Onko muilla ollut ongelmia Digital Key:n ja Remote Control:n asennuksessa..?
Minulla ei onnistu kirveelläkään, vaikka täysin ohjeiden mukaan olen yrittänyt kymmeniä kertoja ja aina tulee herja "Valmistelun tilavirhe" ja "Digital Key - palvelu ei ole käytettävissä asetuksen aikana."
Täh? Minkä asetuksen?
Help desk käski resetoimaan systeemin, mutta siitä ei ollut mitään apua. Hain myös ohjelmistopäivitykset, mutta niistäkään ei ollut apua.
Laakkonenkaan ei osannut auttaa. Puhelin on ihan uusi IPhone 13.
BMW i4 keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Aksuuu View Postviime viikolla oli Wetterillä e40 karvalakki 60100€ei ollut kauaa myynnissä
Nyt sen on Wetteriltä pienempi liike ostanut ja myynnissä:
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ritariässä View PostKuvassa näkyy runsas 3,5 kilowatteja mennyt, ihan ei tuolla taida sataa kilsaa päästä:think
No eipä sillä ihan 100 km i4:lla aja, mutta suuruusluokka sielläpäin.
Ja tosiaan tuo +200 kW lienee piikkiteho latauksessa aika lyhyen aikaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 315i View PostTuossa Keimolan Portin latausteho, kovaa tuli ja tais piikata jopa vähän enemmän kuin tuo kun kuvan nappasin. Akku oli 9% täys kun pariksi minutiksi testimielessä laturille pysähdyin. 4 min kokonaiskesto pistokkeen liittämisestä, poistamiseen, ja osa ajasta menee "kättelemiseen" sun muuhun.
Miltei 100 kilsaa lisaa rangea, liian nopeekun ei kerkee ees vessassa käymää. Siis tarvetta ei ollut, mutta päätin koeponnistaa jos joskus tarve olisi, ja tuli samalla nähtyä, että ottaa yli 200 vastaan, kun akku lopuillaan.
Leave a comment:
-
-
Tuossa Keimolan Portin latausteho, kovaa tuli ja tais piikata jopa vähän enemmän kuin tuo kun kuvan nappasin. Akku oli 9% täys kun pariksi minutiksi testimielessä laturille pysähdyin. 4 min kokonaiskesto pistokkeen liittämisestä, poistamiseen, ja osa ajasta menee "kättelemiseen" sun muuhun.
Miltei 100 kilsaa lisaa rangea, liian nopeekun ei kerkee ees vessassa käymää. Siis tarvetta ei ollut, mutta päätin koeponnistaa jos joskus tarve olisi, ja tuli samalla nähtyä, että ottaa yli 200 vastaan, kun akku lopuillaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostSamalla hinnalla näyttää saavan monenlaista 6-10 tkm ajettua käytettyä 2022 Tesla Model 3 Performancea ja myös pari Model Y:tä, jotka kaikki nelivetoja toisin kuin tämä i4. Uusi on tietysti uusi, mutta muuten itelle i4 ajamattomana vaikea verrata näitä muuta kuin tuon vetotavan eron osalta.
Jos välittää alustan mukavuudesta, korin värinöiden vaimennuksesta ja rengasmelusta, niin ei M3 perffi ole vaihtoehto. En tiedä onko Y:ssä asiat paremmin.
Lisäksi Model 3 on omat probleemat lämmityslaitteen, helmojen maalien, automaattivalojen, sekä automaattisten pyyhkijöiden kanssa. Lisäksi spekuloinnin puolelle menee, että autopilotti heikentynyt sen jälkeen kun Tesla vei sen toimimaan kameroilla. Kuitenkin olen sitä mieltä, että vaikka nämä ottaa lukuun, niin silti Model 3 on hyvä auto.Last edited by ///Jone; 25-10-2022, 15:31.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ///MJ View PostVälillä ihan asiaakin, en tiedä joko oli täällä reilusti halvin uusi i4 Suomessa: https://www.nettiauto.com/bmw/i4/13212242ei ollut kauaa myynnissä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Doni View PostEi ole omia kokemuksia, mutta tässä on aika hyvin asiaa katsottu.
https://www.youtube.com/watch?v=J1pmrliyTkg
- AC-lataus toimi täsmälleen lupausten mukaisesti noin 10-11 kWh tasaisesti alusta loppuun
- DC 50 kWh-asema antoi 90 % asti melko tasaisesti 50 kWh, jonka jälkeen latausteho laski tasaisesti, kunnes akku tuli täyteen
- DC 225 kokonaistehoinen asema (225 kWh:2 = 112,5 kWh) antoi max. 105 kWh ja jatkoi tuolla teholla noin 50 % asti, jonka jälkeen latausteho laski tasaisesti 90 % 50 kWh asti ja jatkoi siitä tasaista laskua kunnes, akku oli täynnä, eli lähes ok
Oheisen linkin alareunasta löytyy latauskäyriä, jotka vaikuttavat olevan melko totuuden mukaisia;
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostSamalla hinnalla näyttää saavan monenlaista 6-10 tkm ajettua käytettyä 2022 Tesla Model 3 Performancea ja myös pari Model Y:tä, jotka kaikki nelivetoja toisin kuin tämä i4. Uusi on tietysti uusi, mutta muuten itelle i4 ajamattomana vaikea verrata näitä muuta kuin tuon vetotavan eron osalta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ///MJ View PostVälillä ihan asiaakin, en tiedä joko oli täällä reilusti halvin uusi i4 Suomessa: https://www.nettiauto.com/bmw/i4/13212242
Leave a comment:
-
-
Välillä ihan asiaakin, en tiedä joko oli täällä reilusti halvin uusi i4 Suomessa: https://www.nettiauto.com/bmw/i4/13212242
Leave a comment:
-
Leave a comment: