Selvä, kiitos. Seuraava ongelma ilmeni. Nyt on meneillään käsijarru remontti. Kaikki on vaihdettu alkuperäistä paitsi kabiiniin tuleva vaijeri. Tuossa pikaisella katsauksella näyttää olevan hieman hommaa vaihtaa. Mikä tämän vaijerin vaihtoon lienee helpoin tapa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 käyttiksenä
Collapse
X
-
No niin, laitetaanpas vaikka tähän ketjuun pientä välitilinpäätöstä omasta työkäyttis-E38:sta. Takana ensimmäiset 10 000 km ja 7 kk.
Auto on valmistusvuoden 98 (vuosimallin 99) facelift 728i, mittarissa nyt 242 000 km. Taisi olla ostohetkellä Nettiauton kallein 728 mutta hain tarkoituksella siistiä ja hyvin pidettyä ja siinä suhteessa oli kyllä rahan arvoinen. Lyhyesti sanottuna ihan helkkarin tyytyväinen olen ollut hankintaan. Auto on ollut isossa mittakaavassa varsin murheeton, tosin varmaan n. 1000 € ja kymmeniä (satoja?) tunteja olen laittanut viime talven ja kevään aikana perus tiiviste- ym. kuluvien osien ennakoiviin huoltoihin ja muihin remppoihin.
Jos ei lasketa mukaan finaalissa olleesta akusta johtunutta kertaluonteista sekoilua niin oikeastaan mitään isompaa ongelmaa ei ole ollut. Isoin yksittäinen lasku tuli mittariston uusimisesta, jonka vedin kalliimman kautta (n. 300 € uutena osana) mutta sekin korjasi lähinnä muutamia ärsyttäviä pikkuongelmia jotka eivät juurikaan vaikuttaneet ajettavuuteen saati turvallisuuteen. Pyörien suuntausta lukuunottamatta olen tehnyt kaikki huollot, korjaukset, komponenttien vaihdot ja koodaukset itse. Ja ne ongelmat mitä on ilmennyt, eivät mielestäni ole mitenkään erilaisia kuin missä tahansa muussa 20v vanhassa autossa voisi odottaa.
E38 on kyllä vaan ihan älyttömän kiva ajaa, ekaa kertaa elämässäni on alla auto jolla oikeasti nauttii ajamisesta. Mahtava vetää maantiellä mutta myös aivan ihmeellisen kevyt (kiitos Servotronicin) pyöritellä kaupungissa ja parkkiksilla. Nautin myös siitä että joka kerta kun sen jättää parkkiin niin tulee vilkaistua taakse ja todettua että prkl, on se kyllä tyylikäs. Ja siitä että kaverit haluavat ottaa selfieitä auton kanssa.Ja että vaikka tässä on "vain" 193 hv ja melkein 2000 kg painoa, niin kyllä se mukavan pirteästi kuitenkin motarin rampille loikkaa jos silloin tällöin vähän ärhäkämimin käskyttää.
Henk. koht. olen myös ollut äärimmäisen tyytyväinen moottorivalintaan - M52TU on ollut todella helppo ja mukava huoltaa ja "ottaa haltuun" tällaiselle suht kokemattomallekin autoharrastajalle. Kone on myös selkeästi ihan eri aikakautta kuin prefacelift M52. Varaosat ovat ihan peruskauraa ja netti on pullollaan M54/E46-tutoriaaleja ja videoita, jotka pätevät 98%:sesti tähänkin moottoriin. Haluamatta sohia ampiaispesää sen enempää todettakoon myös, että ainakin omassa kokemuksessani kone on ollut erittäin luotettava, ja mitä tätäkin E38-palstaa melkein vuoden verran on tullut luettua, niin perstuntumalta vaikuttaa siltä että kuutoskoneinen 728 on ehkäpä suhteellisesti aliedustettuna mystisten moottori- ja käynnistymisongelmien viestiketjuissa...
Bensakulut ovat myös olleet erittäin maltilliset, millä pitkien ajomatkojen työkärryssä on kyllä jonkin verran väliä. Hyvin mahdollisesti saattaa tulla tulevaisuudessa hommattua joku isompi V-mylly harrastepeliksi, mutta tässä yhteydessä olen viihtynyt erittäin hyvin 6-mukisen kattauksen äärellä.
