Nelipuolasta rattia on ainoastaan ollu lämmityksellä ja senhän huomaa kun kehän sisästä tulee pari johtoa ja sitten sisäilmankierron napin tilalla on ratin lämmitys.
En 95 vuotisesta tiedä, mutta ainakin noissa facelifteissä (vesiventtiili paketti on muuten vaihtunut jo joskus 1997 muistaakseni) pumppu on kiinteä osa vesiventtiiliä. Voi tosin olla että sekin on jollaintavalla purettavissa, mutta tarkemmin en ole perehtynyt.
Jokatapauksessa tuleehan tuon irroittaessa aina vähän nesteitä pihalle, mutta tuskin tarvii kamalasti läträtä.
E38 750iL 1999 | Bmw i3 94ah Rex | Bmw asiantuntemusta Kanta-Hämeestä, Detailing palvelut, Virallinen XHP jälleenmyyjä RikunAutofix.fi
Joo, oon nuita purkanu useammanki, mutta enpä muistanu tuota rakennetta kun on taas aikaa. Kyllä se nesteet pruutaa pihalle jos pumpun irrotat tuosta venttiilistä eli sama ottaa koko paketti kouraan tuolta ja lukkopihdeillä letkut tukkoon siksi aikaa.
Pitääs puhaltimen moottori ja etuvastus tilata tohon omaan seiskaan, Mutta en oikeen saa tosta ETK:sta selkoa.
ETK:n varustelistan mukaan seiskas on automaattinen ilmastoonti, mutta silti varaosa listalta voi valita kahta eri puhallinta/etuvastusta, tietenki eri numeroilla.
Toiset kohdassa 64_0615, toiset 64_0614.
Joten mistä mä nyt saan varmuuden että tilaan oikeat osat heti kerralla?
Ei millään pysty ottaa autoa pois ajosta sen takia että eka purkaa kojelaudan pois ja kattoo numerot sieltä.
Mistähän vuotaa ilmaa ku näemmä ilmaantunut LR-Adaption additiv per time koodi ja valittaa laihasta? Voiko tihkuvat/vuotavat venakopan tiivisteet päästää noin kovasti ilmaa läpeensä? Ainakin kolme vikaa koodia on tyhjäkäynnillä tulleita.
Mistähän vuotaa ilmaa ku näemmä ilmaantunut LR-Adaption additiv per time koodi ja valittaa laihasta? Voiko tihkuvat/vuotavat venakopan tiivisteet päästää noin kovasti ilmaa läpeensä? Ainakin kolme vikaa koodia on tyhjäkäynnillä tulleita.
Onkos normaalia, et E38 kulutusmittari sekoilee pakkasilla. Näyttää ihan mitä sattuu (20L 60kmh). Juuri vaihettu Kampiakselin asento ja pyörintänopeustunnistin jonka rikkoutimisen aikana alko näyttää korkeita kulutus lukemia. Tuntuu kyllä et söis normaalisti, 40L menny n.300-350 km aikana jossa myös keskusta ajoa ja lyhyitä siirtymiä
Onkos normaalia, et E38 kulutusmittari sekoilee pakkasilla. Näyttää ihan mitä sattuu (20L 60kmh). Juuri vaihettu Kampiakselin asento ja pyörintänopeustunnistin jonka rikkoutimisen aikana alko näyttää korkeita kulutus lukemia. Tuntuu kyllä et söis normaalisti, 40L menny n.300-350 km aikana jossa myös keskusta ajoa ja lyhyitä siirtymiä
Nollaa lukemat ja ota ajoa ja tuntumaa.. paikallaa pyörittäessä vie sen 40l/100km...
Akuutti ongelma pakkasten myötä: kuskin ovessa lukko tai joku muu jäässä. Joutuu paiskoo et menee kokonaan kiinni(johtunee ilmeisesti jäisistä tiivisteistä) ja sit herjaa et on ovi auki ennenku ajaa auton lämpimäks. Lukon varmaan osaan rasvata mut mikähä tohon tunnistimeen auttais? On varmaan mikrokytkimellä vaan missä kohtaa kytkin on jos yrittäis öljytä sen?
Tuohon imuvuotoon en oo vielä ehtinyt peryhtyy uudestaan et antaako viel koodia ja onko imuputkeen tullut halkeamia kesän jälkeen jolloin viimeks tarkistin termarin vaihdon yhteydessä.
Akuutti ongelma pakkasten myötä: kuskin ovessa lukko tai joku muu jäässä. Joutuu paiskoo et menee kokonaan kiinni(johtunee ilmeisesti jäisistä tiivisteistä) ja sit herjaa et on ovi auki ennenku ajaa auton lämpimäks. Lukon varmaan osaan rasvata mut mikähä tohon tunnistimeen auttais? On varmaan mikrokytkimellä vaan missä kohtaa kytkin on jos yrittäis öljytä sen?
Tuohon imuvuotoon en oo vielä ehtinyt peryhtyy uudestaan et antaako viel koodia ja onko imuputkeen tullut halkeamia kesän jälkeen jolloin viimeks tarkistin termarin vaihdon yhteydessä.
Se lukko itse on jäässä ja liikkuu nihkeästi.
Sen takia ei mene ihan kokonaan kiinni ja valittaa avoimesta ovesta.
Onko noissa eri valmistajan/myyjän iskarin yläpäissä jotain suuria eroja? Lähinnä, mitkä on semmoiset mitkä kannattaa ja uskaltaa ostaa? Vai suoraan marmorilta kalliilla hyvät
Comment