E38 Kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• zener
    replied
    Mikäs öljy ois toimivaa tavaraa tuohon M73:een. Perus 5w40? :think

Leave a comment:

• jonnym
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Tuskinpa on tuon värinen. Lavender grey on aika tumma sävy. Veikkaan vahvasti jotain muuta jos kerran vaaleaa harmaata haet takaa.

Minulla oli tuon värinen sisusta e38:ssa ja kyllä se aika vahvasti oli violetin sävyistä harmaata. Valitettavasti ei parempaa kuvaa ole mutta tuosta saa kai jotain selvää, matot siis olivat myös muun sisustan kanssa samaa sävyä.

E: Keskikonsoli oli harmaa ja kun siihen vertaa mattoja, ovat matot aika vahvasti violetin suuntaan.
    Tän kuvan jälkeen musta näyttää todella tylsältä Saakeli et on tyylikäs

Leave a comment:

• Saarikoski
    replied
    Okei. No oli väri mitä tahansa nimeltään niin netin syövereissä on myytävänä ainoastaan mustaa tai tummanharmaata (ja beige hiekka) mattoa.

Tuo kansio on tarketin royal carpetin mallipalasia. Meinaan tuosta tehdä itse matot.
    Leikkaan oikeaan muotoon ja kanttaan reunat sitten samallailla kuin mallipalassa jonka aiemmin linkitin.

Punaisella ympyröity mallipala on aika lähellä oikeaa. Ehkä asteen tummempi, mutta mielummin tummempi kuin vaaleampi kun kyse on lattiamatosta.
    Pala Näyttää kuvassa kylläkin beigemmältä mitä on todellisuudessa.
    Last edited by Saarikoski; 12-12-2014, 20:32.

Leave a comment:

• rikuh1
    replied
    Originally posted by Saarikoski View Post
    Koko sarja. Mustia en suostu laittaan harmaan sisustan alaosan takia. Mun mielestä näyttää typerältä.
    Ainakaan useiden netissä vietettyjen tuntien aikana en oo löytäny yhtään myynnissä olevaa sarjaa koko maailmasta että enemmänkuin sata jänistä jos löytyy.

Tuollaista lähinnä veneisiin yms tarkoitettua mattoa löytyi yhdestä veneverhoomosta. Kanttaavat keinonahan reunaan kun on leikattu muotoonsa.
    Kuvassa koepala. Illalla näkee, mutta mun silmään tuost tulis vielä liian tumma. hätäratkasuna mustaa 100x parempi kumminki ja materiaali hyvän olosta.

Mielummin kumminki oem sarja jos löytyy.
    Okei, eli vaaleanharmaa onkin Lavendelgrau, on nimeltään harmaa mutta mielestäni tummempi kuin perus harmaa, lisäksi taittaa ruskeaan/violettiin.

Ilmeisesti tämä ja englishgreen on "perusväreistä" poistunut tuotannosta, mustia, harmaita, sinisiä ja beigejä on vielä bmwfanssin mukaan saatavilla.

Leave a comment:

• |foder|
    replied
    Kysytty...ja ei oo. Sen verran selkis että ilmeisesti tuon harmaan värin nimi on LAVENDER GREY

Eli vieläkin siis matot hakusalla. (Saa vinkata/tarjota)
    Tuskinpa on tuon värinen. Lavender grey on aika tumma sävy. Veikkaan vahvasti jotain muuta jos kerran vaaleaa harmaata haet takaa.

Minulla oli tuon värinen sisusta e38:ssa ja kyllä se aika vahvasti oli violetin sävyistä harmaata. Valitettavasti ei parempaa kuvaa ole mutta tuosta saa kai jotain selvää, matot siis olivat myös muun sisustan kanssa samaa sävyä.

E: Keskikonsoli oli harmaa ja kun siihen vertaa mattoja, ovat matot aika vahvasti violetin suuntaan.
    Last edited by |foder|; 12-12-2014, 18:57.

Leave a comment:

• Saarikoski
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Jokin yksittäinen matto hukassa vai koko sarja?
    Tarkistan, ton väriset ollu mulla purkuautossa mutta en osaa sanoa onko vielä tallessa.

Koko sarja. Mustia en suostu laittaan harmaan sisustan alaosan takia. Mun mielestä näyttää typerältä.
    Ainakaan useiden netissä vietettyjen tuntien aikana en oo löytäny yhtään myynnissä olevaa sarjaa koko maailmasta että enemmänkuin sata jänistä jos löytyy.

Tuollaista lähinnä veneisiin yms tarkoitettua mattoa löytyi yhdestä veneverhoomosta. Kanttaavat keinonahan reunaan kun on leikattu muotoonsa.
    Kuvassa koepala. Illalla näkee, mutta mun silmään tuost tulis vielä liian tumma. hätäratkasuna mustaa 100x parempi kumminki ja materiaali hyvän olosta.

Mielummin kumminki oem sarja jos löytyy.

Leave a comment:

• Supa
    replied
    Kysytty...ja ei oo. Sen verran selkis että ilmeisesti tuon harmaan värin nimi on LAVENDER GREY

Jokin yksittäinen matto hukassa vai koko sarja?
    Tarkistan, ton väriset ollu mulla purkuautossa mutta en osaa sanoa onko vielä tallessa.

Leave a comment:

• Saarikoski
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Muistaakseni kysyin MTT-Tradingin Markolta joskus saisko tuon värisiä E38 mattoja ja vastasi myöntävästi. :think Kannattaa kysyä.

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Ei oo marmorilla saatavana vaaleanharmaita mattoja..
    jeesatkaa nyt joku.. prkl..
    Käykö pitkänmallin matot tuohon pätkään...mun mielestä ei, mutta linkin matot (ainoat mitkä oon löytäny) ja ilmoitus antaa ymmärtää, että menis..vai..??

http://www.ebay.com/itm/Fur-BMW-7er-...item1e958dda92
    Muistaakseni kysyin MTT-Tradingin Markolta joskus saisko tuon värisiä E38 mattoja ja vastasi myöntävästi. :think Kannattaa kysyä.

Leave a comment:

• zener
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    Ainakin omaan on joku sen vetänyt. Tarkemmin en pääse kahtoo kun auto toisaalla seisomassa...
    Sieltä se samaa reittiä meni ku vähä purki enempi.

Leave a comment:

• Saarikoski
    replied
    Ei oo marmorilla saatavana vaaleanharmaita mattoja..
    jeesatkaa nyt joku.. prkl..
    Käykö pitkänmallin matot tuohon pätkään...mun mielestä ei, mutta linkin matot (ainoat mitkä oon löytäny) ja ilmoitus antaa ymmärtää, että menis..vai..??

Leave a comment:

• jakeluvesimies
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Joku vetänyt V12:ssa sisähaaraa sisätilanlämppärille? Kattelin tuota perus reittiä niin on tuossa aika tukossa kun moottorinohjauslootia on kaks...
    Ainakin omaan on joku sen vetänyt. Tarkemmin en pääse kahtoo kun auto toisaalla seisomassa...

Leave a comment:

• zener
    replied
    Joku vetänyt V12:ssa sisähaaraa sisätilanlämppärille? Kattelin tuota perus reittiä niin on tuossa aika tukossa kun moottorinohjauslootia on kaks...

Leave a comment:

• _charger-
    replied
    Originally posted by Tatsga View Post
    Akuutti ongelma pakkasten myötä: kuskin ovessa lukko tai joku muu jäässä. Joutuu paiskoo et menee kokonaan kiinni(johtunee ilmeisesti jäisistä tiivisteistä) ja sit herjaa et on ovi auki ennenku ajaa auton lämpimäks. Lukon varmaan osaan rasvata mut mikähä tohon tunnistimeen auttais? On varmaan mikrokytkimellä vaan missä kohtaa kytkin on jos yrittäis öljytä sen?

Tuohon imuvuotoon en oo vielä ehtinyt peryhtyy uudestaan et antaako viel koodia ja onko imuputkeen tullut halkeamia kesän jälkeen jolloin viimeks tarkistin termarin vaihdon yhteydessä.
    itellä oli osa numero 18 paskana, vaijerin kuori ruostunu paskaks ja kosteus päässy välii, teki talvella ei välillä saanu ovee kiinni ollenkaan...

Leave a comment:

• shaaka
    replied
    Originally posted by McBeast View Post
    Viekö jäähdytinnestettä? Onko paisarissa epämääräisyyksiä? Oletko kurkannut öljyntäyttökorkkia? Miltä näyttää öljymittatikku?
    Nesteet ja öljyt näyttää ihan oikealta, ei minun aikana syönyt nesteitä.
    Kaippa se sitten voi olla normaaliakin :think

Leave a comment:

Working...
X