Ai niin, ja se plussana vielä E38:sista yleisesti, että vaikka kyseessä on tämmöinen takavuosien luksuslaiva niin vaikuttaisi tosiaan siltä, että näissä ei juurikaan ole mitään "miljoonan" maksavia erikoisosia, vrt. esim. niihin kauhutarinoihin, joita halpojen S-mersuprojektien omistajat tuonne nettiin postailevat.
Eli vastauksena ketjun otsikon mukaiseen ikuisuuskysymykseen - onko E38:sta käyttikseksi? - vastaisin että juu, ilman muuta, MUTTA (ja nämä ovat todella isoja muttia)
1. tämä voi olla huoleton käyttöauto, mutta ei todellakaan siinä mielessä miten joku 5v / 100 000 km ajettu uudempi auto on. Jos haluat ja osaat tehdä itse, niin aivan loistava peli (ja hintatasoon verrattuna uskomaton value), mutta jos tätä alkaa huoltamolla (saati marmorilla) juoksuttamaan niin itku tulee kyllä ja äkkiä;
2. räikän pitää pysyä kädessä, mutta myös läppärin - ilman omaa vikakoodinlukukapasiteettia olet ihan pimeässä ja muiden avun varassa, eli tähän on syytä varautua tavalla tai toisella;
3. mieti konevalinta ajatuksella (I6, V8, V12, ihan sama mutta funtsi huolella etukäteen omien mieltymystesi, taitojen ja budjetin mukaan);
4. käytä aikaa sopivan auton etsintään - varsinkin jos haluat tästä enemmän käyttiksen kuin entisöintiprojektin niin ehkä kannattaa sivuuttaa ne 1500 € erikoistarjoukset. Itse kävin katsomassa puolen tusinaa autoa ympäri Suomenniemeä ennen kuin mieluinen löytyi, mutta vaiva kannatti. Ja sen ainakin oppi, että jos ilmoituksessa mainostetaan "ministeritason kyytiä" mutta ei mainita auton kunnosta mitään niin kannattaa joku varoitusvalo sytyttää omaan mittaristoonsa...
Semmoisia. Matka jatkuu, ja katsotaan miltä näyttää seuraavan kymppitonnin jälkeen...Last edited by camshaft; 31-05-2017, 20:47.
Comment
-
-
Originally posted by camshaft View PostNo niin, laitetaanpas vaikka tähän ketjuun pientä välitilinpäätöstä omasta työkäyttis-E38:sta. Takana ensimmäiset 10 000 km ja 7 kk.
Auto on valmistusvuoden 98 (vuosimallin 99) facelift 728i, mittarissa nyt 242 000 km. Taisi olla ostohetkellä Nettiauton kallein 728 mutta hain tarkoituksella siistiä ja hyvin pidettyä ja siinä suhteessa oli kyllä rahan arvoinen. Lyhyesti sanottuna ihan helkkarin tyytyväinen olen ollut hankintaan. Auto on ollut isossa mittakaavassa varsin murheeton, tosin varmaan n. 1000 € ja kymmeniä (satoja?) tunteja olen laittanut viime talven ja kevään aikana perus tiiviste- ym. kuluvien osien ennakoiviin huoltoihin ja muihin remppoihin.
Jos ei lasketa mukaan finaalissa olleesta akusta johtunutta kertaluonteista sekoilua niin oikeastaan mitään isompaa ongelmaa ei ole ollut. Isoin yksittäinen lasku tuli mittariston uusimisesta, jonka vedin kalliimman kautta (n. 300 € uutena osana) mutta sekin korjasi lähinnä muutamia ärsyttäviä pikkuongelmia jotka eivät juurikaan vaikuttaneet ajettavuuteen saati turvallisuuteen. Pyörien suuntausta lukuunottamatta olen tehnyt kaikki huollot, korjaukset, komponenttien vaihdot ja koodaukset itse. Ja ne ongelmat mitä on ilmennyt, eivät mielestäni ole mitenkään erilaisia kuin missä tahansa muussa 20v vanhassa autossa voisi odottaa.
