Ja eikö se automaatti asento mene myös takaisin päälle kun painaa AUTO nappia?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E65 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Joo mutta huomasin omassani että ne nappulan pykälät ei oo ihan yks yhteen mitä lukema on digitoituna.
Nuppi voi siis jäädä johonkin tilaan jossa pienikin tärähdys muuttaa arvoa näytöllä ja pudottaa automaatilta tällöin manuaalille.
Voin olla väärässäkin mutta eipä tuon testaus ny mitään maksa.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostJoo mutta huomasin omassani että ne nappulan pykälät ei oo ihan yks yhteen mitä lukema on digitoituna.
Nuppi voi siis jäädä johonkin tilaan jossa pienikin tärähdys muuttaa arvoa näytöllä ja pudottaa automaatilta tällöin manuaalille.
Voin olla väärässäkin mutta eipä tuon testaus ny mitään maksa., eipä olisi tullut mieleenkään, täytyy testata heti kun pääsen taas auton rattiin illemmalla. Muistaakseni ei vaihdu (mulla) autoksi nappia painamalla:think
AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostJuuh! Kiitoksia vaan tiedosta, eipä olisi tullut mieleenkään, täytyy testata heti kun pääsen taas auton rattiin illemmalla. Muistaakseni ei vaihdu (mulla) autoksi nappia painamalla:think
Puhalluksen suunnat pitänee valita iDriven kautta (jos siellä on omat säädöt) mutta puhaltimien nopeudet kyllä menevät automatiikkaan auto-näppäimestä...ainakin minulla siis.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostPitäisi sen vaihtua kyllä...molemmilta puoliltakin...tai voi olla niin että matkustajan puolen auto vaihtaa vain matkustajan puolen tilan ja kuskin puolen omansa...nyt en ihan tarkkaan muista.
Puhalluksen suunnat pitänee valita iDriven kautta (jos siellä on omat säädöt) mutta puhaltimien nopeudet kyllä menevät automatiikkaan auto-näppäimestä...ainakin minulla siis.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostMulla on siis tämä akuankka malli, jossa vain yksi puhaltimen säätö namiska, joka siis kuskinpuolellaF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostAhaa...ai näitä oli semmoisiakin? Minä luulin että ainoa variaatio oli se missä vain yksi "auto" näppäin. Onkohan tuossa toiminnassakin sitten tuon verran eroa? Vai onko sulla autonäppäin rikki?
Mulla siis tälläinen säätöpaneeli, ja tosiaan autonapin painaminen ei saa puhallinta auto toiminnolle, vaihtuu ainoastaan i-driven valikon kautta, kuuluukohan sen olla tollanen:thinkLast edited by *PexU*; 16-12-2014, 21:19.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Tulipa mieleen kysyä uteliaisuuttani
Alustuksena että auto käy tasaisesti ym...
Mutta kiinnitin huomiota imusarjan suunnalta tulevasta satunnaisesta äänestä. Ei kuulu aina tai en ainakaan kiinnitä huomiota. Siis tulee jaksottain.
Ääni on vähän samanlainen kuin kahvinkeittimen porina. Ensin arvelin että päriseekö tuo koneen päällysmuovi mutta ääni kuului ilman sitäkin. Yritin paikantaa ääntä mutta en kyllä saanut selville mistä tulee. Kävi jo mielessä onko imusarjassa jotain ylimäärästä.
Selkeästi imusarjan suunnalta eikä esim kansista.
Moottori oli n62b36
Comment
-
-
Valvetronic?sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Auto napissa palaa kyllä valo. Ei mullakaan ole siis puhallinnopuden säätöjä i-drivessä, vaan ainoastaan siellä puhallusohjelmien valikossa auto asento, ja sitä painamalla siis puhallinnopeuden kohdalle näyttöön tulee auto teksti. Tänään nyt kun räpläsin sitä puhaltimen nappia ohjeiden mukaisesti, niin ainakaan kotimatkalla ei puhallinnopeus tippunut pois autoasennolta.
Nooh, katsellaan
Mistähän tuo "paukkuminen" tuolla ohjauksessa kuuluu, heti kun autossa on vauhtia +10km/h pauke loppuu, ja jos esim sihtaa autoa parkkiruutuun niin taas kuuluu:think
Originally posted by TheRipper View PostOkei...
Täytyy oikein tarkistaa mutta minusta omassani ei edes tuolla iDrivessa ole puhallusnopeuden valitsemista vain suuntauksen...
Syttyykö muuten se valo siihen auto-nappiin?
Voihan tuo olla että on erilainen systeemi kokonaisuudessaan tuo kuin tämä omani:AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostMistähän tuo "paukkuminen" tuolla ohjauksessa kuuluu, heti kun autossa on vauhtia +10km/h pauke loppuu, ja jos esim sihtaa autoa parkkiruutuun niin taas kuuluu:thinkF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostMistähän tuo "paukkuminen" tuolla ohjauksessa kuuluu, heti kun autossa on vauhtia +10km/h pauke loppuu, ja jos esim sihtaa autoa parkkiruutuun niin taas kuuluu:thinkG11 740e
Ex: Ford Probe, Vw Golf, Mitsubishi Galant, Vw Golf, Peugeot 205, Honda CRX, Volvo 360, Ford Taunus, Dodge Aspen, Ford Taunus, Ford Probe, Audi S4, Volvo 850, Audi A6, Toyota Aristo, Seat Leon, 540 e39, Fiat Coupé, Alfa Romeo 156, 750 e38, MB CLK, MB SLK, VW Jetta, Seat Ibiza, 118d e87, Z4 e85, Audi A5, Alfa Romeo Mito, 530da e60, MB CLS, Porsche Cayenne, Audi A6, Maserati QP, Range Rover, M3 e93, M6 e64, MB S600L, 750iL xDrive F02, Maserati QP, MB CLS, F13 640d, Tesla Model S 85d
Comment
-
Comment