BMW 800-sarja e31 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laku
    replied
    Originally posted by hrajasso View Post
    Manuskasta löytyy. Jos ei ole, niin Wufferin sivuilta löytää pdf:nä. Wufferin pdf:ssä ei tosin ole kuin IR-kaken ohjeet.

    IR:lle.
    1. Toisella avaimella laitat sytysvirrat päälle.
    2. Paina kake siihen vaihdekepin viereiseen lediin kiinni.
    3. Pidä pohjassa kaken avausnappia, kunnes ledi alkaa vilkkua.
    (4. Tee heti perään muille ohjaimille sama.)

    RF:lle
    1. Käännä ovet kiinni virrat ns. radioasentoon ja pois.
    2. Ota avain pois virtalukosta.
    3. Pidä pohjassa avausnappia ja paina kolme kertaa lukitusnappia. Päästä avausnapista irti ja ovet lukittuvat kiinni ja auki onnistumisen merkiksi.
    (4. Tee heti perään muille ohjaimille vastaavasti kohta 3.)
    Kiitos !

    Laitetaan talteen ja kokeillaan viimeistään keväällä, kun käyn auton luona .

    Leave a comment:


  • hrajasso
    replied
    Manuskasta löytyy. Jos ei ole, niin Wufferin sivuilta löytää pdf:nä. Wufferin pdf:ssä ei tosin ole kuin IR-kaken ohjeet.

    IR:lle.
    1. Toisella avaimella laitat sytysvirrat päälle.
    2. Paina kake siihen vaihdekepin viereiseen lediin kiinni.
    3. Pidä pohjassa kaken avausnappia, kunnes ledi alkaa vilkkua.
    (4. Tee heti perään muille ohjaimille sama.)

    RF:lle
    1. Käännä ovet kiinni virrat ns. radioasentoon ja pois.
    2. Ota avain pois virtalukosta.
    3. Pidä pohjassa avausnappia ja paina kolme kertaa lukitusnappia. Päästä avausnapista irti ja ovet lukittuvat kiinni ja auki onnistumisen merkiksi.
    (4. Tee heti perään muille ohjaimille vastaavasti kohta 3.)

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    IR-kauko-ohjaimen koodaus

    Onko kukaan koodannut uutta IR-avainta autoonsa tai törmännyt ohjeeseen siitä? Linkki olisi kiva .

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Ahaa ok, en ole vaan koskaan edes nähnyt ilmoituskia 1996 jälkeen rakennetetuista...muistin kai vaan csi mallin valmistusta.
    Last edited by EPDM; 07-09-2013, 23:09.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by EPDM View Post
    http://www.nettiauto.com/bmw/850/5890705

    Taitaa olla yksi niistä viimeisistä, hinta toki on haaveilua parhaimillaan...
    Hinta on posketon, mutta eikö noita valmistettu aina alkuvuoteen 1999 saakka?

    BMW, Alpina, 840, 850, CSi, M8, E31, B12

    Leave a comment:


  • 928 GTS
    replied
    Originally posted by EPDM View Post
    Taitaa olla yksi niistä viimeisistä
    Kyllähän noita tehtiin kesään 1999 asti eli 3,5v vielä tuon jälkeen.

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied


    Taitaa olla yksi niistä viimeisistä, hinta toki on haaveilua parhaimillaan...

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Originally posted by MouTine View Post
    tulee ihan vanha corradoni mieleen...

    Leave a comment:


  • hrajasso
    replied
    No voe mahoton. Nyt pääsee helpommin suorilla ohi, jos on alle sekunnin päässä mittaviivalla

    Leave a comment:


  • MouTine
    replied
    Asiasta siipeen... https://www.youtube.com/watch?featur...&v=Am2WbvzEUd8

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Originally posted by TEE850 View Post
    Morjentes!
    Onko kukaan harrastajista selvitellyt 850 ja 750 automaattilootan (zf 4hp24) eroavaisuuksia. 850 on-90 ja 750 on -92.
    Tämä kysymys siksi kun oma 850 alkoi synnyttämään metallimurua laatikon öljypohjalle kahinan saattelemana ,muuten toimii toistaiseksi.
    750 -92 olisi elimen luovuttaja.
    Terveisin TV
    Hyvinkäällä pyörii kasipätkä joten se on kai sinun. Minulla oli se punainen csi.

    En suosittele että ajat autosin kanssa enään yhtään jos hiluja on löydetty öljypohjassa, se tulee turbiinistä ellei laatikon oljyt ole ollut vähissä. Eli EHKÄ pääset vielä turbiinin vaihdolla helpolla sekä tietysti kaikki suodattimet ja tiivisteet ja öljyt kannattaa vaihtaa parikinkertaa.

    Muottikadulla onnistuu.

    Leave a comment:


  • TEE850
    replied
    Zf 4hp24

    Morjentes!
    Onko kukaan harrastajista selvitellyt 850 ja 750 automaattilootan (zf 4hp24) eroavaisuuksia. 850 on-90 ja 750 on -92.
    Tämä kysymys siksi kun oma 850 alkoi synnyttämään metallimurua laatikon öljypohjalle kahinan saattelemana ,muuten toimii toistaiseksi.
    750 -92 olisi elimen luovuttaja.
    Terveisin TV

    Leave a comment:


  • P-J
    replied
    Morjesta vaan. Eipä ole palstoilla paljon ehtinyt pyörimään viime aikoina. Asuntokauppoja, remontointia ja ties mitä on piisannut. Perhe-elämä vielä tuohon päälle, niin alkaa kallistua sille kannalle, että pitäisi varmaan löytää toinen koti tuolle omalle maanuoliaiselle.

    Leave a comment:


  • Josunapalm
    replied
    Eikös ne nollaannu kun akut on irti? Ja tosiaan en tiedä oliko vanhoissa maffeissa mitään vikaa edes.

    Leave a comment:


  • hrajasso
    replied
    Onhan sillä merkitystä, jos edellisillä reistaavilla MAFeilla ollaan oltu adaptioarvojen toisessa laidassa. Sieltä kestää tovin tulla takaisin ilman nollausta.

    Leave a comment:

Working...
X