Announcement
Collapse
No announcement yet.
i3 keskustelua
Collapse
X
-
kattoluukku jää välillä auki, eikä aina muista sulkea tulee sadekuuro tai kunnon sade, olisi hyvä toiminto jos sadetunnistin antaisi käskyn sulkea kattoluukku. En tiedä onko BMW:n muissa malleissa näin, ainakin mersun sähköautoissa sadetunnistin sulkee kattoluukun.
-
-
Originally posted by kooma View PostAkkutakuu 8v on ollut aina, kilometrimäärä nousi 2020 vuodenvaihteessa 100tkm -> 160tkm. En tiedä meneekö valmistuksen vai käyttöönoton vai minkä mukaan tuo raja.
Leave a comment:
-
-
Kiitoksia vastauksista, tarkoitn tietenkin 150tkm, 15tkm:think
Hyvä sitten jos on noussut 160tkm. Täytyypä vaan käydä tsekkailemassa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kooma View PostAkkutakuu 8v on ollut aina, kilometrimäärä nousi 2020 vuodenvaihteessa 100tkm -> 160tkm. En tiedä meneekö valmistuksen vai käyttöönoton vai minkä mukaan tuo raja. Dramaattisia muutoksia ei ole tullut. Perus remote softissa on "ikuinen" lisenssi, bemarin mukaan niin kauan kuin teknisesti auto pystyy pilvipalvelua käyttämään. Pikalataus lataa lähes 50kw teholla 80 prosenttiin asti, sen jälkeen hidastuu. Eli ihan 0% -> 100% ei ehkä tule tunnissa mutta esim 20% -> 80% ei kestä kuin reilu puoli tuntia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 315i View PostPikku vinkkejä kaipailen, isälle katsomassa uutta autoa ja i3 120 akulla yks vaihtoehto. Eikös akkutakuu esim 2019> eteenpäin ole se 8v ja 15tkm?
2019 ja uudemmat kiikarissa.
Onko 2019 ja 2022 välillä jotain dramaattisea muutoksia tullut?
Niin ja ne remote softat muuttuu kai maksullisiksi 4 vuoden jälkee?
Ja kuinkas nopeesti pikalataus normisti toimii, eli jos vaikka ABCllä pikalataa onko tunnissa täys?
Leave a comment:
-
-
Pikku vinkkejä kaipailen, isälle katsomassa uutta autoa ja i3 120 akulla yks vaihtoehto. Eikös akkutakuu esim 2019> eteenpäin ole se 8v ja 15tkm?
2019 ja uudemmat kiikarissa.
Onko 2019 ja 2022 välillä jotain dramaattisea muutoksia tullut?
Niin ja ne remote softat muuttuu kai maksullisiksi 4 vuoden jälkee?
Ja kuinkas nopeesti pikalataus normisti toimii, eli jos vaikka ABCllä pikalataa onko tunnissa täys?
Leave a comment:
-
-
Onks kellään tietoa tai ollu vastaavaa, että kävin sunnuntaina heittämässä -14 60aH rexillä aika reilua lenkkiä ympäri kyliä, niin A/C:sta alkoi kuulumaan sellanen kevyt hento metallinen rohina? Kun täppäs A/C:n pois ni kuulu vielä mutta erittäin hiljaa, joutu ihan keskittymällä kuunnella valoissa seistessä.
Pelkäsin jo pahinta, että siellä on kompurapyörästä siivet halkeillu ja pyörii nyt ilmastointikanavissa tai se kompuran laakeri mennyt, mut tänään kun kävin heittämässä pikkulenkin ni ei kuulunu enää mitää. Mistä vois johtua? Kabiiniin tulee ihan hyvin kylmää.
Leave a comment:
-
-
Kiitos!
Netistä löysin keskustelun, jossa "tiedettiin", että REx -mallin i3:ssa olisi vakiona edessä 2,2 kg/mm ja takana 2,6 kg/mm jouset.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by star63 View PostKiitos tiedosta! Muistatko, mikä jousivakio BC Racingeissä on?
Kyllä tuo S näin talvella on aika kivireki kuoppaisilla kaduilla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kimmo-R View PostBC Racingit löytyy ja hain jämäkkyyttä vakio ei S alustaan nähden. Melkein ylimmässä asennossa eli varmaan lähellä S korkeutta. 15/30 kliksua laitoin ja kesällä ok, mutta tavella vähän liian jämäkkä. Melkein tekis mieli tuota 1/30 kokeilla, mutta ei millään viittisi tolppia irrottaa kun säädöt yläpäissä. En usko että tulee lullamainen kun jousivoima pysyy samana. Rebound vaan hidastuu ja tuntuu pehmeemmältä. Toisaalta mitä ajanut S:llä niin sopiva kompormissi mukavuutta ja jämäkkyyttä etten lähtis vaihteleen.
Kiitos tiedosta! Muistatko, mikä jousivakio BC Racingeissä on?
Kyllä tuo S näin talvella on aika kivireki kuoppaisilla kaduilla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by star63 View PostOnko kellään kokemusta coilovereista i3:ssa? Maailmalta löytyy keskusteluja, joissa kerrotaan ajomukavuuden parantuneen (pehmentyneen), kun vaimennus säädetään minimiin. Olisi kiva kuulla tarkempia analyysejä aiheesta ja toisaalta, tuleeko autosta vähäisemmän vaimennuksen myötä liian "lullamainen" ajettava.
En ole madaltamassa autoa, mutta i3S:n vakioalusta on näille (kuoppaisille) teille omaan makuuni vähän turhan jämäkkä.
Leave a comment:
-
-
Onko kellään kokemusta coilovereista i3:ssa? Maailmalta löytyy keskusteluja, joissa kerrotaan ajomukavuuden parantuneen (pehmentyneen), kun vaimennus säädetään minimiin. Olisi kiva kuulla tarkempia analyysejä aiheesta ja toisaalta, tuleeko autosta vähäisemmän vaimennuksen myötä liian "lullamainen" ajettava.
En ole madaltamassa autoa, mutta i3S:n vakioalusta on näille (kuoppaisille) teille omaan makuuni vähän turhan jämäkkä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by isolohko View PostKiitos.
Alkaa olemaan hyvät 94Ah ja 120Ah BEV yksilöt hinnoissaan Saksassakin, hyvien ja edullisten ajat oli ja meni.
Laajenikos muuten tuo korkeajänniteakun takuu kaikkiin i3:siin 8v/160.000km?
Leave a comment:
-
Leave a comment: