Originally posted by Björkka
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by petnen View PostNo niin, seuraavaa vikaa pukkaa. Onko kellään ollu comfort access kanssa ongelmia?
Mulla ei ovet aukia tai mene lukkoon mistään kahvasta. Avaimesta kaikki toimii.
Last edited by Kale67; 09-01-2024, 14:08.BMW G30 530e xDrive
Comment
-
-
Originally posted by petnen View PostNo niin, seuraavaa vikaa pukkaa. Onko kellään ollu comfort access kanssa ongelmia?
Mulla ei ovet aukia tai mene lukkoon mistään kahvasta. Avaimesta kaikki toimii.
i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View Post
Ymmärtääköhän tuo auto varoittaa jos nesteet vähenee riittävästi kuten bensavehkeet tekivät? Eli onko siellä joku anturi tarkkailemassa nesteen määrää?
i4:ssä kuulemma ensin loppuu matkustamon lämmitys ja heti kohta perään tulee voimansiirron virhe (drivetrain failure). Toivottavasti tulisi pikaisesti korjattu osa, ettei samaa viallista osaa asennella aina uusiksi. Ainakin toistaiseksi neste oli onneksi maksimissa eli ainakaan suurempaa vuotoa ei taida olla. Sitä muovia en ainakaan vielä jaksanut repiä irti, kun en ihan tiedä miten se tapahtuu.
Comment
-
-
No on erikoista. Edellisestä F22:sta hajosi paluukiertona toimiva mehupillin tyyppinen putki ja hälytys tuli kun pinta laski tarpeeksi. Lähteekö se muovi pois samalla tavalla kuin bensamoottoreiden päältä? Eli periaatteessa ihan vaan suoraan ylös nostamalla irti kiinnikkeistä. Täytyyhän tuo tsekata.
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostLähteekö se muovi pois samalla tavalla kuin bensamoottoreiden päältä? Eli periaatteessa ihan vaan suoraan ylös nostamalla irti kiinnikkeistä. Täytyyhän tuo tsekata.
Auton lukituksesta. Saako tuon ovien automaattisen lukituksen ajon aikana pois mitenkään? Eli siis kun lähtee liikkeelle, niin auto laittaa aina ovet lukkoon. Olen nyt kahlannut manuaalit läpi, mutta ei ole löytynyt täppää tälle toiminnalle. G30:ssa oli tälle oma asetus.
BMW G30 530e xDrive
Comment
-
-
Originally posted by Kale67 View Post
Lähtee helposti kun vaan nostaa ylöspäin. On kiinni neljästä kohdasta.
Auton lukituksesta. Saako tuon ovien automaattisen lukituksen ajon aikana pois mitenkään? Eli siis kun lähtee liikkeelle, niin auto laittaa aina ovet lukkoon. Olen nyt kahlannut manuaalit läpi, mutta ei ole löytynyt täppää tälle toiminnalle. G30:ssa oli tälle oma asetus.BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 54*BMW
Comment
-
-
Originally posted by Tomi T View Post
Ei saa pois idrive 8:ssa.BMW G30 530e xDrive
Comment
-
-
Aika ihmeellistä, että toimintoja tiputetaan pois vuosi vuodelta. Ilmeisesti asiakaskunta on sen verran aivotonta väkeä, että "turhat" valinnat vain saavat pään pyörälle. Itse toivoisin iDrive 7:n tasoonkin paljon lisää muokattavuutta (mikä ei olisi kuin pieni kertaluontoinen softatyö).G05 45e
ex: F11 530d xDrive
ex: E84 X1 xDrive 25d
Comment
-
-
Ittellä aukee ovet aina automaattisesti ku painaa P:n päälle. En oo tehny mitää muutoksia (10/22 i4 eli iDrive 8)MuotoWorks.fi | 3D-tulostetut tuotteet ja ratkaisut.
Makita seinätelineet ja adapterit | MuotoWorks
BMW i4 lumisuojus latausporttiin | MuotoWorks
Käyttis i4 eDrive40
Kesällä E36 M3
Radalla E36 325i track day tool
Comment
-
-
Originally posted by JH. View PostIttellä aukee ovet aina automaattisesti ku painaa P:n päälle. En oo tehny mitää muutoksia (10/22 i4 eli iDrive 8)BMW G30 530e xDrive
Comment
-
-
Nyt sitten itelläkin vuosi jäähdytysnesteet pihalle. Eivät minkäänlaista tarkempaa korjausaikaa antaneet. Aika varattu kuun loppuun mutta sen varaan ei kuulemma paljon kannata laskea kun korjaus-osat on 404.
ihan hyvin hoisivat kyllä kun on sijari alla siihen asti että auto on joskus aikanaan takaisin alla.
BMW i4 M50 -23
BMW 330e M-sport -17
BMW 120d M-sport -14
MINI JCW -09
Comment
-
-
Originally posted by jobo View PostNyt sitten itelläkin vuosi jäähdytysnesteet pihalle. Eivät minkäänlaista tarkempaa korjausaikaa antaneet. Aika varattu kuun loppuun mutta sen varaan ei kuulemma paljon kannata laskea kun korjaus-osat on 404.G05 45e
ex: F11 530d xDrive
ex: E84 X1 xDrive 25d
Comment
-
-
Originally posted by bittivirhe View PostAika ihmeellistä, että toimintoja tiputetaan pois vuosi vuodelta. Ilmeisesti asiakaskunta on sen verran aivotonta väkeä, että "turhat" valinnat vain saavat pään pyörälle. Itse toivoisin iDrive 7:n tasoonkin paljon lisää muokattavuutta (mikä ei olisi kuin pieni kertaluontoinen softatyö).
Comment
-
Comment