Onkos tyypillistä paikka mistä näistä vois menn johto poikki jarrukuluneisuus antureilta? Jarrupaloista valittaa, vaikka molemmassa kulmassa on anturi ja ehjä. Kokeilin myös rautalangan pätkällä yhdistää siitä liittimen päästä ja silti herja tuli checkkiin. Lieneekö helpoin vaan koodata pois tuo varoitus käytöstä... Ärsyttää kun on ainoa herja mitä checkissä enää on.
Onkos tyypillistä paikka mistä näistä vois menn johto poikki jarrukuluneisuus antureilta? Jarrupaloista valittaa, vaikka molemmassa kulmassa on anturi ja ehjä. Kokeilin myös rautalangan pätkällä yhdistää siitä liittimen päästä ja silti herja tuli checkkiin. Lieneekö helpoin vaan koodata pois tuo varoitus käytöstä... Ärsyttää kun on ainoa herja mitä checkissä enää on.
Nyt on virransyöjä melko varmasti paikallistettu ja viittaisi tuohon siiliin ja akut huonossa kunnossa. Täytyy hommata uusi akku ja siili jossain kohti.
Onko kukaan vaihtanut e38:n siiliä? Kuinka kauan suurinpiirtein kestää ja mitä pitää ottaa huomioon?
Mä veikkaan että sieltä tulee kyllä suurin osa ulos... Eikös kannattaisi sitten vaihtaa kerrasta ne kaikki öljyt, kun kerran ainoa lisä hommassa on hieman pidempi sisäänlaittoaika? Olisi sitten ihan uutta tavaraa kerrasta.
Niin no ne on vuoden ikäistä tavaraa siellä sisällä... Eli jos vaan nopeasti vaihtaa tiivisteen väliin, mutta toisaalta sanoivat öljyjä viimeksi huuhdellen vaihtaessa että moskaa tuli aika hyvin ulos, eli jos kuitenkin vielä yhdet öljyt ulos valuttaisi. Jos sitten hankkii vähän enemmän öljyä vaikka varastoon, kovin on kallista vaan.
On tää niin tällästä pelaamista ton potilaan kanssa, yhden paikan kun korjaa niin johan toinen jo alkaa vuotamaan.
Oukei, ei kun meinasin ihan kylmiltään ottaa ropun pois ja vaihtaa siihen tiivisteen, mutta en osannut arvioida paljonko sieltä pihalle tulee pelkän ropun avaamalla.
Toki täyttäessä sitten menee muutama litra enemmän sisälle, mutta yritin arvioida sitä mahtaisiko jo 10 litran määrällä pärjätä.
Mä veikkaan että sieltä tulee kyllä suurin osa ulos... Eikös kannattaisi sitten vaihtaa kerrasta ne kaikki öljyt, kun kerran ainoa lisä hommassa on hieman pidempi sisäänlaittoaika? Olisi sitten ihan uutta tavaraa kerrasta.
jos sieltä on kadonnut öljyä (jos siis puhutaan samasta autosta), niin sen ulos tulevan määrähän ei ole oikein relevantti. Eikös sieltä kuitenkin lähes kaikki pitäisi tulla jos laatikko käytetään lämpimäksi, ja siten tuo 15l pitäisi saada sisään sitten lopuksi?
Lopussahan se kuitenkin täytetään vielä kone käynnissä jolloin sinne laatikon sisuksiin katoaa sitä öljyä lisää.
Oukei, ei kun meinasin ihan kylmiltään ottaa ropun pois ja vaihtaa siihen tiivisteen, mutta en osannut arvioida paljonko sieltä pihalle tulee pelkän ropun avaamalla.
Toki täyttäessä sitten menee muutama litra enemmän sisälle, mutta yritin arvioida sitä mahtaisiko jo 10 litran määrällä pärjätä.
Jos tuosta 750 mallista ottaa vaihdelaatikon tyhjennys ropun auki, niin suurinpiirtein montako litraa sieltä öljyä tulee ulos? Osaisi ostaa valmiiksi sopivan määrän... kokonaistilavuuden löysin ja sen olevan lähemmäs 15 litraa :/
jos sieltä on kadonnut öljyä (jos siis puhutaan samasta autosta), niin sen ulos tulevan määrähän ei ole oikein relevantti. Eikös sieltä kuitenkin lähes kaikki pitäisi tulla jos laatikko käytetään lämpimäksi, ja siten tuo 15l pitäisi saada sisään sitten lopuksi?
Lopussahan se kuitenkin täytetään vielä kone käynnissä jolloin sinne laatikon sisuksiin katoaa sitä öljyä lisää.
Jos tuosta 750 mallista ottaa vaihdelaatikon tyhjennys ropun auki, niin suurinpiirtein montako litraa sieltä öljyä tulee ulos? Osaisi ostaa valmiiksi sopivan määrän... kokonaistilavuuden löysin ja sen olevan lähemmäs 15 litraa :/
Hmm, käväsin tänään kaupassa ja kylmänä kävi normaalisti -> lämpes ja alko täristämään jne, mutta kaupasta pois ajaessa toimi oikeastaan täysin normaalisti?
Onkohan tuolla nyt jossain kontaktissa häikkää vai mikähän mahtaa olla? No toivotaan, että maanantaina selviää lukulaitteella.
"valvetilassa" (), ulkolämpötilan ollessa n. 0 astetta, 12.1V testissä tarkoittaa 50%:sta akun kuntoa. Sillä ei siis ole väliä millaisia jännitteitä muilla on, koska akkujen kunto on yksilöllistä.
"valvetilassa" (), ulkolämpötilan ollessa n. 0 astetta, 12.1V testissä tarkoittaa 50%:sta akun kuntoa. Sillä ei siis ole väliä millaisia jännitteitä muilla on, koska akkujen kunto on yksilöllistä.
Leave a comment: