Sapphire schwartz, Imperial blau, Sapphire schwartz, Alpinweiss 3 -suoran jälkeen San Remo green tuntui heti oikealta valinnalta, kun vaihtoehtoina olivat normaalit metallivärit.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4 keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by FlyingFinn View PostVärejä olen pyöritellyt pitkään kun en osaa ostaa muuta kuin mustaa. Tekisi mieli välillä ottaa joku muu mutta kun ei ruskeat, vihreät tai harmaat nappaa niin jäljelle jää oikeastaan vain siniset ja punaiset. Tanzanite blau on pitkään kuumotellut kun sehän on Suomen keleissä päivällä melkein musta ja illalla sitä ei juuri mustasta erota. Paitsi niinä muutamina päivinä kun aurinko paistaa jolloin siinä on kaikenlaisia sinisen, violetin ja kullan vivahteita. Todennäköisesti menee tuotantoon ennen kuin saan pääni sisällä asian valmiiksi ja musta auto tulee. Makuasioita mutta onhan se musta omaan silmään hieno sen sekunnin kun on puhdas ja hyvässä vahassa.2023 G26 i4 M50
2023 U11 iX1 xDrive30
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostVärejä olen pyöritellyt pitkään kun en osaa ostaa muuta kuin mustaa. Tekisi mieli välillä ottaa joku muu mutta kun ei ruskeat, vihreät tai harmaat nappaa niin jäljelle jää oikeastaan vain siniset ja punaiset. Tanzanite blau on pitkään kuumotellut kun sehän on Suomen keleissä päivällä melkein musta ja illalla sitä ei juuri mustasta erota. Paitsi niinä muutamina päivinä kun aurinko paistaa jolloin siinä on kaikenlaisia sinisen, violetin ja kullan vivahteita. Todennäköisesti menee tuotantoon ennen kuin saan pääni sisällä asian valmiiksi ja musta auto tulee. Makuasioita mutta onhan se musta omaan silmään hieno sen sekunnin kun on puhdas ja hyvässä vahassa.
jos yhtään helpottaa värivalintaa (mustasta luopumista) niin itse luovuin tämän auton osalta mustasta koska tuo kyljen alareuna on tuo musta. Kun katsoin kuvia mustista i4:sta ne näytti niin "lihavilta" koska silmälle tuo lista tulee auton kyljen paksuuteen/korkeuteen mukaan. Muissa väreissä auto näyttää huomattavasti solakammalta ja siten sporttisemmalta.
Sama ilmiö näkyy tuossa jonkun kirkkaan punaisessa erikoisvärissä jossa alareunan listat on maalattu myös sillä punaisella ja taas auto näyttää kauheelta läskiltä. Voi olla että tuo ei jotain haittaa mutta mulle tuo oli sellainen once you see it, you can't unsee it -hommeli
Comment
-
-
Originally posted by Reeti View Postjos yhtään helpottaa värivalintaa (mustasta luopumista) niin itse luovuin tämän auton osalta mustasta koska tuo kyljen alareuna on tuo musta. Kun katsoin kuvia mustista i4:sta ne näytti niin "lihavilta" koska silmälle tuo lista tulee auton kyljen paksuuteen/korkeuteen mukaan. Muissa väreissä auto näyttää huomattavasti solakammalta ja siten sporttisemmalta.
Sama ilmiö näkyy tuossa jonkun kirkkaan punaisessa erikoisvärissä jossa alareunan listat on maalattu myös sillä punaisella ja taas auto näyttää kauheelta läskiltä. Voi olla että tuo ei jotain haittaa mutta mulle tuo oli sellainen once you see it, you can't unsee it -hommeli
Tiedän heti mistä autosta on kyse ja jep samaa mieltä, näyttää tosi korkeelta kun mustia osia maalattu.2023 G26 i4 M50
2023 U11 iX1 xDrive30
Comment
-
-
Tämä värikeskustelu on mielenkiintoista.
Mulla tilaus meni sisälle vajaa vuosi sitten Black Sapphirena ja sellaisena se linjaltakin ulos tuli lopulta.
Välissä pyörittelin Sunset Orangea vakavasti. Väri on todella hieno.
Livenä nähtynä kuitenkin (ei auringossa) liian punainen mulle.
Ja sitten valitsemani Sisustan Cognac-värin ’sopivuudesta’ oranssin kanssa en ollut ihan varma - Voi siis olla tosi hyväkin combo.
Portimao blue pyöri mielessä. Dravit greykin livenä oli siisti.
Sinisiä ollut kolmesta edellisestä kaksi, Long beach blue M2:ssa ja Estoril blue ekassa M135i:ssa. Siksi ei sinistä.
Pari alpinweissiakin ollut toisessa M135:ssa ja 335:ssa.
San Remo on hieno, mutta ei mun juttu ja epäilen, että näitä tulee olemaan i4:ssa liiaksikin.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Hyvää keskustelua väreistä. Makuasioitahan nämä, ja niistä pitääkin hiukan kiistellä
Itse päädyin täysin mustaan kokonaisuuteen; Sapphire Black-ulkoväri ja musta nahkasisustus M-sport-jakkaroilla. Mielestäni jäätävän hieno kokonaisuus puhtaana. Nyt tuo auto on ihan törkeän likainen, kun noilla suolatuilla maanteillä suhaamaan joutuu.i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by BFI18 View PostSan Remo on hieno, mutta ei mun juttu ja epäilen, että näitä tulee olemaan i4:ssa liiaksikin.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by JPM50 View PostHyvää keskustelua väreistä. Makuasioitahan nämä, ja niistä pitääkin hiukan kiistellä
Samaa mieltä!
Itse päädyin täysin mustaan kokonaisuuteen; Sapphire Black-ulkoväri ja musta nahkasisustus M-sport-jakkaroilla. Mielestäni jäätävän hieno kokonaisuus puhtaana. Nyt tuo auto on ihan törkeän likainen, kun noilla suolatuilla maanteillä suhaamaan joutuu.
Black - Black olisi hieno juuri M penkeillä, joissa siniset tikkaukset.
Mulla vei M penkit Cognacina tällä kertaa voiton.
Laitapa joku kuva, varmaan löytyy sellainen puhtaastakin autostaG26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostTuo voi olla totta että muodostuu yleiseksi kun on kuitenkin niin halpa...mutta ei se minua haittaa vaikka noita liikenteessä paljon näkyisikin.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Muistaako joku että oliko punaiset jarrusatulat saatavissa i4 M50:seen ilman M Sport -pakettia? Itse en halua tummapohjaisia ajovaloja tai kiiltomustia elementtejä peilikoteloihin tai keulaan. Muistelisin nähneeni että nämä oli valittavissa aiemmin erikseen ja näyttäisi briteissä olevan vakiona M50:ssä.
Comment
-
-
Originally posted by rzy View PostMuistaako joku että oliko punaiset jarrusatulat saatavissa i4 M50:seen ilman M Sport -pakettia? Itse en halua tummapohjaisia ajovaloja tai kiiltomustia elementtejä peilikoteloihin tai keulaan. Muistelisin nähneeni että nämä oli valittavissa aiemmin erikseen ja näyttäisi briteissä olevan vakiona M50:ssä.BMW i4 M50 -23
BMW 330e M-sport -17
BMW 120d M-sport -14
MINI JCW -09
Comment
-
-
Itse pyörittelin ulkoväriä viime keväänä enemmän, auto siis tilattu dravid grayllä kesäkuussa 2021, keväällä sit päätin vaihtaa Sunset orangeen ja siinä pysynyt. Ja tuntuu olevan sen verran vähän kuvattu väri et toistaiseksi tyytyväinen Toki autohan meni vasta tuotantoon enkä jaksa hoppuilla enää saamisen kanssa, keväällä oli isompi polte.. sisälle oli ainut vaihtoehto konjakki m penkeillä.Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Originally posted by Reeti View Postjos yhtään helpottaa värivalintaa (mustasta luopumista) niin itse luovuin tämän auton osalta mustasta koska tuo kyljen alareuna on tuo musta. Kun katsoin kuvia mustista i4:sta ne näytti niin "lihavilta" koska silmälle tuo lista tulee auton kyljen paksuuteen/korkeuteen mukaan. Muissa väreissä auto näyttää huomattavasti solakammalta ja siten sporttisemmalta.
Sama ilmiö näkyy tuossa jonkun kirkkaan punaisessa erikoisvärissä jossa alareunan listat on maalattu myös sillä punaisella ja taas auto näyttää kauheelta läskiltä. Voi olla että tuo ei jotain haittaa mutta mulle tuo oli sellainen once you see it, you can't unsee it -hommeliLast edited by FlyingFinn; 25-11-2022, 07:39.
Comment
-
-
Ja silti 1000 kertaa nätimpi kuin valkoinen, pohjamaalattu tai musta.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment