Originally posted by RaRi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by _charger- View Post
Muuten ihan hyvä,mutta videossa oleva lukko on eri mallinen.
Tuota irroitettavaa suojaa ei ole, mutta reikä löytyy johon tuo pinni työnnetään. Kokeiltu jo,mutta en löytänyt millään tuota kohtaa, jolla saa
patruunan napsautettua poies. Pyörii vaan ympäri...
Leave a comment:
-
-
Tyyppivikaa, virtalukko rupes pyörimään ympäri ja vaihto edessä.
Autoa ei saa siis enää käyntiin ollenkaan,avain pyörii eikä ota mitään kontaktia. Onko lukossa joku pohja, joka pitää uusia vai erillinen patruuna?
Auto on vm.95 740iA
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View PostE38 Lang ja takapenkit sähkösäätöiset. Mitä kaikkea ja miten puretaan penkkejä pois kun takaiskarit irroitetaan eli että pääsee iskarin yläpäihin käsiksi? Ei mitään hajua itellä ja kaveri on jumppaamassa autoansa muttei ollu tietokonetta lähettyvillä että ois voinu onkia tietoa niin soitti mulle. Pitääkö siinä vielä hattuhyllyäkin irroittaa vai? Tähän jos sais nopeasti helppiä niin ois hienoa.
- ota isuinosasta tukeva ote ja nykäise. Varo säätimien johtoja, joiden liittimen avat seuraavaksi
- niskatuet pois, kylkiosat pois (yhdellä ruuviilla alhaalta kiinni)
- selkänojat on alhaalta kahdella mutterilla kiinni, joten ne kunnolla löysälle
- selkänojan yläosassa on muoviset peitelevyt jotka on jousilla kiinni selkänojassa. Venytä selkänojaa irti hattuhyllystä niin, että sat otettua pihdeillä jouset irti.
- nosta selkänojaa ylös ja ulos, ja kaada se bensatankin päälle.
- ota C-pilarin valo irti, irrota c-pilarin verhoilu (kolmella kiinni, kiinnikkeet sitten murtuu helposti).
- toista sama toisella puolella
sitten hattuhyllyn kuori irti (kolmella edestä), ja alta subbarikotelo (viidellä kiinni). sitten onkin enää äänieristeet tolppien yläpäiden edessä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View PostE38 Lang ja takapenkit sähkösäätöiset. Mitä kaikkea ja miten puretaan penkkejä pois kun takaiskarit irroitetaan eli että pääsee iskarin yläpäihin käsiksi? Ei mitään hajua itellä ja kaveri on jumppaamassa autoansa muttei ollu tietokonetta lähettyvillä että ois voinu onkia tietoa niin soitti mulle. Pitääkö siinä vielä hattuhyllyäkin irroittaa vai? Tähän jos sais nopeasti helppiä niin ois hienoa.
Leave a comment:
-
-
E38 Lang ja takapenkit sähkösäätöiset. Mitä kaikkea ja miten puretaan penkkejä pois kun takaiskarit irroitetaan eli että pääsee iskarin yläpäihin käsiksi? Ei mitään hajua itellä ja kaveri on jumppaamassa autoansa muttei ollu tietokonetta lähettyvillä että ois voinu onkia tietoa niin soitti mulle. Pitääkö siinä vielä hattuhyllyäkin irroittaa vai? Tähän jos sais nopeasti helppiä niin ois hienoa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by thuttu77 View PostItse kyselin viime kesänä 535 (e34) kardaanin tasapainotusta ja 2 nivelen vaihtoa tuolta ja arvio oli 200e eli ilmeisesti hinta vaihtelee jonkin verran
Mutta asiaan jos CC:lliseen E38 asentaa BC:llisen mid:n ja napillisen vilkunviiksen niin pystyykö ohjelmoinnin tekemään esim inpalla?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View PostKai sieltäpäinkin löytyy joku tasapainoittaja kuka tuon pystyy katsomaan? Ei järkeä vaihtaa pelkän epätasapainon takia kardaania.
Esim Ko-met tekee vantaalla, kahden ristikon vaihto + tasapainotus 140e tai hieman naamasta riippuen, mä oon senverra ruma et makso enemmä ku kavereilla
Pelkkä tasapainotus toki halvempi.
EDIT: Niin ja jos täristi alunperin niin varmaan ristikko tai cv nivel perän päässä jumissa.
Itse kyselin viime kesänä 535 (e34) kardaanin tasapainotusta ja 2 nivelen vaihtoa tuolta ja arvio oli 200e eli ilmeisesti hinta vaihtelee jonkin verran
Mutta asiaan jos CC:lliseen E38 asentaa BC:llisen mid:n ja napillisen vilkunviiksen niin pystyykö ohjelmoinnin tekemään esim inpalla?Last edited by thuttu77; 31-05-2012, 19:01.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kaol View PostKyllä on 46mm mutteri.
Tuollainen ulosvedinsarja mulla on. On melkoisen ehdoton hankinta, jos tekee itse laakerirempat.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by juho-85 View PostMissä vauhdissa 740i:n steppilaatikon kuuluisi heittää 5 päälle tasakaasulla? Huomannut että omassa laittaa välillä jo noin 60 nopeuksissa jolloin kierrokset menevät johonkin 1200 paikkeille. Onko normaalia?
Leave a comment:
-
-
Missä vauhdissa 740i:n steppilaatikon kuuluisi heittää 5 päälle tasakaasulla? Huomannut että omassa laittaa välillä jo noin 60 nopeuksissa jolloin kierrokset menevät johonkin 1200 paikkeille. Onko normaalia?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Postahhhh niinpä tietenki ..... oon sit mietti nykki ku tankaan menee (harvoin v8 kun tankaa) niin kauhee alipaine tankissa... onko jokin konsti tälle ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Morkai View PostJoko oot kokeillut, kun ajat parkkiin, niin älä sammuta autoa vaan mene kokeilee bensakorkkia onko alipainetta. Kuulostaa erehdyttävästi jousen pong-äänelle kun huohotin alkaa tankista reistaamaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Postmikä ihime tos seiskassa pongii....
eli alusta sarja on ja auto on tontissa mut nyt jonkun aikaa vaivannut PONG ääni kuskin puolen takaa aivan niinkuin jousi PONGAIS ja se tapahtuu aina kun ajaa auton parkkiin ja nousee autosta pois.
tänään purin takapään ja huolsin tolopat takana käytin kaikki puslan pultit auki ja tutkailin et kaikki on ok ei välyksiä eikiä repemiä missään.
jousissa ei näy mitään jälkiä et olisi hangannut mihinkään.
hävettää ku kaupaan kävelee niin taka kuuluu PONG ääni aina.....:think:think:think:think
Leave a comment:
-
Leave a comment: