Announcement

Collapse
No announcement yet.

E65 Kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• IiroU
    replied
    Siitä voisin aloittaa. Toki viime kerrasta ei kauaa. Aina käytetty vartan kunnollisia paristoja.

Leave a comment:

• Silmaauki
    replied
    Olisko hyvä vaihtaa patteri?

Leave a comment:

• IiroU
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post

Olisiko avaimesta akku menossa? Ei ole ihan tarpeeksi virtaa ja siitä johtuu? Vai olikos sulla jo tässä patterilla toimiva avain?
    Patterilla kun autossa on CA.

Leave a comment:

• TheRipper
    replied
    Originally posted by IiroU View Post

Jää check control messageihin talteen. Häviää kun avaimesta rukaa lukkoja auki ja kiinni jonkinaikaa. On hyvin satunnaista, mutta jokapäiväistä. En oikeen keksi mistä se häikkää ottais.
    Olisiko avaimesta akku menossa? Ei ole ihan tarpeeksi virtaa ja siitä johtuu? Vai olikos sulla jo tässä patterilla toimiva avain?

Leave a comment:

• IiroU
    replied
    Originally posted by Silmaauki View Post
    Pysyykö sulla toi ongelma päällä koko ajan kun auto on käynnissä? Vai häviääkö se itsestään muutaman sekunnin kuluessa?
    Jää check control messageihin talteen. Häviää kun avaimesta rukaa lukkoja auki ja kiinni jonkinaikaa. On hyvin satunnaista, mutta jokapäiväistä. En oikeen keksi mistä se häikkää ottais.

Leave a comment:

• Silmaauki
    replied
    On mullakin ollut välillä molemmat ko. auton avaimet autossa, mutta ei ole silloin sekoillut.

E65:ssa voi toki tuo toimia hiukan eri tavalla, kun E9x-sarjassa. Toivottavasti joku muu osaa auttaa.

Pysyykö sulla toi ongelma päällä koko ajan kun auto on käynnissä? Vai häviääkö se itsestään muutaman sekunnin kuluessa?

Leave a comment:

• IiroU
    replied
    Originally posted by Silmaauki View Post

Mä olen kerran muistaakseni saanut joko E90:een tai E93:een. Hetken verran mietin oliko mulla kahden auton avaimet sekoittuneet, mutta ei ollut. Eikä toistunut enää koskaan. Eikä vaikuttanut auton toimintaan sillä hetkellä mitenkään.
    Täällä se on päivittäistä ja harmikseni en ole löytänyt kuin yhden E65 avaimet kotoa

Välillä kyllä auton molemmat avaimet mukana, mutta eikai sen takia pitäis sekoilla? Molemmat toimii normaalisti. Herjan antaa satunnaisesti oli sitten yhdet tai kahdet avaimet mukana.

Leave a comment:

• Silmaauki
    replied
    Onko ketään saanut iDriveen Wrong key -varotusta? Mulla sellanen satunnaisesti palaa… Ei vaikuta avaimien toimintaan mitenkään, kaikki toimii normaalisti.

Ainakaan CAS ei antanut vikakoodia. Täytyy laittaa ISTA kiinni kun vika taulussa.
    Mä olen kerran muistaakseni saanut joko E90:een tai E93:een. Hetken verran mietin oliko mulla kahden auton avaimet sekoittuneet, mutta ei ollut. Eikä toistunut enää koskaan. Eikä vaikuttanut auton toimintaan sillä hetkellä mitenkään.

Leave a comment:

• IiroU
    replied
    Onko ketään saanut iDriveen Wrong key -varotusta? Mulla sellanen satunnaisesti palaa… Ei vaikuta avaimien toimintaan mitenkään, kaikki toimii normaalisti.

Ainakaan CAS ei antanut vikakoodia. Täytyy laittaa ISTA kiinni kun vika taulussa.

Leave a comment:

• Turunpoika
    replied
    Ok hienoa. on newTIS, pitänee tutkia kiitos.

Leave a comment:

• IiroU
    replied
    Originally posted by Turunpoika View Post
    Auto E66 750LI -06 pitäisi vaihtaa kojetaulussa oleva 6 levyn CD-vaihtaja, olisko neuvoja miten purkaa ja irroitta se alumiinilista minkä takana kyseinen laite on.
    Onko sulla newTIS? Siellä kuvalliset ohjeet. Jos ei, laita YV niin hoidetaan kuntoon. Youtubesta tais myös löytyä mallia.

Mutta lyhyesti, ilmastoinnin suulakkeet pois ja iDrive edestä muovit pois. Suulakkeiden reijissä muutamat ruuvit.

Leave a comment:

• Turunpoika
    replied
    Auto E66 750LI -06 pitäisi vaihtaa kojetaulussa oleva 6 levyn CD-vaihtaja, olisko neuvoja miten purkaa ja irroitta se alumiinilista minkä takana kyseinen laite on.

Leave a comment:

• Turunpoika
    replied
    Ei enää aiheellinen
    Last edited by Turunpoika; 23-09-2024, 17:45.

Leave a comment:

• IiroU
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post

Itse käytin tuota talvella kun auto oli seisonnassa. Hyvin toimi. Ei se ihan kaikkia virtoja katkaissut muistaakseni, mutta suurimman osan. Totuuden nimessä en enään muista pitikö takaluukkuun mennä avaimella sisään vai toimiko mikrokytkin, mutta sehän nyt on helppo testata.
    Jep, jotain se päälle jättää. Hyvä tietää, ettei ihan kelvoton ole. Pistetään testiin

Leave a comment:

• TheRipper
    replied
    Onkos joku käyttänyt E65 kanssa tuota akun päävirtakatkaisijaa? Reilu viikon reissu tiedossa ja seiska jäis lentokentälle parkkiin. Päävirtakatkaisija kiinni ja huoleton reissu? Luukun saa varmaan kotiin lähdettäessä auki jos katkaisija kiinni?
    Itse käytin tuota talvella kun auto oli seisonnassa. Hyvin toimi. Ei se ihan kaikkia virtoja katkaissut muistaakseni, mutta suurimman osan. Totuuden nimessä en enään muista pitikö takaluukkuun mennä avaimella sisään vai toimiko mikrokytkin, mutta sehän nyt on helppo testata.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