E38 on kyllä vaan ihan älyttömän kiva ajaa, ekaa kertaa elämässäni on alla auto jolla oikeasti nauttii ajamisesta. Mahtava vetää maantiellä mutta myös aivan ihmeellisen kevyt (kiitos Servotronicin) pyöritellä kaupungissa ja parkkiksilla. Nautin myös siitä että joka kerta kun sen jättää parkkiin niin tulee vilkaistua taakse ja todettua että prkl, on se kyllä tyylikäs. Ja siitä että kaverit haluavat ottaa selfieitä auton kanssa.Ja että vaikka tässä on "vain" 193 hv ja melkein 2000 kg painoa, niin kyllä se mukavan pirteästi kuitenkin motarin rampille loikkaa jos silloin tällöin vähän ärhäkämimin käskyttää.
Henk. koht. olen myös ollut äärimmäisen tyytyväinen moottorivalintaan - M52TU on ollut todella helppo ja mukava huoltaa ja "ottaa haltuun" tällaiselle suht kokemattomallekin autoharrastajalle. Kone on myös selkeästi ihan eri aikakautta kuin prefacelift M52. Varaosat ovat ihan peruskauraa ja netti on pullollaan M54/E46-tutoriaaleja ja videoita, jotka pätevät 98%:sesti tähänkin moottoriin. Haluamatta sohia ampiaispesää sen enempää todettakoon myös, että ainakin omassa kokemuksessani kone on ollut erittäin luotettava, ja mitä tätäkin E38-palstaa melkein vuoden verran on tullut luettua, niin perstuntumalta vaikuttaa siltä että kuutoskoneinen 728 on ehkäpä suhteellisesti aliedustettuna mystisten moottori- ja käynnistymisongelmien viestiketjuissa...
Bensakulut ovat myös olleet erittäin maltilliset, millä pitkien ajomatkojen työkärryssä on kyllä jonkin verran väliä. Hyvin mahdollisesti saattaa tulla tulevaisuudessa hommattua joku isompi V-mylly harrastepeliksi, mutta tässä yhteydessä olen viihtynyt erittäin hyvin 6-mukisen kattauksen äärellä.
Ai niin, ja se plussana vielä E38:sista yleisesti, että vaikka kyseessä on tämmöinen takavuosien luksuslaiva niin vaikuttaisi tosiaan siltä, että näissä ei juurikaan ole mitään "miljoonan" maksavia erikoisosia, vrt. esim. niihin kauhutarinoihin, joita halpojen S-mersuprojektien omistajat tuonne nettiin postailevat.
Eli vastauksena ketjun otsikon mukaiseen ikuisuuskysymykseen - onko E38:sta käyttikseksi? - vastaisin että juu, ilman muuta, MUTTA (ja nämä ovat todella isoja muttia)
1. tämä voi olla huoleton käyttöauto, mutta ei todellakaan siinä mielessä miten joku 5v / 100 000 km ajettu uudempi auto on. Jos haluat ja osaat tehdä itse, niin aivan loistava peli (ja hintatasoon verrattuna uskomaton value), mutta jos tätä alkaa huoltamolla (saati marmorilla) juoksuttamaan niin itku tulee kyllä ja äkkiä;
2. räikän pitää pysyä kädessä, mutta myös läppärin - ilman omaa vikakoodinlukukapasiteettia olet ihan pimeässä ja muiden avun varassa, eli tähän on syytä varautua tavalla tai toisella;
3. mieti konevalinta ajatuksella (I6, V8, V12, ihan sama mutta funtsi huolella etukäteen omien mieltymystesi, taitojen ja budjetin mukaan);
4. käytä aikaa sopivan auton etsintään - varsinkin jos haluat tästä enemmän käyttiksen kuin entisöintiprojektin niin ehkä kannattaa sivuuttaa ne 1500 € erikoistarjoukset. Itse kävin katsomassa puolen tusinaa autoa ympäri Suomenniemeä ennen kuin mieluinen löytyi, mutta vaiva kannatti. Ja sen ainakin oppi, että jos ilmoituksessa mainostetaan "ministeritason kyytiä" mutta ei mainita auton kunnosta mitään niin kannattaa joku varoitusvalo sytyttää omaan mittaristoonsa...
Semmoisia. Matka jatkuu, ja katsotaan miltä näyttää seuraavan kymppitonnin jälkeen...
Comment
-
-
Originally posted by Masunki View PostMutta yhtä asiaa BMW ei ole vieläkään voinut parantaa uusissa seiskoissa, ja se on hiljaisuus. 17 vuotta vanha seiskani ei häviä yhtään melutasossa uuteen 150K€ maksavaan seiskaan, se hämmästyttää vieläkin...
En ole näitä uudempia seiskoja ajanut mutta sen kyllä huomaa että kun tuohon E38:iin on päässyt tottumaan niin joka kerta kun ajaa toista autoa niin tulee vilkuiltua takapenkille että onko joku ikkuna jäänyt jossain auki kun kohisee ja suhisee niin hemmetisti. Ei ole...
Ultimaalinen fantasia tähän olisi vielä että jos löytyisi jostain purkuosana halvalla tuplalasit nostimineen niin askartelisi sellaiset vielä paikoilleen... (Jos löytyy joltakulta niin saa tarjota)
Comment
-
-
+1 Täältä..
Mulla on nuo tuplalasit myös, takalasikin on tupla muuten..
Kiva on kyllä ajettava, kontrastina toinen auto on e93, selvästi huomaa kyllä mukavuuden tason olevan seiskassa aivan omaa luokkaansa.
Mitä tässä muutaman tuhannen ajanut parin kuukauden aikana niin plussia ja miinuksia on jonkin verran tullut..
Huonot:
- Jousitus/iskunvaimennus on turhan löysä esim. terävässä hidasteessa, lyö aika pohjaan pumput (uudet Sachsit 600km alla). Tosin Lowtec jouset..
- Ohjaus on turhan hidas
- Aikansa elänyt puulista sisusta (En voi sietää puulistoja)
- Äänentoiston huono erottelukyky
- Ilmastointi ei puhalla suoraan kylmää jaloille, ominaisuus
Hyvät:
- Hiljainen, siis todella hiljainen (sulkien ottama ilmavirta suhisee 100km->)
- Alustan pehmeys (joka tietysti nyt sotii tuon hidastekommentin kanssa)
- Penkit, comfort mallia, voittaa laadukkaan perheauton (2015) mennen tullen
- Jalkatilat kaikilla todella hyvät (ei edes lang malli)
- Takaluukku todella tilava
- Ajaton ulkonäkö, yksi hienoimpia autoja ikinä
Kaiken kaikkiaan, E38 tullut useampi vuosi kuolattua, ja nyt kun tuli mahdollisuus hankkia sellainen, niin pätkääkään en kadu.
Moottorista sen verran, tuli käytyä muutama auto läpi ja tuli todettua että omasta mielestä kaikki olivat turhan laiskoja tälle korille, kunnes 4-litrainen V8 löytyi.
(samat hevoset kuin 4.4, tosin korkeammilla kierroksilla ja hieman vähemmän vääntöä). En kyllä edes harkinnut kutosella olevaa..
On ensimmäinen kasikone itsellä, ja tietysti mietitytti tuon huollot/korjaukset, itse teen kaiken minkä vain voi.
Tietysti kun alkaa autolla olemaan yli 20v ikää (-95), niin tietysti paljon on laitettavaa, alkavaa ruostetta, alustan ehjäämistä, pieniä sivuääniä nostajista ja muuta mitä aika ja Suomen olosuhteet tietty aiheuttavat.
Toistaiseksi mitään sen ihmeempää ei ole edessä näinkin vanhassa autossa:
- Laatikon öljyt ja suodatin menee uusiksi loppukesästä.
- Muutama ruosteen alku hiottava pois ja maalaus + pari listaa vaihtoon.
- Ilmastoinnin korjaus juuri menossa
- Puulistojen yliteippaus juuri menossa
Omassa on nyt 253tkm mittarissa, toivon vielä mokoman lisää ja 20 vuotta.
Aina tulee sanottua että "Tätä autoa en kyllä myy koskaan", saa nähdä..
Noista tuplalaseista, en kyllä tiedä menevätkö suoraan perus karmeihin, vai pitääkö nekin vaihtaa?
Ainakin tiivisteet menevät uusiksi, tuo tuplalasi on niin paksu ettei mene yksinkertaisen lasin uraan.. Ja mitenkähän ne ikkunan ulkolistat istuvat..
Tarkistaisin kyllä realoemista onko eri tuotenumerot ellei saa tietty kaikkia kerralla jostain purku vehkeestä.Last edited by poteroa; 03-06-2017, 06:53.E53 3.0d Olivin Metallic "Oliivi"
E53 3.0d Sapphire Black Metallic "Pappi"
Ex: E38 740i Titan silber "Paavo"
Ex: E39 523 Touring Kalahari Beige "Bruno"
Ex: E93 335iA cabi "Sommer bus"
Ex: E34 520i "winter wagen"
Ex: E46 320Ci cabrio "prinsessa"
Ex: E53 X5 3.0d M-Sport "Karala"
Ex: E21 315, E12 520, E60 BMW 525dA Rip: E21 2.0 Tic
Comment
-
-
Originally posted by poteroa View Post- Aikansa elänyt puulista sisusta (En voi sietää puulistoja)mutta kokonaisuutena toisaalta mielestäni E38 sisusta on säilyttänyt paremmin tyylinsä kuin esim. E65, joka vaikka on uudempi niin jotenkin näyttää vaan niiiin retromuovilta... E38 on taas jotenkin jännästi onnistunut sellaisessa designin ajattomuudessa sisustansa osalta. Varsinkin 16:9 naviruudun kanssa se kyllä toimii varsin hyvin vielä nykyään.
Itse vaihdoin mattapintaiset vavona-listat originaali-nussbaumien tilalle, tuli mielestäni jotenkin tyylikkäämpi ja vähän nykyaikaisempi lookki interiööriin. Mutta varmasti joku nätisti tehty hiilikuitu- tms. teippaus toimii hienosti.
Ai niin, ja se unohtui vielä tuosta aiemmasta raportistani, että 16:9 näytöllä ja MK4 DVD-navilla navigaattori on ihan oikeastikin käytettävä, ja kartatkin saa ajantasaisina. Nice.
Originally posted by poteroa View PostAina tulee sanottua että "Tätä autoa en kyllä myy koskaan", saa nähdä..E65 on ihan karmea pullero (sori) ja seiskaan kun on tottunut on kyllä pikkuinen kynnys siirtyä enää kolmoseen tai femmaan (sori). E63 voisi ehkä mennä jos (LOL) pelimerkit riittäisi.
Originally posted by poteroa View PostNoista tuplalaseista, en kyllä tiedä menevätkö suoraan perus karmeihin, vai pitääkö nekin vaihtaa?
Ainakin tiivisteet menevät uusiksi, tuo tuplalasi on niin paksu ettei mene yksinkertaisen lasin uraan.. Ja mitenkähän ne ikkunan ulkolistat istuvat..
Tarkistaisin kyllä realoemista onko eri tuotenumerot ellei saa tietty kaikkia kerralla jostain purku vehkeestä.
Ilmeisesti ainakin lasien lisäksi nostimet, trimmit ja kumilistat menee uusiksi...
Comment
-
-
Vähän sama fiilis - jos ja kun vaihdon hetki joskus koittaa niin en suoraan sanottuna oikein tiedä että mihin vaihtaisi...E65 on ihan karmea pullero (sori) ja seiskaan kun on tottunut on kyllä pikkuinen kynnys siirtyä enää kolmoseen tai femmaan (sori). E63 voisi ehkä mennä jos (LOL) pelimerkit riittäisi.
Mulla e38:n vaihto meni vierasmerkin kautta. En sietänyt silmissäni e65:sta, joten ajelin muutaman vuoden Cadillacilla.
Sitten alkoi se etuveto kyrsiin niin paljon, että taivuin e65:seen. Keula ja perä on eri autoista ynnä muuta hauskaa, mutta kyllä se Caddyä parempi oli.
Nyt sitten ostin X5:sen, kun ajattelin että sieltä/sinne on helppo nousta. Vitut. Saatanan astinlaudat, nyt on kylpyammesyndrooma. Ei kehtaa julkisella paikalla nousta.
Mitenkähän sitä oppisi kierähtämään tyylikkäästi asfaltille.
Muuten kiva auto, tosin meluisampi kuin seiskat.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
No meitä on onneks moneen junaan, mutta tuota e38 ei kyllä mun suosikeista saa pois ei sitten niin millään. Listat nyt kalvotettu, ja hyvältä näyttää.
Sisusta sai aivan uuden ilmeen, ainoa mikä ei näköjää toimi, on tuo keskikonsoli, sitä ei saa teippaamalla ei mitenkään. (nim. 2h teipattu ja irti lähtee)..
