E38 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by |foder| View PostTuskinpa on tuon värinen. Lavender grey on aika tumma sävy. Veikkaan vahvasti jotain muuta jos kerran vaaleaa harmaata haet takaa.
Minulla oli tuon värinen sisusta e38:ssa ja kyllä se aika vahvasti oli violetin sävyistä harmaata. Valitettavasti ei parempaa kuvaa ole mutta tuosta saa kai jotain selvää, matot siis olivat myös muun sisustan kanssa samaa sävyä.
E: Keskikonsoli oli harmaa ja kun siihen vertaa mattoja, ovat matot aika vahvasti violetin suuntaan.Saakeli et on tyylikäs
Leave a comment:
-
Okei. No oli väri mitä tahansa nimeltään niin netin syövereissä on myytävänä ainoastaan mustaa tai tummanharmaata (ja beige hiekka) mattoa.
Tuo kansio on tarketin royal carpetin mallipalasia. Meinaan tuosta tehdä itse matot.
Leikkaan oikeaan muotoon ja kanttaan reunat sitten samallailla kuin mallipalassa jonka aiemmin linkitin.
Punaisella ympyröity mallipala on aika lähellä oikeaa. Ehkä asteen tummempi, mutta mielummin tummempi kuin vaaleampi kun kyse on lattiamatosta.
Pala Näyttää kuvassa kylläkin beigemmältä mitä on todellisuudessa.
Last edited by Saarikoski; 12-12-2014, 20:32.
Leave a comment:
-
Originally posted by Saarikoski View PostKoko sarja. Mustia en suostu laittaan harmaan sisustan alaosan takia. Mun mielestä näyttää typerältä.
Ainakaan useiden netissä vietettyjen tuntien aikana en oo löytäny yhtään myynnissä olevaa sarjaa koko maailmasta että enemmänkuin sata jänistä jos löytyy.
Tuollaista lähinnä veneisiin yms tarkoitettua mattoa löytyi yhdestä veneverhoomosta. Kanttaavat keinonahan reunaan kun on leikattu muotoonsa.
Kuvassa koepala. Illalla näkee, mutta mun silmään tuost tulis vielä liian tumma. hätäratkasuna mustaa 100x parempi kumminki ja materiaali hyvän olosta.
Mielummin kumminki oem sarja jos löytyy.
Ilmeisesti tämä ja englishgreen on "perusväreistä" poistunut tuotannosta, mustia, harmaita, sinisiä ja beigejä on vielä bmwfanssin mukaan saatavilla.
Leave a comment:
-
Originally posted by Saarikoski View PostKysytty...ja ei oo. Sen verran selkis että ilmeisesti tuon harmaan värin nimi on LAVENDER GREY
Eli vieläkin siis matot hakusalla. (Saa vinkata/tarjota)
Minulla oli tuon värinen sisusta e38:ssa ja kyllä se aika vahvasti oli violetin sävyistä harmaata. Valitettavasti ei parempaa kuvaa ole mutta tuosta saa kai jotain selvää, matot siis olivat myös muun sisustan kanssa samaa sävyä.
E: Keskikonsoli oli harmaa ja kun siihen vertaa mattoja, ovat matot aika vahvasti violetin suuntaan.Last edited by |foder|; 12-12-2014, 18:57.
Leave a comment:
-
Originally posted by Supa View PostJokin yksittäinen matto hukassa vai koko sarja?
Tarkistan, ton väriset ollu mulla purkuautossa mutta en osaa sanoa onko vielä tallessa.
Koko sarja. Mustia en suostu laittaan harmaan sisustan alaosan takia. Mun mielestä näyttää typerältä.
Ainakaan useiden netissä vietettyjen tuntien aikana en oo löytäny yhtään myynnissä olevaa sarjaa koko maailmasta että enemmänkuin sata jänistä jos löytyy.
Tuollaista lähinnä veneisiin yms tarkoitettua mattoa löytyi yhdestä veneverhoomosta. Kanttaavat keinonahan reunaan kun on leikattu muotoonsa.
Kuvassa koepala. Illalla näkee, mutta mun silmään tuost tulis vielä liian tumma. hätäratkasuna mustaa 100x parempi kumminki ja materiaali hyvän olosta.
Mielummin kumminki oem sarja jos löytyy.
Leave a comment:
-
Originally posted by Saarikoski View PostKysytty...ja ei oo. Sen verran selkis että ilmeisesti tuon harmaan värin nimi on LAVENDER GREY
Tarkistan, ton väriset ollu mulla purkuautossa mutta en osaa sanoa onko vielä tallessa.
Leave a comment:
-
Originally posted by Haju69 View PostMuistaakseni kysyin MTT-Tradingin Markolta joskus saisko tuon värisiä E38 mattoja ja vastasi myöntävästi. :think Kannattaa kysyä.
Kysytty...ja ei oo. Sen verran selkis että ilmeisesti tuon harmaan värin nimi on LAVENDER GREY
Leave a comment:
-
Originally posted by Saarikoski View PostEi oo marmorilla saatavana vaaleanharmaita mattoja..
jeesatkaa nyt joku.. prkl..
Käykö pitkänmallin matot tuohon pätkään...mun mielestä ei, mutta linkin matot (ainoat mitkä oon löytäny) ja ilmoitus antaa ymmärtää, että menis..vai..??
http://www.ebay.com/itm/Fur-BMW-7er-...item1e958dda92
Leave a comment:
-
Ei oo marmorilla saatavana vaaleanharmaita mattoja..
jeesatkaa nyt joku.. prkl..
Käykö pitkänmallin matot tuohon pätkään...mun mielestä ei, mutta linkin matot (ainoat mitkä oon löytäny) ja ilmoitus antaa ymmärtää, että menis..vai..??
Leave a comment:
-
Originally posted by zener View PostJoku vetänyt V12:ssa sisähaaraa sisätilanlämppärille? Kattelin tuota perus reittiä niin on tuossa aika tukossa kun moottorinohjauslootia on kaks...
Leave a comment:
-
Joku vetänyt V12:ssa sisähaaraa sisätilanlämppärille? Kattelin tuota perus reittiä niin on tuossa aika tukossa kun moottorinohjauslootia on kaks...
Leave a comment:
-
Originally posted by Tatsga View PostAkuutti ongelma pakkasten myötä: kuskin ovessa lukko tai joku muu jäässä. Joutuu paiskoo et menee kokonaan kiinni(johtunee ilmeisesti jäisistä tiivisteistä) ja sit herjaa et on ovi auki ennenku ajaa auton lämpimäks. Lukon varmaan osaan rasvata mut mikähä tohon tunnistimeen auttais? On varmaan mikrokytkimellä vaan missä kohtaa kytkin on jos yrittäis öljytä sen?
Tuohon imuvuotoon en oo vielä ehtinyt peryhtyy uudestaan et antaako viel koodia ja onko imuputkeen tullut halkeamia kesän jälkeen jolloin viimeks tarkistin termarin vaihdon yhteydessä.
Leave a comment:
-
Originally posted by McBeast View PostViekö jäähdytinnestettä? Onko paisarissa epämääräisyyksiä? Oletko kurkannut öljyntäyttökorkkia? Miltä näyttää öljymittatikku?
Kaippa se sitten voi olla normaaliakin :think
Leave a comment:
Leave a comment: