Kardaania mäkin olen epäillyt, mutta pahkeinen on mennyt piiloon pakarin ja lämpösuojien taakse. Eikä ole ihan helppo pihalla irroittaa painonsa ja auton mataluuden vuoksi, joten korjaamo kutsuu. Ja kun kyse on käyttöautosta, joka ei voi seistä pihalla päiväkausia samaan aikaan kun minä kuskaan julkimolla kardaania korjattavaksi, niin mukavuudesta joutuu maksamaan.
Käytiin pajalla jo alustava neuvottelu aiheesta ja sovittiin, että kun hermot menee ja kukkaro kestää, niin korjataan (ja katsotaan, minkä namupalan saan sijaisautoksi tällä kertaa (Z3 oli ihan kiva ).
Tuossa yläpuolella olevassa linkissä on sisältö väärin. Osoittaa poistettuun _06-draftiversioon, vaikka teksti onkin oikein.
Itse latasin juuri äsken osoitteesta:
Tuossa yläpuolella olevassa linkissä on sisältö väärin. Osoittaa poistettuun _06-draftiversioon, vaikka teksti onkin oikein.
Itse latasin juuri äsken osoitteesta:
Tulipa mieleeni antaa vinkkiä muillekkin kasin omistajille:
Jos kasipätkän peräpään korkeutta mielii hienosäätää niin
väyrysmersun (w210)etupään jousikumit istuvat kolmiykkösen takajousiin ja jousikuppeihin heti kuin isä äitiin.
Mersuihinhan saa eri korkuisia jousikumeja, joilla korkeutta voipi muutamia kymmeniä millejä säädellä.
Tulipa mieleeni antaa vinkkiä muillekkin kasin omistajille:
Jos kasipätkän peräpään korkeutta mielii hienosäätää niin
väyrysmersun (w210) jousikumit istuvat kolmiykkösen takajousiin ja jousikuppeihin heti kuin isä äitiin.
Mersuihinhan saa eri korkuisia jousikumeja, joilla korkeutta voipi muutamia kymmeniä millejä säädellä.
Loistava tieto! Mikä on vakiokumin korkeus? Pitäisi NOSTAA tuota K.A.W.:lla laskettua takapäätä.Mikä on paksuin?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Autona kylläkin e32, mutta m70b50 koneella ja siihen pari kysymystä.
Sain tänään vihdoin venakopantiiviste rempan valmiiksi ja auto käy ja kukkuu. Auto kun siinä kävi ja seisoskeli paikoillaan niin huomasin, että öljyä tippui alle aika reilusti sen n. 30min aikana. (on tiputellut kylläkin jo ennen remppaa) Öljyä tippu siihen öljypohjan kohdalle. Auto talliin ja tsekkaus, että öljypohjan tiiviste on ainaki märkänä. Toki visko oli sitä levitellyt muuallekin. Öljy oli pääasiassa öljypohjan takaosasta keulaan päin. Etupalkissa oli ehkä eniten. Oiskos mitään muita paikkoja kannattais tsekkailla kuin tuo öljypohja mistä öljyä vois tulla noin reippaasti? (Toivottavasti ei oo ylempi öljypohja) Suunnittelin kylläkin, että puran ton maskin ja puskurin pois niin näkis vähän paremmin mistä sitä vois tulla.
Miten on helpoin valuttaa jäähdytinnesteet ulos tuosta myllystä? Paisariin kun kurkkas niin vaihto väistämättä edessä. Ootteko huuhdellut tuota järjestelmää jotenkin? :think
Jospa näillä taas etiäpäin (onneksi projekti auto)
Comment