Originally posted by larsen
View Post
BMW i4
Collapse
X
-
-
Originally posted by ekaBMW View PostKäytetyn auton ostoa suunnittelevaa tuo palvelu ei auta. Pitää ensin ostaa auto jotta näkee varusteet. Hieman kuin sika säkissä.
Edit! BMW käyttää nykyään paljon varustesettejä (esim perus, plus ja prof) ja paketteja. Näkyykö tuolla palvelussa jos setistä tai paketista puuttuukin yksi varuste?-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
Originally posted by Juh4 View Post
Jos saat rekkarin tai VIN-numeron selville, niin voit laittaa minulle. Katsotaan mitä se kampes on syönyt.
Omalta osalta kiinnostaa vain siinä mielessä että jos joskus taas käytettyä ostaa.
Keskustelu lähti liikkeelle jonkin i4:stä kiinnostuneen kommenteista.
F11 530d xDrive 09/16
Ex E60 530d xDrive A 10/08
Ex E60 520dA 09/08 liisari
Ex Opel Vectra 2.0i 8v -93
Ex Opel Kadett 1.6 -89
Comment
-
Kun autosta ei löydy comfort accessia, niin saako sitä aktivoitua jälkeenpäin? Voiko siis Android kännykkään jotenkin saada toiminnon liitettyä? Esim. Wallet äppiin voisi lisätä ominaisuuden, mutta vaatiiko sekin että autosta löytyy Comfort access? Wallet heittää MyBMW äppiin, josta ei tietty pääse eteenpäin. YouTubesta en suoraan löytänyt ohjetta.i4 M50 -23
Comment
-
Originally posted by Hobbes View PostKun autosta ei löydy comfort accessia, niin saako sitä aktivoitua jälkeenpäin? Voiko siis Android kännykkään jotenkin saada toiminnon liitettyä? Esim. Wallet äppiin voisi lisätä ominaisuuden, mutta vaatiiko sekin että autosta löytyy Comfort access? Wallet heittää MyBMW äppiin, josta ei tietty pääse eteenpäin. YouTubesta en suoraan löytänyt ohjetta.
Voi toki olla, että Digital key vaatii toimiakseen Comfort accessin mutta tähän voi joku viisaampi vastata. Vielä ei myöskään ole tullut vastaan Comfort accessin lisäämistä pelkästään ohjelmallisesti mutta ehkä sekin on mahdollista riippuen ovenkahvoista eli ovatko ne samat aina. Voi olla, että tässä helpoin ja fiksuin keino olisi vaan ottaa sellainen auto, jossa Comfort access löytyy, koska i4:ssa näitä on todella monessa.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
Originally posted by Hobbes View PostKun autosta ei löydy comfort accessia, niin saako sitä aktivoitua jälkeenpäin? Voiko siis Android kännykkään jotenkin saada toiminnon liitettyä? Esim. Wallet äppiin voisi lisätä ominaisuuden, mutta vaatiiko sekin että autosta löytyy Comfort access? Wallet heittää MyBMW äppiin, josta ei tietty pääse eteenpäin. YouTubesta en suoraan löytänyt ohjetta.BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 54*BMW
Comment
-
Originally posted by Aksuuu View Post
Aijaa, mulla on tommonen kohta tuolla ajoneuvon katsaus kohdassa.
F36 420ix
Ex. E39
-- menneiltä vuosilta --
Porsche Boxster, Mazda MX-5, Cadillac Seville STS, Chrysler Vision, Mitsubishi Eclipse, Pontiac Trans Am, Ford Thunderbird, Subaru XT, Toyota Celica Supra, Ford Capri
pari mannelavettia ja muita bulkkikulkineita
Comment
-
-
Originally posted by PNM2 View Post
Onks sulla ulkomailta tuotu auto tms? Mulla näkyy tossa kaikki varusteet.
F36 420ix
Ex. E39
-- menneiltä vuosilta --
Porsche Boxster, Mazda MX-5, Cadillac Seville STS, Chrysler Vision, Mitsubishi Eclipse, Pontiac Trans Am, Ford Thunderbird, Subaru XT, Toyota Celica Supra, Ford Capri
pari mannelavettia ja muita bulkkikulkineita
Comment
-
En ihan suoraan keksi kuinka, joten onko edes mahdollista bmw-sovellukseen charging-tariffi laittaa spot-hinnan mukaan eikä vaan kiinteä? jotenkin olisi kätevä jos se osaisi itse arpoa paljonko kotona lataukset on kustantanut ettei tartte itse sitten joka latauksen jälkeen täytellä..
Comment
-
Originally posted by wuiZ View PostEn ihan suoraan keksi kuinka, joten onko edes mahdollista bmw-sovellukseen charging-tariffi laittaa spot-hinnan mukaan eikä vaan kiinteä? jotenkin olisi kätevä jos se osaisi itse arpoa paljonko kotona lataukset on kustantanut ettei tartte itse sitten joka latauksen jälkeen täytellä..i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
Comment