iX M60 hinta alkaen 135 820€.
Nyt pitäsi sitten vielä tietää mitä varusteita hintaa sisätyy. Seuraavat nyt ainakin
- sport-paketti ja 21" renkaat
- ilmajousitus ja nelipyöräohjaus
- M sport jarrut ja musta sisäkatto
- Live Cocpit Professional
- Head up näyttö
- B&W diamond äänentoisto
- Laservalot
- comfort Acess
- Parking Assistant Professional (uusi lajennettu)
- Driving Assistant Professional
- Monitoimi-istuimet jäähdytyksellä
- Heat comfort paketti
- Nelipisteilmastointi
- Nahkaverhoilu (suite)
M60:n varusteet olsi kyllä itsellekin ne mitä valkkaisin paitsi nuo B&W systeemit, jotka jäisi itsellä kyllä valtsematta (en yleensä edes avaa radiota saatikka kuuntelin jotain). Itse en havainnut muita lisävarustepuuteita kuin vetokoukun ja kattoikkunan (yht~5keur). Ja sitten tarvitaan väri, tuo ero kapenisi lisää jos M60:n hinta sisältäisi jo metallivärit vakiona.....
Kun ylläolevan lista nakkaa iX 50:een konfiguraattorissa saa vertailuhinnaksi 131 420 eur.
iX
Collapse
X
-
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jori View PostEn ole koskaan uutta autoa tilannut, mutta miten vaihdokin hyvitys menee jos auton saa vasta esim.vasta vuoden päästä? Onko se tilauspäivän hinta vai…?
Voit tietty tehdä kaupan ilman vaihturia ja myydä omasi sitten luovutushetekllä johonkin ja saada siitä jonkun summan x. Sen näkee sitten silloin mitä siitä saat..
Tai tehdä kaupan vaihturin kanssa ja sopia mihin asti saat omasi pitää, eli luovuttaa sen liikkeelle vaikka toimitusajan puolivälissä (6kk) ja ajaa loppuajan jollakin väliakaisratkaisulla tms.
Vaihtoehtoja on monia, jokainen valitsee mieleisensä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jori View PostEn ole koskaan uutta autoa tilannut, mutta miten vaihdokin hyvitys menee jos auton saa vasta esim.vasta vuoden päästä? Onko se tilauspäivän hinta vai…?
Itsekin tiputin vaihtoauton suoraan pois kaupasta kun i4 tilaus meni viime kesänä "jopa 9kk" eteenpäin. Myyn sitten pois jonnekin kun tiedän milloin uusi auto on luovutuksessa.
Leave a comment:
-
-
En ole koskaan uutta autoa tilannut, mutta miten vaihdokin hyvitys menee jos auton saa vasta esim.vasta vuoden päästä? Onko se tilauspäivän hinta vai…?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MeisterW View PostJoo kympin hintaero ei olis paha, katselin vaan noita nettiauton tarjontaa, niin 40 -> 50 eroa oli noin 60k. No joo toi ainut 50 taitaa olla saanut vaikean saatavuuden lisää
Leave a comment:
-
-
Joo kympin hintaero ei olis paha, katselin vaan noita nettiauton tarjontaa, niin 40 -> 50 eroa oli noin 60k. No joo toi ainut 50 taitaa olla saanut vaikean saatavuuden lisää
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MeisterW View PostiX ihan hieno ja erilainen, Suomen M60 konfiguraattorissa ei mielestäni saanut tuota pronssia pois ja ei edes mitään sporttipenkkejä ollut valittavana. Myös tulevassa XM oli muistaakseni tuo pronssinen M-lätkä, ei ainakaan vielä omaan silmään oikein hyvä. Melkein iX 40 tuntuu järkevimmillä, sen verran reilusti on hintaa noissa 50 ja M60..
Sportti-penkkejä ei tosiaan ole eikä tule
40:n akku on on tuolle kulutukselle aika pieni. Jos M60 ja 50 ero on tuota 10k luokkaan, ei se tämän hintaisessa auto ole mitenkään valintaa vaikuttava tekijä. Toki käytännössä ero lienee suurempi, sillä eihän niitä kaikkia varusteita ole pakko rastia
Leave a comment:
-
-
iX ihan hieno ja erilainen, Suomen M60 konfiguraattorissa ei mielestäni saanut tuota pronssia pois ja ei edes mitään sporttipenkkejä ollut valittavana. Myös tulevassa XM oli muistaakseni tuo pronssinen M-lätkä, ei ainakaan vielä omaan silmään oikein hyvä. Melkein iX 40 tuntuu järkevimmillä, sen verran reilusti on hintaa noissa 50 ja M60..
