BMW i4

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jobo
    Bimmer Rookie
    • Jun 2009
    • 151
    • Espoo

    #376
    Originally posted by repsa View Post
    Ainakin m50 mallissa suosin pitää isoa lataustasoa, kun vaatii akkuun energiaa että saa 400kw liippihetkessä irti.
    Sehän antaa jonneki tyyliin 10% tai alle maksimitehot, en muista tarkkaa lukua minkä jälkeen boost katoaa näytöstä mutta jotai 10% tai alle se on.
    Siitä kilpparimodeen asti antaa joku melkeen 500 heppaa.
    BMW i4 M50 -23

    BMW 330e M-sport -17
    BMW 120d M-sport -14
    MINI JCW -09

    Comment

    • jobo
      Bimmer Rookie
      • Jun 2009
      • 151
      • Espoo

      #377
      Originally posted by skt View Post

      VW ID:t ja varmaan sitten pääosa konsernituotteista sama homma. VW:lla tuli muutama OTA päivitys, joissa meni 5-6h. Osassa kaupungissa lyhyttä ajaneista 12v akku oli niin tyhjä, että hyytyi kesken päivityksen, jolloin hinauksella marmorille, akun lataus/vaihto ja softan päivitys ennen kuin ajot jatkuivat. Riittävän monta FB-hinauskuvaa myöhemmin, itse latasin Citec:lla akun täyteen ennen edellistä OTA-päivitystä.

      Olisi mahtava tieto, jos BMW:t pystyvät lataamaan 12v akkua myös paikallaan ollessa.
      Se lataa aina sitä 12v akkua kun auto on "hereillä" ja ilmeisesti ajoittain muutenkin. Oli jotain hommaa tehdessäni mielenkiinnosta autossa jännitemittari kiinni niin yli 14v latausta näytti kokoajan vaikka auto koskematta tuntikausia.
      BMW i4 M50 -23

      BMW 330e M-sport -17
      BMW 120d M-sport -14
      MINI JCW -09

      Comment

      Working...
      X