E38 Kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• rikuh1
    replied
    Tainnut jo tänne joskus kirjoittaa, mutta myöskään ite en oo -95 750i päässyt käsiksi moottoriin ilman ads, emlään saattoi päästä kiinni mutten nyt varmaksi sano.

Leave a comment:

• zener
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    Toki mä olen aivan amatööri tuon INPAn kanssa....
    Samoin minä, joten elän ihan toisten tiedoilla tämän asian kanssa. :think

Leave a comment:

• BeamR
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Ei ollu EML:ssä mitään koodeja. Morkai tuossa meinas ettei vaadi ADS:ää, kun poristiin... Nyt ronkalttu vähän inpan asetuksia, että pitää huomenna kokeilla. Kyllähän tuo ADS pitäs kuitenki ostaa...
    jakakaa toki sitten tietonne jos saatte toimiman ilman ADS:ää :think mä en ole saanut 95-mallisista mitään ulos ilman ADS:ää. Toki mä olen aivan amatööri tuon INPAn kanssa....

Leave a comment:

• zener
    replied
    Ei ollu EML:ssä mitään koodeja. Morkai tuossa meinas ettei vaadi ADS:ää, kun poristiin... Nyt ronkalttu vähän inpan asetuksia, että pitää huomenna kokeilla. Kyllähän tuo ADS pitäs kuitenki ostaa...
    Last edited by zener; 02-01-2015, 21:44.

Leave a comment:

• BeamR
    replied
    Noh, täytyy savuttaa tuo imupuoli kuitenkin ensin. Ei päässy tuolla omalla kaapelilla DME:iin kiinni, että eipä nähny koodejakaan.
    noin vanhaan tarviit ADS-kaapelin, mutta EML:n pitäis päästä kyllä kiinni, oliko siellä mitään (esim kaasuläpät on siellä)?

Leave a comment:

• zener
    replied
    Noh, täytyy savuttaa tuo imupuoli kuitenkin ensin. Ei päässy tuolla omalla kaapelilla DME:iin kiinni, että eipä nähny koodejakaan.

Leave a comment:

• BeamR
    replied
    Näyttipäs vähän eri ahtaalta tuo imupuoli tässä. Oispa kiva ku ois savukone millä savuttaa nuo imusarjat että mistä valskaa. :think
    kova jätkä vaihtaa kaiken ja lukee vasta sitten vikakoodit että onko siellä sitä imuvuotoa ensinkään

Leave a comment:

• zener
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    niistä on hyvä lähteä liikkeelle...
    Näyttipäs vähän eri ahtaalta tuo imupuoli tässä. Oispa kiva ku ois savukone millä savuttaa nuo imusarjat että mistä valskaa. :think

Leave a comment:

• BeamR
    replied
    Hmm, pitkäänhän tuolla on ajettukin ilman murheita. Töistä lähtiessä oli moottori kylmähkö (ajoin parkkiin n. 13:30 ja lähin 17:15). Pitkään starttas ja lähti vähän kakoen käyntiin. Sitten kotia pääsin ja kuuntelin että onpas joutokäynti korkealla... Muutaman kerran sammutin ja starttasin niin aina jää joutava sinne 900rpm tuntumaan. Laskee normaaliksi, kun käyttää vaihdetta päällä.

Pääseekö etsimään imuvuotoja? :think
    niistä on hyvä lähteä liikkeelle...

Leave a comment:

• eeneljäkuus46
    replied
    mistäs saa 96 vuoden e38 728:diin 1 tai 2 dinin sovite muoveja? kyseessä siis tämä malli jossa EI ole sitä isoa näyttöä jossa on perutuus tutka navigaattori yms. yritin itse etsiä mutten löytänyt.

Leave a comment:

• zener
    replied
    Hmm, pitkäänhän tuolla on ajettukin ilman murheita. Töistä lähtiessä oli moottori kylmähkö (ajoin parkkiin n. 13:30 ja lähin 17:15). Pitkään starttas ja lähti vähän kakoen käyntiin. Sitten kotia pääsin ja kuuntelin että onpas joutokäynti korkealla... Muutaman kerran sammutin ja starttasin niin aina jää joutava sinne 900rpm tuntumaan. Laskee normaaliksi, kun käyttää vaihdetta päällä.

Pääseekö etsimään imuvuotoja? :think
    Last edited by zener; 02-01-2015, 17:23.

Leave a comment:

• Zoui
    replied
    Originally posted by juzzi87 View Post
    Mistä kannattaisi lähteä etsimään vikaa kun pyyhkimet ei toimi ja myös pesunesteen tulo on vähän satunnaista. Pyyhkimet saattaa joskus hyvin harvoin pyyhkäistä korkeintaan yhden kerran tai sitten jäävät keskelle pystyyn. Sulakkeet toki olen katsonut.
    Toistan taas samaa mantraa kun niin monessa seiskassa ollut, pyyhkijän rele ja muitakin on siellä konehuoneessa apparin puoleisen elektroniikka boxin pohjalla, joista menee ne vesireiät tukkoon... silloin ne releen perät aika ajoin ui vedessä ja hapettuu piloille.

Sitten sitä virtalukon pohjaa muut tarjoavat, mutta katso ne releen persaukset ensin.

Leave a comment:

• juzzi87
    replied
    Mistä kannattaisi lähteä etsimään vikaa kun pyyhkimet ei toimi ja myös pesunesteen tulo on vähän satunnaista. Pyyhkimet saattaa joskus hyvin harvoin pyyhkäistä korkeintaan yhden kerran tai sitten jäävät keskelle pystyyn. Sulakkeet toki olen katsonut.

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Originally posted by Attekun View Post
    Ei sinällään liity suoraan seiskaan, mutta en löytänyt nopealla selailulla foorumilla aiheesta ketjuakaan viime ajoilta. Onko noin että BMW EPC:ssä ei saa enää auton varustelistaa auki? Pitäisi omasta se vielä ottaa talteen, mutta vinillä löytyy auto, muttei löydy "options" painiketta josta varusteet sai aiemmin esille? Lukuisia hakuja tehnyt tuolta aiemmin ja nyt ei tunnu pelittävän.
    Koita bmwarchiv.de

Leave a comment:

• Attekun
    replied
    Ei sinällään liity suoraan seiskaan, mutta en löytänyt nopealla selailulla foorumilla aiheesta ketjuakaan viime ajoilta. Onko noin että BMW EPC:ssä ei saa enää auton varustelistaa auki? Pitäisi omasta se vielä ottaa talteen, mutta vinillä löytyy auto, muttei löydy "options" painiketta josta varusteet sai aiemmin esille? Lukuisia hakuja tehnyt tuolta aiemmin ja nyt ei tunnu pelittävän.

Leave a comment:

Working...
X