2016 60-patterilla REX
- Minkäslaisia spacereita tähän on laitettu jotta saisi motarilla vähän vakautta?
- Mitkä LED-lamput ovat soljahtaneet ajovalo-Halogenneihin surutta (Philips Ultinon tuntuu tuskaiselta saada paikalleen)?
-Jussi
Nimenomaan Philipsin kunnon polttimot sinne menee ja toimii erinomaisen hyvin. valokuvio on täysin vakionlainen. Vahva suositus Philipsille
2016 60-patterilla REX
- Minkäslaisia spacereita tähän on laitettu jotta saisi motarilla vähän vakautta?
- Mitkä LED-lamput ovat soljahtaneet ajovalo-Halogenneihin surutta (Philips Ultinon tuntuu tuskaiselta saada paikalleen)?
-Jussi
Itsellä on 20mm limput joka kulmassa, mutta edestä tulee ehkä hieman liian ulos (ei kuitenkaan lokasuojan yli), niin 10-15mm eteen varmaan olis hyvä.
2016 60-patterilla REX
- Minkäslaisia spacereita tähän on laitettu jotta saisi motarilla vähän vakautta?
- Mitkä LED-lamput ovat soljahtaneet ajovalo-Halogenneihin surutta (Philips Ultinon tuntuu tuskaiselta saada paikalleen)?
iX3 ohituskiihtyvyys LCI mallissa 80-120 kmh pitäis olla tietojen mukaan 2.5s.
Eli mites iX3 tai tulossa oleva iX1?
Polestar on sisätiloiltaan onneton, varmaan häviää i3lle
Hieno olisi niin iX3 kuin iX1. Budjetti kuitenkin se 50k€. Polestarin miinus on tilantunnun vähentyminen ja myös tilan vähentyminen ainakin etupenkeillä. Kontissa kuitenkin 100l enemmän tilaa, samoin takapenkillä enemmän leveyttä. Kattokaiteet ja vetokyky myös iso plussa. I4 i35 ei tainnut tulla täkäläisille markkinoille, sehän olisi joki 55-57k€, ehkä jopa mietittävä…
Tässä pohdiskellut i3s:stä vaihtoa pois. Vaikka Polestar on 230hp 0-100 vain 0,5s hitaammin kiihtyvä, niin tuntui melko hitaalta verrattuna i3s:ään. Samoin 335i cabriolet, ei paljoa lähde, fiilis oma asiansa. Ehkä se on tuo auto, miksi tuntuu nopealta...hmm, mutta:
Aikamoinen tykki tuo i3, jos evo.co.uk väite pitää paikkaansa: "For example, it accelerates from 50mph to 74.5mph (120km/h) in just 4.9 seconds - only 0.6 seconds slower than the DCT-equipped BMW M4". https://www.evo.co.uk/bmw/i3/performance-and-0-60-time
Vaikea on löytää i3s:n korviketta, jossa olisi sama suorituskyky, ei kovin paljoa kalliimpi, mutta pidempi range ja kovempi latausnopeus. En oikein ole lämmennyt Cupra Bornillekaan.
Hyvä, että testiauto oli parin kilometrin päässä.
Pietarsaaressa olisi ollut toiseksi lähin ja sitten etelässä enemmälti.
Autotalli.com sivustolla hakuaikanani lukumäärä vaihteli 74-78.
Lähes tulkoon kaikki olivat Sasasta tuotuja.
Paljon helpottaisi, jos ilmoituksissa olisi VIN mainittuna.
Kaiketi halutaan saada asiakkaaseen yhteyttä.
Ruotsin autoista (begagnate.bilar) näkyy useimmista rekisterinumero, jolloin pääsi
auton tehdastietoihin käsiksi ja myöskin löytyi omistajalukumäärät.
(No kyllähän tuo on täällä tiedossa.)
Niistä löytyi lähes se kengännumeroro "kaasupolkimesta", ei jarrusta, kun sitä harvoin käytetään.
Täältä saadut ohjeet olivat tosi hyvät.
Kiitokset ja turvallisia ajoja niillä pikakiitäjillänne.
Käykää Raippaluodossa, kun joskus Vaasan suunnilla ajelette.
Ainakin siellä maailmanperintöalueella.
Pääasia on että tutustuit autoon huolella ja teit ratkaisut sen perusteella miten se sinun / teidän käyttöön sopii eikä sen mukaan mitä muut tekee. Mielellään me täällä muita neuvotaan ja kerrotaan autoistamme että mikä niissä on hyvää ja mikä huonoa, ei se ole kenenkään etu että vääristellään tai vähätellään jotain. Yhdelle i3 on täydellinen auto ja toiselle taas Z4. Ja sulle ei noista kumpikaan
Juuri näin. Ja hyvä että päätös syntyi käytännön asioiden pohjalta, eikä siksi ettei saatu selville ensimmäisen omistajan kengännumeroa
Liian vaikeaa erityisesti takaistuimen osalta.
Kovin korkeat kynnykset.
Ei tukiripaa taakse kulkijalle.
Mutta tuli tutustuttua autoon varsin perusteellisesti, kiitos asiantuntijoille täällä.
Ei tämä kyllä kovin mukavalta tunnu, kun kyselin ja vaan lisää kyselin.
Ja näin tämä päättyi.
Hyviä ja turvallisia matkoja teille hienoilla autoillanne.
Pääasia on että tutustuit autoon huolella ja teit ratkaisut sen perusteella miten se sinun / teidän käyttöön sopii eikä sen mukaan mitä muut tekee. Mielellään me täällä muita neuvotaan ja kerrotaan autoistamme että mikä niissä on hyvää ja mikä huonoa, ei se ole kenenkään etu että vääristellään tai vähätellään jotain. Yhdelle i3 on täydellinen auto ja toiselle taas Z4. Ja sulle ei noista kumpikaan
Leave a comment: