E24 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laku
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    Vanteet voi vissiin vaihtaa, jos oikein muistan Maatti kylläkin plussaa Eipä ole kuvia tähän hätään lisää. semmoiset "bride"-tekstein varustetut puolinahat oli sisällä...Mietin vain onko omistaja foorumilla ja auto jo kilvissä... Vaatiiko tuon ikäiset japsi-importit isoja modeja kilvitykseen?
    Ai voi vaihtaa vai ? Enpä tiennytkään, turhaan siis myyn noita vanteita pois .

Tuon ajan automaattia ei voi kyllä pitää positiivisena asiana, makuasioita toki.

En tiedä tuon ikäisestä, mutta omassa Kasissani tarvitsi lähinnä vain E-hyväksytyt ajovalolasit vaihtaa (muissa oli jo ennestään hyväksynnät). Tarvitsemiani todistuksia ei tuon ikäiseen tarvita (Kasi ensirekisteröity 1993 ).

Leave a comment:

• jakeluvesimies
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Järkyttävät ja liian isot vanteet ja automaatti miinusta. Oliko tuosta missään enempää kuvia, näkyy vain yksi pdf:nkin kautta?
    Vanteet voi vissiin vaihtaa, jos oikein muistan Maatti kylläkin plussaa Eipä ole kuvia tähän hätään lisää. semmoiset "bride"-tekstein varustetut puolinahat oli sisällä...Mietin vain onko omistaja foorumilla ja auto jo kilvissä... Vaatiiko tuon ikäiset japsi-importit isoja modeja kilvitykseen?

Leave a comment:

• Raipe72
    replied
    Originally posted by basso72 View Post
    Hinnan perusteella väittäisin,että ovat b4. Lähinnä vakioiskaria vastaava.
    OK, saattaisi olla juuri mitä etsiskelen. Ajatuksissa pitää mahdollisimman originaalina niin ulkonäön kuin ajotuntuman suhteen.

Leave a comment:

• Raipe72
    replied
    Järkyttävät ja liian isot vanteet ja automaatti miinusta. Oliko tuosta missään enempää kuvia, näkyy vain yksi pdf:nkin kautta?
    Tämä oli tuossa Kurikassa Tuiskulansuoran päässä myynnissä, kun japaniasta tuli, mutta ei tullut poikettua katsomassa. Ei herättänyt ainakaan minussa isoja tunteita.

Leave a comment:

• Raipe72
    replied
    Etkös saa Konia sopivasti työnantajalta ?
    Heh, arvaas vaan olinko jo kärppänä tehtaalle yhteyksissä. Sain kyllä kaikki tiedot mutta ei vaan ole pumpun pumppua tehtaalla. Saadaan töissä kyllä vanhaan runkoon tehtyä uudet tai varaosilla korjattua vanhat. Saa vielä säädettyä itse haluamaan pehmeyteen/kovuuteen.

Leave a comment:

• Laku
    replied

Leave a comment:

• jakeluvesimies
    replied
    Mistä autosta puhut?
    http://www.nettiauto.com/bmw/635/5662248

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    Mihin päin Suomea ja kenelle meni se japanintuonti "bride-sisustalla"..?
    Mistä autosta puhut?

Leave a comment:

• jakeluvesimies
    replied
    Mihin päin Suomea ja kenelle meni se japanintuonti "bride-sisustalla"..?

Leave a comment:

• basso72
    replied
    Originally posted by Raipe72 View Post
    Mulle jäi sellainen kuva, että ovat B6 malllia. Luin jostain samaa juttua, että B8 olisi liian kova ja näitä jo ajattelin.

Tuntuu vaan huonosti pumppuja näihin löytyvän, vai haenko väärästä paikasta?
    Hinnan perusteella väittäisin,että ovat b4. Lähinnä vakioiskaria vastaava.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by Raipe72 View Post
    Siis onko tuo Konin setti vielä tallella? Jos on, niin kiinnostaisi kovasti, mikäli olet luopumassa. Saan ne kyllä purettua ja uudistettua.
    Etkös saa Konia sopivasti työnantajalta ?

Leave a comment:

• Raipe72
    replied
    Originally posted by van cleef View Post
    Kummat noi on B6 vai B8?
    Mulle jäi sellainen kuva, että ovat B6 malllia. Luin jostain samaa juttua, että B8 olisi liian kova ja näitä jo ajattelin.

Tuntuu vaan huonosti pumppuja näihin löytyvän, vai haenko väärästä paikasta?

Leave a comment:

• Raipe72
    replied
    Originally posted by Raipeee View Post
    Mulla oli itsellä konin punaiset ja jotkut cobran mataluus vietärit.ne olivat mukavat ajaa ei siis liian kovat,mutta ei tarvinnut kuitenkaan kurveissa pelätä että peilin kromipinta kuluisi puhki. Tai onhan mulla toi setti vielläkin tallessa kun se sai siirtyä uuden alustan tieltä pois.
    Siis onko tuo Konin setti vielä tallella? Jos on, niin kiinnostaisi kovasti, mikäli olet luopumassa. Saan ne kyllä purettua ja uudistettua.

Leave a comment:

• van cleef
    replied
    Nyt on tää alla:

Jousijäykkyyksiä en tähän hätään muista, pitää hallilla katsoa. Tätä ennen mulla oli sellainen "custom made" bilsteinin coilisarja, e39:n pumput modattuina paikoilleen. Ja tätä ennen oli sekä B6:t joka nurkassa ja myöhemmin B8:t ja näiden variaatioita pyörittelin, eli kokeilin edessä b8 ja takana b6 jne.

Leave a comment:

• Raipeee
    replied
    Originally posted by van cleef View Post
    Kummat noi on B6 vai B8? Omat kokemukset: B6 liian jäykkä, B8 aivan liian jäykkä. En itse henkilökohtaisesti pidä ollenkaan noista vanhan koulukunnan Bilsteineista, tuntuu ettei ulosjoustoa ole ollenkaan ja sporttisuus tehdään järkyttävällä pintakovuudella. Nyt on coilit alla ja paaaaljon paremmat.
    Jos saa kysyä niin mitkäs coilit sulla on alla? Ja millaisilla jousijäykkyyksillä?

Leave a comment:

Working...
X