave a comment:


  • Raipe72
    replied
    Originally posted by van cleef View Post
    Kummat noi on B6 vai B8?
    Mulle jäi sellainen kuva, että ovat B6 malllia. Luin jostain samaa juttua, että B8 olisi liian kova ja näitä jo ajattelin.

    Tuntuu vaan huonosti pumppuja näihin löytyvän, vai haenko väärästä paikasta?

    Leave a comment:


  • Raipe72
    replied
    Originally posted by Raipeee View Post
    Mulla oli itsellä konin punaiset ja jotkut cobran mataluus vietärit.ne olivat mukavat ajaa ei siis liian kovat,mutta ei tarvinnut kuitenkaan kurveissa pelätä että peilin kromipinta kuluisi puhki. Tai onhan mulla toi setti vielläkin tallessa kun se sai siirtyä uuden alustan tieltä pois.
    Siis onko tuo Konin setti vielä tallella? Jos on, niin kiinnostaisi kovasti, mikäli olet luopumassa. Saan ne kyllä purettua ja uudistettua.

    Leave a comment:


  • van cleef
    replied
    Nyt on tää alla:


    Jousijäykkyyksiä en tähän hätään muista, pitää hallilla katsoa. Tätä ennen mulla oli sellainen "custom made" bilsteinin coilisarja, e39:n pumput modattuina paikoilleen. Ja tätä ennen oli sekä B6:t joka nurkassa ja myöhemmin B8:t ja näiden variaatioita pyörittelin, eli kokeilin edessä b8 ja takana b6 jne.

    Leave a comment:


  • Raipeee
    replied
    Originally posted by van cleef View Post
    Kummat noi on B6 vai B8? Omat kokemukset: B6 liian jäykkä, B8 aivan liian jäykkä. En itse henkilökohtaisesti pidä ollenkaan noista vanhan koulukunnan Bilsteineista, tuntuu ettei ulosjoustoa ole ollenkaan ja sporttisuus tehdään järkyttävällä pintakovuudella. Nyt on coilit alla ja paaaaljon paremmat.
    Jos saa kysyä niin mitkäs coilit sulla on alla? Ja millaisilla jousijäykkyyksillä?

    Leave a comment:


  • van cleef
    replied
    Originally posted by Haatainen View Post
    Nyt kun foorumilla on muitakin aktviisia kutosen kanssa räplääjiä, niin uusinpa kysymyksen:

    Mikä on niitten kattolistojen alapuolisten osien tummahkon metallihohtoharmaan värikoodi? Käsittääkseni väri on sama kaikissa kakkosnelosissa?
    Mulla on jossain, jossain se koodi. I'll check

    Leave a comment:


  • van cleef
    replied
    Kummat noi on B6 vai B8? Omat kokemukset: B6 liian jäykkä, B8 aivan liian jäykkä. En itse henkilökohtaisesti pidä ollenkaan noista vanhan koulukunnan Bilsteineista, tuntuu ettei ulosjoustoa ole ollenkaan ja sporttisuus tehdään järkyttävällä pintakovuudella. Nyt on coilit alla ja paaaaljon paremmat.

    Leave a comment:


  • Raipeee
    replied
    Mulla oli itsellä konin punaiset ja jotkut cobran mataluus vietärit.ne olivat mukavat ajaa ei siis liian kovat,mutta ei tarvinnut kuitenkaan kurveissa pelätä että peilin kromipinta kuluisi puhki. Tai onhan mulla toi setti vielläkin tallessa kun se sai siirtyä uuden alustan tieltä pois.

    Tosiaan noista bilsteineistä ei ole kokemusta mutta en usko että nekään liian kovat olisi.
    Last edited by Raipeee; 16-12-2013, 20:47.

    Leave a comment:


  • Raipe72
    replied
    E24 iskarit

    Olisko tämä sarja mistään kotoisin?



    Ajatuksena pitää aikalailla originaalimukavuus.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