Originally posted by Lintupei
View Post
E38 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Taittuvat peilit ongelma
Ongelma koria vasten taittuvien peilien kanssa. Eli kuskin puolen peili ei liiku mihinkään, vaikka kuinka napista painaa. Pelkääjän puolen ei myöskään toiminut, mutta eilen yht. äkkiä toimi ja kääntyi koria vasten, mutta tadaa siihen jäi. Eli nyt se on taittuneena koria vasten ja ei reagoi napin painallukseen.
Löydänkö peilit tai niiden vikakoodit esim: INPASTA ja mistä sieltä? Autossa on comfort penkit muistilla., mutta tällä hetkellä ovipahvit ovat irti. Vaikuttaako "muistipenkit" peileihin?
Auto e38/ 1999
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Facelifted View PostOnko kaikissa bensakoneisissa samanlaanen tankki? Ja onko kuinka paljon eroa 85l vs 95l tankeilla?
Omasta on tankki vuotanu jo kauan, ja nyt menny siihen pisteeseen että ei pysy kuin 20l sisällä
Letkuthan saa toki vanhasta tankista joten ei vaikuta suuntaan tai toiseen.
Ebayssä oli kokonaan uusia tarjolla ainakin jonkin aikaa sitten.
Tarkista tankin huohotuksen toiminta ettei uusikin ole kohta puhki.
Leave a comment:
-
-
Tankki
Onko kaikissa bensakoneisissa samanlaanen tankki? Ja onko kuinka paljon eroa 85l vs 95l tankeilla?
Omasta on tankki vuotanu jo kauan, ja nyt menny siihen pisteeseen että ei pysy kuin 20l sisällä
Leave a comment:
-
-
Vakionopeudensäädin ei kytkeydy päälle 740iA '95. Cruisen pääpainikkeesta syttyy vihreä merkkivalo mittaristoon, nopeuden asettaminen sammuttaa kyseisen valon.
INPA ilmoittaa "Fehler bei Reglerueberwachung". Signaalivikaa? Ideoita, mistä kannattaa lähteä liikkeelle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Osmis View PostTuossa tilanteessa ostaisin jostain purkuautosta varren/varret. Vähä maalia päälle, jos vaatii ja paikoilleen. Tuskin montaa euroa maksaa käytetty varsi?
Leave a comment:
-
-
Itse laittaisin sinne vaan rungottomat, jos ei nyt esteettisistä syistä halua alkuperäisen näköisiä. Jos haluaa ne alkuperäisen näköiset, niin jostain käytetyt varret kuten edellä sanottiin.
Leave a comment:
-
-
Tuossa tilanteessa ostaisin jostain purkuautosta varren/varret. Vähä maalia päälle, jos vaatii ja paikoilleen. Tuskin montaa euroa maksaa käytetty varsi?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEikös nuo ole hyvät kun nyt saa paikoilleen pyyhkijät kuin pyyhkijät kunhan vain mitta on oikea?
Veikkaan että tuo on pyyhkijöiden saatavuuden takia tehty noin.
Jos haluat voin vaihtaa nuo euromalleihin.
Harmittaa kun nyt on seittemänkympin sulat tyhjänpanttina tallin pöydällä
Harkitsen jopa sitä että teen peitetulpat ja en laita varsia ollenkaan takaisin.
Piköös reiskaar ja M62 woima
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lördagskorv View PostPyyhkijöistä edelleen
Eilen aloin tutkimaan tätä tarkemmin
Ainakin omassani + toisessa Japanista tuodussa mallissa on eroavaisuuksia pyyhkijän varsien kanssa EURO-mallin autoihin. Molemmat on Facelift
Noiden varsien pitäisi olla seuraavanlaiset
-kuskin pyyhkijässä varren päässä oleva koukku on ylöspäin
-apukuskin pyyhkijän varren päässä oleva koukku on alaspäin (kuten normaalisti on muun merkkisissä autoissakin)
Nyt noissa Japaninmallisissa on jostain syystä molemmat alaspäin.
Tämähän tarkoittaa, että silloin euromallin pyyhkijän sulat ei voi mitenkään käydä tuohon
Jos jollakin on idea miksi näin on BMW puolesta toimittu, kuulisin mielelläni
Havainnollistavat kuvat:
Tässä räjäytyskuvassa näkees selvästi pyyhkimien varsien päät ja sen miten nuo pitäisi olla:
Tässä kuvassa on autossani kiinni olevat varret:
Veikkaan että tuo on pyyhkijöiden saatavuuden takia tehty noin.
Jos haluat voin vaihtaa nuo euromalleihin.
Leave a comment:
-
-
Pyyhkijöistä edelleen
Eilen aloin tutkimaan tätä tarkemmin
Ainakin omassani + toisessa Japanista tuodussa mallissa on eroavaisuuksia pyyhkijän varsien kanssa EURO-mallin autoihin. Molemmat on Facelift
Noiden varsien pitäisi olla seuraavanlaiset
-kuskin pyyhkijässä varren päässä oleva koukku on ylöspäin
-apukuskin pyyhkijän varren päässä oleva koukku on alaspäin (kuten normaalisti on muun merkkisissä autoissakin)
Nyt noissa Japaninmallisissa on jostain syystä molemmat alaspäin.
Tämähän tarkoittaa, että silloin euromallin pyyhkijän sulat ei voi mitenkään käydä tuohon
Jos jollakin on idea miksi näin on BMW puolesta toimittu, kuulisin mielelläni
Havainnollistavat kuvat:
Tässä räjäytyskuvassa näkees selvästi pyyhkimien varsien päät ja sen miten nuo pitäisi olla:
Tässä kuvassa on autossani kiinni olevat varret:
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostVaraosaluettelon perusteella kyllä sanoisin, että tarvitsee. Tuo lukitsee sen paikalleen "Wiper Arm Securing Clip". Itse olen rungottomia käyttänyt jo useamman vuoden kaikissa autoissa, niin ei kovin tarkat muistikuvat. Jos haluat varmistuksen, niin käy katsomassa toisesta E38:sta mitä sulta puuttuu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lördagskorv View PostEli siis tuon osan 61611379509 tarvitsee kuitenkin?
Laitetaanpas tilaukseen
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostJos sulla ei ole tuota osaa, niin sitten ei saa paikalleen. Monesti tarvikepyyhkijöiden kanssa joutuu alkuperäiset kiinnikkeet ottamaan pois.
Laitetaanpas tilaukseen
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Lördagskorv View PostE38 Pyyhkijöistä
Omassa autossa oli jotkut Japanissa laitetut tarvikepyyhkijät asennettuna kun tuli suomeen.
Kun kävin auton hakemassa itselleni takakontissa oli avattu paketti OE pyyhkijänsulkia.
En kuitenkaan saa noita asennettua koska sen varren ja pyyhkijän välistä puuttuu jonkinmoinen adapteri.
"Adapter" joka löytyy katalookista numerolla 61611379509 ei kuitenkaan ole tämä osa.
Onko jollain ollut vastaavia ongelmia?
En tiedä puuttuuko tuolta tehtaan paketista jotain vai puuttuuko multa joku osa ihan kokonaisuudessaan?
Leave a comment:
-
Leave a comment: