memebuy23buy

BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jyrkipes
    replied
    Originally posted by Roisto View Post
    Kajaanissa oli ~10 vuotta sitten Pekka(?)-nimisellä UPM:läisellä sininen 850. Oon pitkän aikaa jo koittanut muistella auton rekkaria. Onko kellään tietoa/arvausta/hajuakaan mistä autosta on kyse? Laku?
    Ohessa kuvia. "Pekan" kanssa olen puhunut pari kertaa. Suoraan sanoen en muista enää kaverin nimeä mutta näiden kuvien oton aikaan tapasimme (2007) ja kertoi että ajelee päivittäin, kesät ja talvet. Myöhemmin (?) kertoi että on jättämässä autoa pojalleen.
    Attached Files

Leave a comment:

• Roisto
    replied
    Kajaanissa oli ~10 vuotta sitten Pekka(?)-nimisellä UPM:läisellä sininen 850. Oon pitkän aikaa jo koittanut muistella auton rekkaria. Onko kellään tietoa/arvausta/hajuakaan mistä autosta on kyse? Laku?

Leave a comment:

• MouTine
    replied
    Onkohan kukaan bongannut enää sitä mun entistä 8:sia Pohjanmaalla?

Leave a comment:

• apche
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    Ei ole tietoa noista, ilmoituksen perusteella tuo calypsorot vaikuttaa paremmalta. Yksi neuvo. Älä osta ensimmäistä mitä käyt katsomassa ja käy katsomassa useampaa kuin kahta.
    Joo, kyllähän noita täytyy useampia käydä katsomassa ja kokeilemassa. Tosin ei ihan asiasta tehden huvikseen kiertele noita ympäri suomea katselemassa. Täytyy koittaa työkeikkojen yhteydessä käydä joitain yksilötä katselemassa.. Eikä tässä mikään kiire ole, mutta mieluusti jos tälle kesälle sopivan yksilön löytäisi tuossa n. 10k€ hintaluokassa.

Aika vähän on yleensä noihin ilmoituksiin auton huolto - ja muuta historiaa kerrottu. No soittelemalla nekin selviää.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Ei tietoa, mutta tuo peruspunainen on ollut kauan myynnissä ja tuo toinen on uusi tulokas.

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Originally posted by apche View Post
    Nyt alkaisi olla sopiva hetki toteuttaa pitkäaikainen unelma ja ostaa 8-sarjalainen harrasteautoksi.

Onkos foorumilaisilla tietoa tällä hetkellä nettiautossa myynnissä olevista yksilöistä?

Etenkin nämä kaksi kiinnostaisi:

http://www.nettiauto.com/bmw/850/7917404
    Ei ole tietoa noista, ilmoituksen perusteella tuo calypsorot vaikuttaa paremmalta. Yksi neuvo. Älä osta ensimmäistä mitä käyt katsomassa ja käy katsomassa useampaa kuin kahta.

Leave a comment:

• apche
    replied
    Nyt alkaisi olla sopiva hetki toteuttaa pitkäaikainen unelma ja ostaa 8-sarjalainen harrasteautoksi.

Onkos foorumilaisilla tietoa tällä hetkellä nettiautossa myynnissä olevista yksilöistä?

Etenkin nämä kaksi kiinnostaisi:

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Aivan. Ja vain siihen Csi:stä tehtyyn. Toki tuohon mun lookeriin se voisi sopia, mutta siitä puuttuu muitakin osia....

Leave a comment:

• jyrkipes
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Mitä tarkoitat?
    Oliskohan tätä (liite)
    Nämäkin on makuasioita ja kuvat ei ehkä tee oikeutta. En ole livenä nähnyt yhtään mutta olen vähän sitä mieltä että kuuluu vain Alpinaan... :think
    Attached Files

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by P-J View Post
    Ei se lippa vaan konepelti. :think
    Mitä tarkoitat?

Leave a comment:

• P-J
    replied
    Ei se lippa vaan konepelti. :think

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    Ei oikein iske, sen paremmin kuin MK motorsporttikaan jota Morkai ylempänä ehdotti. Omaan silmään vaihtoehdot ovat Csi tai Alpina. Pitäisi nähdä tuollainen Alpinan lippa ihan livenä...
    Samaa mieltä. Tervetuloa katsomaan, jos Forssasta ajelet, niin äkkiäkös Vihtiin ajelet. Kasi mulla siellä.

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Originally posted by JTMD View Post
    Entä ehkä hieman hankalasti saatavilla oleva, mutta erilainen Racing dynamics?
    Ei oikein iske, sen paremmin kuin MK motorsporttikaan jota Morkai ylempänä ehdotti. Omaan silmään vaihtoehdot ovat Csi tai Alpina. Pitäisi nähdä tuollainen Alpinan lippa ihan livenä...

Leave a comment:

• JTMD
    replied
    Entä ehkä hieman hankalasti saatavilla oleva, mutta erilainen Racing dynamics?

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Jos joku harkitsee mietoa madallusta ja jousien päivitystä, nyt saisi sopivasti Eibachin vieterit:

Leave a comment:

Working...
X