E38 kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jakeluvesimies
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Ei tuo diesel-> bensa oikein käy kun kiekkomittarit on erilaiset. Myöskään bensa kutosen ja kasin mittaristoja en sekoittaisin kun niissäkin on eri kiekkamittarit.
    Tuo varmaan tosi, jos niin tarkka on

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    Käy mittarit ristiin... Myös diesel / bensa, aut / man, kunhan siirtää varustetiedot esim ews-> mittaristo ja tietyt detailit sitten käsin klikkailee piuhalla kohdilleen...
    Ei tuo diesel-> bensa oikein käy kun kiekkomittarit on erilaiset. Myöskään bensa kutosen ja kasin mittaristoja en sekoittaisin kun niissäkin on eri kiekkamittarit.

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Käy mittarit ristiin... Myös diesel / bensa, aut / man, kunhan siirtää varustetiedot esim ews-> mittaristo ja tietyt detailit sitten käsin klikkailee piuhalla kohdilleen...

    Leave a comment:


  • igmas
    replied
    Originally posted by mehtojarvi View Post
    Nyt on viikonlopun reissu heitetty ja kulutus on oikeasti jotain 9-10l satkulla, että mikähän tuon ajotietokoneen sekoilemisen voisi aiheuttaa.


    EDIT: toinen juttu käykö e39:n mittaristo e38:siin,jostain luin että kävisi,mutta jotain kuvaa katoin niin näytti 39:n erilaiselta...
    Realoem sano että X53lla ja E38lla on samat mittarit.

    Leave a comment:


  • Jarsse
    replied
    Originally posted by mehtojarvi View Post
    Mistähän lähtis vikaa? Korjaamaan kun hetkellinen kulutus on tasakaasullakin tapissaan oikealla ja bc näyttää kulutukseksi 39.5l vaikka ajaa ihan pienellä kaasulla, hetkellinen viisari menee ihan pienestäkin kaasun painosta täysille, en ole päässyt vielä katsomaan että pitääkö oikeasti paikkaansa, ja DIESELI kyseessä

    Nyt on viikonlopun reissu heitetty ja kulutus on oikeasti jotain 9-10l satkulla, että mikähän tuon ajotietokoneen sekoilemisen voisi aiheuttaa.


    EDIT: toinen juttu käykö e39:n mittaristo e38:siin,jostain luin että kävisi,mutta jotain kuvaa katoin niin näytti 39:n erilaiselta...
    Last edited by Jarsse; 24-07-2017, 11:54.

    Leave a comment:


  • kimlahti
    replied
    Tavalliset kattokourumallin telineet. Omat taitavat olla Thulen telineet.

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Millaiset kattotelineet kävis e38 jos tarviis esim. polkupyöriä ym. kuskailla? Kukaan laittanut?

    Leave a comment:


  • Jarsse
    replied
    Mistähän lähtis vikaa? Korjaamaan kun hetkellinen kulutus on tasakaasullakin tapissaan oikealla ja bc näyttää kulutukseksi 39.5l vaikka ajaa ihan pienellä kaasulla, hetkellinen viisari menee ihan pienestäkin kaasun painosta täysille, en ole päässyt vielä katsomaan että pitääkö oikeasti paikkaansa, ja DIESELI kyseessä

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by KoHGeli740i View Post
    Eli 740i -94 Akun jännite 10.88v niin ei starttaa vaan "rätkyttää". Pitäskö lähtee starttaan vielä tolla jännitteellä vai onko tuo normaalia et rätkii? Kaapeleilla lähtee heti käymään.
    Akku on täysin tyhjä tolla jännitteellä.

    Leave a comment:


  • KoHGeli740i
    replied
    Eli 740i -94 Akun jännite 10.88v niin ei starttaa vaan "rätkyttää". Pitäskö lähtee starttaan vielä tolla jännitteellä vai onko tuo normaalia et rätkii? Kaapeleilla lähtee heti käymään.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by pilll3 View Post
    Autosta löytyy mappi jossa kaikki kuitit,minusta tuo oli vaihettu hiljattais. On sillä nyt ehkä se 50000 saatettu jälkeen ajaa tai jotain en ihan tarkkaan muista,mutta kai sen pitempään pitäs kestää
    Jos joku halpa pumppu niin mistäpä tietää. Toki tosiaan kannattaa vähä ihmetellä vikakoodeja ja livedataa, niin josko löytys.

    Leave a comment:


  • pilll3
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Oisko penkin alta siirtopumppu mykkä?
    Autosta löytyy mappi jossa kaikki kuitit,minusta tuo oli vaihettu hiljattais. On sillä nyt ehkä se 50000 saatettu jälkeen ajaa tai jotain en ihan tarkkaan muista,mutta kai sen pitempään pitäs kestää

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Oisko penkin alta siirtopumppu mykkä?

    Leave a comment:


  • pilll3
    replied
    Mikähän tuota omaa 740d vaivaa?tehot ovat täysin kateissa ku polkasee nii pöllyyttää pirusti mustaa muttein mitään tapahdu
    Satunnaista pätkimistä/nykimistä kiihdytyksen jälkeen havaittavissa mutta jos tasaisella ja rauhallisella kaasulla ajelee nii pelaa ihan ok.
    Tyhjäkäyntiä käy kyllä nätisti,parkissa ku polkaiser kunnolla sen jäljeen täristää tuo käynti!
    Perhana ku tässä loma reisussa ja tuntuu ettei autoa tohi ohttaa ko niin voimaton. Oiskaan kalajoki-tampere välillä joku joka vois ystävällisesti ottaa tuosta koodit,tai onko joku joka vois tietää mikä tuota kyseistä kampetta riivaa??:think

    Leave a comment:


  • Benzi87
    replied
    Onko kukaan vaihdellut takapönttöjä 750i?
    Kiinnostaisi ennen, kuin alan sen suuremmin suunittelemaan operaatiota kuinka paljon äänet muuttuu?
    Pitäisi kuitenkin pysyä maltillisena äänien puolesta ja siksi kyselen.

    Leave a comment:

Working...
X