Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mikae34
    replied
    Originally posted by jori View Post
    Kumpaakaan ei näe usein ja Alpina tietenkin vielä harvinaisempi. Molemmat oli mun kasissa kiinni, jotenkin kuitenkin tykkäsin enemmän CSi:n lipasta. Alpinan huomaa mutta on vaatimattomampi kun se jää niin sisälle.

Ja toinen juttu on saatko hommattua alkup.Alpina lippaa. Yksi on Schmiedmannilla Konalassa jos eivät ole myyneet sitä vielä. Se on se mikä mulle piti tulla, ja jota odotin puoli vuotta kunnes peruin tilauksen ja Laku hommas mulle CSi:t eteen ja taakse. Olin silloin suoraan yhteydessä Alpinaan ja eivät tee niitä yksittäis tilauksena, täytyy olla vähintään kaksi tilauksessa.
    Vaikka tilaus oli peruttu niin Schmiedmannilta soitettiin et nyt se sit kuitenkin tuli, onko tarvetta Sanottiin silloin mulle (4 vuotta sitten) et saa joku sen sisäänosto hintaan jos vaan saa myytyä jollekkin.
    On se lippa vielä siellä schmiedmannilla kun kysyin. Alpina toki jää sisemmälle mutta tästä on hyötyä hidasteiden yli ajaessa kun lipan alareuna ei raapaise niin kaukaa maata vasten.

Mitäs mieltä Laku on kun hänellä on kumpaakin versiota autoissaan?

Leave a comment:

• jori
    replied
    Originally posted by mikae34 View Post
    Kertokaahan kasiharrastajat mielipiteenne. Pohdin tässä laittaisinko kasin keulalle Csi vai Alpina lipan... En osaa sanoa kummasta tykkään enemmän. Alpinan lipassa minua houkuttaisi enemmän sen harvinaisuus ja paremmat maavara ominaisuudet kuin Csi:n lipassa. Autoni on madallettu aika reilusti H&R jousilla ja asento on todella hyvä. Tästä en halua tinkiä ja tätä ajatellen tuo Csi lipan etuylitys hirvittää.
    Kumpaakaan ei näe usein ja Alpina tietenkin vielä harvinaisempi. Molemmat oli mun kasissa kiinni, jotenkin kuitenkin tykkäsin enemmän CSi:n lipasta. Alpinan huomaa mutta on vaatimattomampi kun se jää niin sisälle.

Ja toinen juttu on saatko hommattua alkup.Alpina lippaa. Yksi on Schmiedmannilla Konalassa jos eivät ole myyneet sitä vielä. Se on se mikä mulle piti tulla, ja jota odotin puoli vuotta kunnes peruin tilauksen ja Laku hommas mulle CSi:t eteen ja taakse. Olin silloin suoraan yhteydessä Alpinaan ja eivät tee niitä yksittäis tilauksena, täytyy olla vähintään kaksi tilauksessa.
    Vaikka tilaus oli peruttu niin Schmiedmannilta soitettiin et nyt se sit kuitenkin tuli, onko tarvetta Sanottiin silloin mulle (4 vuotta sitten) et saa joku sen sisäänosto hintaan jos vaan saa myytyä jollekkin.

Leave a comment:

• Morkai
    replied
    Erilainen nuori laittas MK-motorsportin

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Kertokaahan kasiharrastajat mielipiteenne. Pohdin tässä laittaisinko kasin keulalle Csi vai Alpina lipan... En osaa sanoa kummasta tykkään enemmän. Alpinan lipassa minua houkuttaisi enemmän sen harvinaisuus ja paremmat maavara ominaisuudet kuin Csi:n lipassa. Autoni on madallettu aika reilusti H&R jousilla ja asento on todella hyvä. Tästä en halua tinkiä ja tätä ajatellen tuo Csi lipan etuylitys hirvittää.

Leave a comment:

• P-J
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Ok, se ei ollutkaan julkisessa myynnissä nyt. Olette tehneet kauppaa privalla .

Onnea kaupoista! Hyväähän autossa on kunto ja Eisenmannin putkisto sekä sporttipenkit. Meinaatko keulaa maalailla, sehän oli hieman kärsinyt alkusyksyllä auton nähneenä totesin?

Edit: Eri auto, kaikki edellä kirjoitettu on ihan höpöä.
    Joojoo...

Leave a comment:

• P-J
    replied
    Originally posted by MYM5 View Post
    Tänään ja eilen sitten pääsi hiukan tutkimaan mitä sitä tulikaan ostettua.

Onhan tuolla hiukan ollut tapahtumia viimeisellä omistajalla.

On ajettu liikennekäytöstä poistettuna, väärillä kilvillä, anastettu kerran jne..

Ylättävän hyvä ryhti vielä säilynyt ja osat kuitenkin paikallaan. Huoltokirja, työkalut jne löytyy kaikki.

Takakyljessä on lommo ja pitää sen takia peltisepälle viedä. Kone käy hiukan epätasaisesti, ihan kuin toisella puolella ei olisi ketään kotona. Noo pitää tutkia..tai itse asiassa toiselta puolen ei tule pakokaasua samalla tavalla.

Hinta-laatu oolrait

Onhan tuo vihree väri kasiin hiukan....mutta on siinä sentään kunnon vaihteisto

Kuvia kiinnostuneille tässä.
    Kurkkaapa virranjakajat.

Edit: Ja jos ei muu auta, niin hae ruottista vaihtokone. Pitäis kyllä melkein hakea itekin ihan vaan ku halavalla saa. Kuka lähtee, joko mennään?
    Last edited by P-J; 15-01-2016, 11:44.

Leave a comment:

• Arppa
    replied
    Originally posted by EPDM View Post
    On...älä myy lakulla ainakaan sillä hinnalla....

Eikai sitä voi enää vedättää enempää hintaa Hinta pitäisi kyllä kestää vertailun...

Leave a comment:

• EPDM
    replied
    Originally posted by rgaweer View Post
    Mielestäni hinta on kyllä ihan kohdallaan:think

On...älä myy lakulla ainakaan sillä hinnalla....

Leave a comment:

• rgaweer
    replied
    Originally posted by Arppa View Post
    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=339006

Mikä noille ois se oikea hinta? :think
    Mielestäni hinta on kyllä ihan kohdallaan:think

Leave a comment:

• Arppa
    replied

Mikä noille ois se oikea hinta? :think

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by Arppa View Post
    Ei ketään kiinnostaisi Styling 37 e38/e31 specseillä, eli takavanne on 9,5 tuumaa leveä.
    Kiinnostaa, jos hinta on sopiva.

Leave a comment:

• Arppa
    replied
    Ei ketään kiinnostaisi Styling 37 e38/e31 specseillä, eli takavanne on 9,5 tuumaa leveä.

Leave a comment:

• MYM5
    replied
    Harvinaista herkkua löytyi siivotessa hyllyjä.
    Attached Files

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by algernon View Post
    16141181828

Numero #2 tässä
    Ok, kiitos. Tilaan seuravassa Pielmeier-tilauksessa, maksaa n. 12 €.

Leave a comment:

• algernon
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Osanumeroa tuolle?
    16141181828

Numero #2 tässä

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