......
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mulla kartat latautui päivityksen jälkeen OTA.
Vähä hölmöä, että ei oikeesti mainita mitä päivitetään. Sama yleinen liirumlaarum, mutta ei oikeesti sanota, vaikka että tämä ikoni on nyt erivärinen ja sen väriä voi muuttaa asetuksista.
Jos vaan taustasoftan päivitys, voisivat sanoa, että käyttäjälle ja käyttöliittymään ei muutoksia.
Comment
-
-
Joo, karttaan tuli jotain päivitystä ja ilmeisesti joitain bugeja on korjattu. Kun ohjelmistopäivityksen jälkeen käynnistin auton, tuli ruutuun teksti; "Ajoneuvon maavara on laskenut. Odota hetki, kunnes autoa on nostettu". Noin puoli minuuttia tähän meni ja taas mentiin.i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by JayValkyr View PostOnko kenelläkään ollut ongelmia Spotifyn pätkimisen kanssa. Sellainen pätkäisy tulee usein biiseissä 2-5 kertaa ja ärsyttää superisti. Ihan kuin bufferi ei riittäisi.
-
👍 1
Comment
-
-
Originally posted by makelja View PostTuntuu että se toimisi pehmeämmin. Siis energian talteenotto.
Miksiköhän tämä 3/24 päivitys muuten tuli jo nyt? Aina ennen päivitykset on tullut 4 kuukautta myöhemmin, kuin tuo päiväys eli käytännössä silloin, kun seuraava versio on jo olemassa. Nuo OTA päivitykset on siis olleet aina yhtä versiota jäljessä siihen nähden, mitä asentavat marmorilla. Onkohan 11/23 päivityksessä ollut jotain bugia, jonka halusivat korjata nyt heti eikä vasta kesällä?
Comment
-
-
Sattui rengasrikko ja aplikaatio herjasi paineen alentumisesta auton ollessa parkissa kun oli ns. hidas vuoto. Rengas on uusittu mutta aplikaatiosta ei lähde viesti paineen alenemisesta pois. Saakohan tuota jotenkin itse nollattua? Volumerinkularesetointia ja aplikaation uudelleen käynnistämistä sekä renkaiden uudelleen tunnistamista olen kokeillut mutta ei auta. Ei tuolla nyt suurta merkitystä ole kun en aplikaatiota juurikaan käytä mutta jos nyt sattuisi sama rengas puhkeamaan niin siitä ei puhelimeen tule ilmoitusta tai jää huomaamatta kun on vanha ilmoitus päällä. Pääasia, että autosta on turhat ilmoitukset pois mutta voisihan tuo puhelimeenkin päivittyä.
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostSattui rengasrikko ja aplikaatio herjasi paineen alentumisesta auton ollessa parkissa kun oli ns. hidas vuoto. Rengas on uusittu mutta aplikaatiosta ei lähde viesti paineen alenemisesta pois. Saakohan tuota jotenkin itse nollattua? Volumerinkularesetointia ja aplikaation uudelleen käynnistämistä sekä renkaiden uudelleen tunnistamista olen kokeillut mutta ei auta. Ei tuolla nyt suurta merkitystä ole kun en aplikaatiota juurikaan käytä mutta jos nyt sattuisi sama rengas puhkeamaan niin siitä ei puhelimeen tule ilmoitusta tai jää huomaamatta kun on vanha ilmoitus päällä. Pääasia, että autosta on turhat ilmoitukset pois mutta voisihan tuo puhelimeenkin päivittyä.I4 e40 Msport
Kia Rio 1.2 -21
ex. 520d F11 LCI -16
ex. 520d F10 LCI M Sport -14
ex. 320d E90 -06
ex. Audi A3 2.0 TDI 8P -07
ex. 320i E36 Coupe -95
Comment
-
-
Originally posted by Aksuuu View Post
Milloin tämä tapahtui? Muistaakseni lasinpesunesteen herjan kohdalla luki aplikaatiossa, että ilmoitus voi näkyä jopa 3 vuorokautta. En tiedä mikä järki siinä on taustalla. Oiskohan tässä sama.
Last edited by FlyingFinn; 21-05-2024, 15:52.
Comment
-
Comment