Kohta kuvia miltä näyttää "brushed aluminum black" lookkiE53 3.0d Olivin Metallic "Oliivi"
E53 3.0d Sapphire Black Metallic "Pappi"
Ex: E38 740i Titan silber "Paavo"
Ex: E39 523 Touring Kalahari Beige "Bruno"
Ex: E93 335iA cabi "Sommer bus"
Ex: E34 520i "winter wagen"
Ex: E46 320Ci cabrio "prinsessa"
Ex: E53 X5 3.0d M-Sport "Karala"
Ex: E21 315, E12 520, E60 BMW 525dA Rip: E21 2.0 Tic
Comment
-
-
Originally posted by poteroa View Post
Kohta kuvia miltä näyttää "brushed aluminum black" lookkiF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
E53 3.0d Olivin Metallic "Oliivi"
E53 3.0d Sapphire Black Metallic "Pappi"
Ex: E38 740i Titan silber "Paavo"
Ex: E39 523 Touring Kalahari Beige "Bruno"
Ex: E93 335iA cabi "Sommer bus"
Ex: E34 520i "winter wagen"
Ex: E46 320Ci cabrio "prinsessa"
Ex: E53 X5 3.0d M-Sport "Karala"
Ex: E21 315, E12 520, E60 BMW 525dA Rip: E21 2.0 Tic
Comment
-
-
No jos näyttää halvalta, niin aivan sama
Musta teki heti profiilin erilaiseksi, ei ehkä niin herramies malli, auto on sitä, se riittää.E53 3.0d Olivin Metallic "Oliivi"
E53 3.0d Sapphire Black Metallic "Pappi"
Ex: E38 740i Titan silber "Paavo"
Ex: E39 523 Touring Kalahari Beige "Bruno"
Ex: E93 335iA cabi "Sommer bus"
Ex: E34 520i "winter wagen"
Ex: E46 320Ci cabrio "prinsessa"
Ex: E53 X5 3.0d M-Sport "Karala"
Ex: E21 315, E12 520, E60 BMW 525dA Rip: E21 2.0 Tic
Comment
-
-
E53 3.0d Olivin Metallic "Oliivi"
E53 3.0d Sapphire Black Metallic "Pappi"
Ex: E38 740i Titan silber "Paavo"
Ex: E39 523 Touring Kalahari Beige "Bruno"
Ex: E93 335iA cabi "Sommer bus"
Ex: E34 520i "winter wagen"
Ex: E46 320Ci cabrio "prinsessa"
Ex: E53 X5 3.0d M-Sport "Karala"
Ex: E21 315, E12 520, E60 BMW 525dA Rip: E21 2.0 Tic
Comment
-
-
Originally posted by poteroa View PostNo jos näyttää halvalta, niin aivan sama
Musta teki heti profiilin erilaiseksi, ei ehkä niin herramies malli, auto on sitä, se riittää.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Idea oli juurikin se, että ei rikota sitä alkuperäistä lookkia, tämä sopii minulle, seuraava voi tehdä mitä haluaa.. Tosin aika paljon halkeamia tuossa lakassa, tuota ei oikein korjaa muuten kuin hitonmoisella työllä..Näkyy myös teipissä..
E53 3.0d Olivin Metallic "Oliivi"
E53 3.0d Sapphire Black Metallic "Pappi"
Ex: E38 740i Titan silber "Paavo"
Ex: E39 523 Touring Kalahari Beige "Bruno"
Ex: E93 335iA cabi "Sommer bus"
Ex: E34 520i "winter wagen"
Ex: E46 320Ci cabrio "prinsessa"
Ex: E53 X5 3.0d M-Sport "Karala"
Ex: E21 315, E12 520, E60 BMW 525dA Rip: E21 2.0 Tic
Comment
-
-
tässä työmatkaa e39 taittaessa on alkanu takaraivossa kuuluu pieni ääni että "voiskohan tästä tehdä vielä mukavampaa seiskalla". nih mites jos tätä ittensä kanssa jutteluu lähetään purkamaan, onko järkeä?:think
Ja mitä teillä nuo seiskat on vieny moottoritie ajossa? Entäs mikäs nyt ois fiksuin kone tuohon motari ajoa ajatellen?
Onkos kukaan laittanu kaasulaitteita näihin bensakoneisiin? kun sattuis olemaan näppärästi matkalla Gasumin pisteitä..
sana vapaa ja kysyn lisää taas kun tulee mieleen.
Comment
-
Comment