Leave a comment:
-
-
Itse olen alkanut päivä päivältä pitämään enemmän iX:n muotoilusta. Etumunuaisten pituudessa voit nähdä yhtäläisyyttä BMW:n 3.0 CSL:ään, samoin takavalojen korkeudessa suhteessa leveyteen. Autossa on myös joko paluuta tai sitten vain muutoin näille jättimaastureille tuttua kulmikkuutta muotoilussa. BMW:thän ovat pyöristyneet sitten e60. Sisusta taas tuttua trendiin kuuluvaa pelkistystä ja tekniikan mahdollistamaan laajaa kaarevaa näyttöä. M60 mallin(?) kullatut yksityiskohdat saaneen veks, eivät oikein monellekaan sovi tänne pohjoismaahan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tiko4tiko View PostEnpä tiedä mitä sanoisi, iso pettymys on ehkä kuvaavimmat sanat. Onko koskaan ämmäläiseksi kutsuttu vaisumpaa teosta varsinkin jos vertailu on saman sarjan malli. Todellinen budget-malli, tainut tulla enemmmän kuin kiireToki voimaa on, mutta kaikki muu puuttuu....
https://www.press.bmwgroup.com/globa...new-bmw-ix-m60aika kaukana ollaan kuitenkin
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tiko4tiko View Post
Kun iX M60 esitellään, siinä on varusteet, tilat ja suorituskyy joka on aiemmmin löytynyt tässä kokoluokassa vain M-mallista.Toki voimaa on, mutta kaikki muu puuttuu....
Tuunatut mustat motorsport lätkät kultareunuksin. Onkohan ko. asian keksinyt 'tahvo' tietoinen, mistä kolmeviivaa ja 'M'-merkki tulee? Saman aiheen äärellä puuhanut, eräs toinen saksalainen on hyvinkin ollut mustissa, jos eivät ole olleet hopeisia. Ei ole kaukaa haettu, että Suomen jääkiekko maajoukkue pelaisi punaisissa nutuissa.....
Leave a comment:
-
-
Ittellä oli karmiton E36 useemman vuoden käytössä ja en kokenu merkittävänä ongelmana, vaikka toki välillä jotain oli. Nyt tuli liipastua i4 tilaukseen ja järkeilin homman niin että sähkäreissä tehokas ”webasto” myös pääsääntöisesti hävittänee ongelman. Tämä toki täältä PK-seudulta katsottuna, jossa kunnon talvipäiviä on keskimäärin aika vähän.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kooma View PostKarmiton ikkuna ei ole kiva talvella mutta pienempi murhe kuin olin kuvitellut. Meillä kaksi karmitonta ollut nyt muutaman talven ja ainakin niissä molemmissa ovi aukeaa ja menee kiinni vaikka ikkuna olisi jäässä.
Niin kauan kun ei ole semmoista paksua jäätä niin paras lääke ikkunan liikkeelle saamiseen on muovikortti jonka kanssa sipaisee alareunan tiivisteen välistä, siinä ei mene kuin hetki. Sähkäri jos on niin yleensä tietenkin sitten aina esilämmitetty niin se paksu jää on sitten jo valmiiksi lasista irti.
Ikävä kuulla, että myös I4 on karmiton. Hyvännäköistä tuo karmittomuus, mutten suosisi talvella.
Tuota korttihommaa voisi testata.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tiko4tiko View PostJep harmi että istuimet on mitä on, ja karmittomat ikkuna on toinen mikä pidättelee.
Auto kun on hangessa taivasalla talvisin, niin tuo karmiton ikkuna on kyllä huonoin mahdollinen ratkaisu. Sama juttu on i4:ssa. No pitää odotella millaisia i7 tai i5 ovat, ja miten noissa ikkunat/ovet on ratkaistu. Nuo karmittomat ikkunat on tosin mersun EQS:ssäkin, joku muotijuttu vissiin. Paska ratkaisu Suomen talveen mun mielestä.
Niin kauan kun ei ole semmoista paksua jäätä niin paras lääke ikkunan liikkeelle saamiseen on muovikortti jonka kanssa sipaisee alareunan tiivisteen välistä, siinä ei mene kuin hetki. Sähkäri jos on niin yleensä tietenkin sitten aina esilämmitetty niin se paksu jää on sitten jo valmiiksi lasista irti.
Leave a comment:
-
Leave a comment: