Originally posted by pyroz
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4 keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Aksuuu View PostJoo edrive40 kyse, unohtu mainita
Pitääkö se myytti paikkansa et laserit vaikuttais toimitusaikaan? Itse en nää niitä tarpeellisiksi muutenkaan.
edit. Toi fully charged nostaa kyllä niin rajusti hintaa ettei siihen riitä millään.
Noh, tämän hienon forumin aktiivisten jäsenten suosituksesta päädyin kuitenkin valitsemaan juuri Fully Charged-paketin. Täytyy todellakin sanoa, että en ole katunut, sillä sain lähes samalla rahalla paljon lisää varusteita, joita en olisi yksittäin valitsemalla saanut. Lisäksi ns. turhaksi kuvittelemilleni varusteille on löytynyt käyttöä ja osaan laskea niille myös käyttöarvoa.
Btw, oma autoni on joka päiväisessä käytössä, kuten käyttöauton kuuluukin olla. Kahden viikon jälkeen on tullut noin 2 tkm ajoa. Mitä enemmän tuota autoa käytän, sitä paremmalta se tuntuu ja koko ajan siitä löytyy uusia hienoja ominaisuuksia.
Vahva suositus.i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by Aksuuu View PostJoo edrive40 kyse, unohtu mainita
Pitääkö se myytti paikkansa et laserit vaikuttais toimitusaikaan? Itse en nää niitä tarpeellisiksi muutenkaan.
edit. Toi fully charged nostaa kyllä niin rajusti hintaa ettei siihen riitä millään.Last edited by PNM2; 05-11-2022, 09:59.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Sehän se on probleema, että jos ei ihan zippinettosuomimallia halua ja varustelee e40 mallin kunnolla niin hintaeroa ei juuri jää M50:lle. Ei mitään järkeä e40 mallissa varusteltuna
Itselle riittäisi takaveto ja sen myötä edes marginaalisesti pidempi range, mutta ei niin ei.S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
-
Originally posted by Aksuuu View PostTässä vähän sovitellu ostohousuja i4 suhteen ja kyselinkin Porin Juipilta tarjousta.
Sanremo Green metallic
M Sport Model -paketti
Comfort access
Kaukovaloavustin
HiFi
Langaton latausasema
Näillä varusteilla alennusta listahintaan nähden heruis 2500e. Parempaakin tarjousta olisi varmaan saatavilla?I4 e40 Msport
Kia Rio 1.2 -21
ex. 520d F11 LCI -16
ex. 520d F10 LCI M Sport -14
ex. 320d E90 -06
ex. Audi A3 2.0 TDI 8P -07
ex. 320i E36 Coupe -95
Comment
-
-
Originally posted by Aksuuu View PostHyvää keskustelua, mutta olisiko tuohon alennukseen mitään mielipidettä? Mulla ei oo mitään luottomyyjiä enkä oo uusien autojen kanssa ennen ollut kaupanteossa niin nää on vähän vieraita juttuja mulle
Samalla tulee testattua ainakin jollain tavalla asiakaspalvelun taso kun näkee minkälaisella viiveellä vastaavat kyselyihin. Itse ostin mistä halvimmalla sain vaikka melkein meni hermo vastauksen saamiseen. Olin jo ostamassa muualta kun sain viime hetkellä halvemman tarjouksen. Jotkut eivät vastanneet ollenkaan, ei siinä mitään kun ei raha kelpaa niin puolestani o.k. Joku oli tarjouksessaan osannut laskea ovh hinnat yhteen ilman mitään alennusta, tämän osaan itsekin. Joku tarjous tuli sen jälkeen kun olin kaupat jo tehnyt.
Monessakin kohtaa tulee aina välillä ihmeteltyä kuinka vaikeaa joillekin on ottaa raha pois maksavalta asiakkaalta. Vaikea kuvitella mikä on heidän yritystoiminnan kannalta tärkeämpää tekemistä kuin myyminen. Ghostaaminen tai tarpeettoman pitkään odottamassa pitäminen on lähinnä asiakkaan aliarviointia.
Comment
-
-
Minkäslaisia talvirenkaita olette hankkineet i4:iin? Täytyisi alkaa tätäkin miettimään kun toiveissa on, että toimitus on aikataulussa ja tulee keskellä talvea. Ajattelin pysyä jossain alkuperäisissä 19" vanteissa ja tähän tulee todennäköisesti kitkat vaikka aina ennen on kaikissa ollut nastat. Kuinkahan paino vaikuttaa pitoon talvella? Voisi kuvitella että tuolla massalla periaatteessa pitää hyvin mutta toisaalta on siinä sitten jarrutuksissa myös massaa hidastettavana. Talviharrateautona oleva jenkki pickup painaa suunnilleen saman verran ja hyvin pärjää M+S merkityillä mutarenkailla mitkä ei ole nastat eikä kitkat.
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostMinkäslaisia talvirenkaita olette hankkineet i4:iin? Täytyisi alkaa tätäkin miettimään kun toiveissa on, että toimitus on aikataulussa ja tulee keskellä talvea. Ajattelin pysyä jossain alkuperäisissä 19" vanteissa ja tähän tulee todennäköisesti kitkat vaikka aina ennen on kaikissa ollut nastat. Kuinkahan paino vaikuttaa pitoon talvella? Voisi kuvitella että tuolla massalla periaatteessa pitää hyvin mutta toisaalta on siinä sitten jarrutuksissa myös massaa hidastettavana. Talviharrateautona oleva jenkki pickup painaa suunnilleen saman verran ja hyvin pärjää M+S merkityillä mutarenkailla mitkä ei ole nastat eikä kitkat.i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Taitaa mennä vanteet Saksasta hankittavaksi kun saa sieltä reippaasti halvemmalla vaikka lentämällä hakemalla kuin Suomesta. Samalla voi käydä currywurstilla ja sekaantua mallasjuomiin. Näissähän on se paineen tunnistin vanteissa. Onko tuossa jotain erityistä huomioitavaa? En ole sellaista koskaan kädessäni pitänyt mutta itse mekaaninen asennus kaiketi on simppeli (venttiilin reikään?). Pitääköhän nämä koodata myös jotenkin vai löytääkö auto ne itse?
Comment
-
-
Ultragrip 2 täällä, vko loppuna laitoin alle, on kyllä hiljainen pirssi. Mutta noilla se toimitettiin, ja oli ongelmia paineantureiden kanssa. Vaihdatin kesärenkaat alle ja ongelma poistui. Nyt vajaa kahden kuukauden jälkeen kun vko loppuna heitin talvikumit alle sama ongelma. Rengaspainevalvonta ei toimi. Noh huomenna myyjälle soittoa...
Kaikki mahdollinen rengasasetuksista koitettu.
Comment
-
-
Bongasin FB i4 ryhmästä 20" individual pyörät talvivanteiksi, Ultragripit tuli renkaiksi, ihan hirveästi ei ollut valinnanvaraa tuossa koossa. Kulutus -7kwh vs performance kesärenkaat, ja äänitaso melkoisesti pienempi. Toki vetelät kuin mitkäkin vs kesärengastukseen..sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Itse olen ehkä päätymässä Nokian Hakkapeliitta 5 EV kitkoihin. En tiedä minkä verran on mainosmiesten puheita ja lapinlisää mutta kertovat että näissä on käytetty rakenteessa vaimennusmateriaalia tavoitteena tehdä nimenomaan mahdollisimman hiljaiset sähköautoa varten. Profiilikoon joutuu kasvattamaan 40->45 mutta on niin pieni muutos ettei tuolla minulle ainakaan ole merkitystä ja saattaa olla talvirenkaissa ihan hyväkin. Teslabjörn oli näitä testannut ameriikanlintassa ja vaikutti ainakin äänitasoon tyytyväiseltä.
Comment
-
-
Originally posted by lnaukkar View PostBemarin OEM talvirengaspaketti 19" contivikingcontact 7 kumeilla 245 edessä, 255 takana.
Mistään ajamisen ilosta ei talvirenkailla voi puhua, mutta matkustuksen ilo on kunnossa. Hiljaiset, mukavat.
Comment
-
Comment