Originally posted by Messier
View Post
BMW i4
Collapse
X
-
F1x vakiorenkailla saattoi tuota tehdä? Suurimmassa osassa taisi kyllä olla tuumaa suuremmat vanteet että tuo vakio saattoi olla jopa harvinainen.Originally posted by Messier View Post
Ettei vaan kävis perinteiset kivi vanteen ja satulan välissä. Ja vanne ja satula ruvella.
F11 530d xDrive 09/16
Ex E60 530d xDrive A 10/08
Ex E60 520dA 09/08 liisari
Ex Opel Vectra 2.0i 8v -93
Ex Opel Kadett 1.6 -89
Comment
-
Onkohan näissä miten helppoa ruuvata mittaria tai ruuvattu Saksan maalla? Tuntuu edelleen olevan parhaiten varustellut tuontitavaraa. Jos tästä on tietoa tai keskustelua muualla, niin linkki riittää.E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
Todennäköisempää se on, että Suomessa häkkikauppias myy ruuvattua autoa. Osta iinelkku joka tapauksessa Saksastakin merkkarilta takuun kera. Kilsojen ruuvaus on nykyään murheista pienin.Originally posted by E39-530A View PostOnkohan näissä miten helppoa ruuvata mittaria tai ruuvattu Saksan maalla? Tuntuu edelleen olevan parhaiten varustellut tuontitavaraa. Jos tästä on tietoa tai keskustelua muualla, niin linkki riittää.S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
Niin joo, ainakin akun kanssa voi tulla yllätyksiä? Entäs Suomesta, jos unohtaa ihan pahimmat häkkikaupat, niin uskaltaako ostaa muualta kuin merkkiliikkeestä?Originally posted by pyroz View Post
Todennäköisempää se on, että Suomessa häkkikauppias myy ruuvattua autoa. Osta iinelkku joka tapauksessa Saksastakin merkkarilta takuun kera. Kilsojen ruuvaus on nykyään murheista pienin.E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
i4 kohdalla en itse murehtisi kilometrien ruuvauksista. Mutta en kyllä ostaisi Suomesta yhtään mitään kun Euroopasta saa parempaa halvemmallaOriginally posted by E39-530A View Post
Niin joo, ainakin akun kanssa voi tulla yllätyksiä? Entäs Suomesta, jos unohtaa ihan pahimmat häkkikaupat, niin uskaltaako ostaa muualta kuin merkkiliikkeestä?
Mutta saa niitä täältäkin ostaa tietysti.
i4 kohdalla panostaisin auton pohjan kunnon tarkastamiseen ja takuun voimassaoloon ja sopiviin varusteisiin.S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
No en minä mitenkään erityisesti Suomesta halua ostaa. On vain vielä vaihdokki, josta pitäisi kohtuullinen hinta saada ja kovin pitkään ei voi ilman autoa olla. Eikä ole kykyä ainakaan itse tuoda. En ole katsonut Saksaan, koska tiedän että alkaa hatuttamaan. Täällä tosiaan hinnat on melkein uusia vastaavia sen verran uusilla, että takuuta on vielä jäljellä. Samalla varusteita ei ole. Ei auta, vaikka olisi M50, niin ei silti tahdo olla. Muutama nettiautossa on, joissa on kunnolla varusteita, mutta ne onkin jo uitettu tänne.Originally posted by pyroz View Post
i4 kohdalla en itse murehtisi kilometrien ruuvauksista. Mutta en kyllä ostaisi Suomesta yhtään mitään kun Euroopasta saa parempaa halvemmalla
Mutta saa niitä täältäkin ostaa tietysti.
i4 kohdalla panostaisin auton pohjan kunnon tarkastamiseen ja takuun voimassaoloon ja sopiviin varusteisiin.
Mutta tosiaan pitää varmaan mahdollinen potentiaalinen ehdokas löytyessään viedä pohjan ja akun tarkistukseen. Niitähän tutkimuksia markkinoidaan 100-150 e hintaan.E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
Vuoden 2021 Black Fridayna myytiin paljon yksityisleasing i4:sia noin vuoden toimitusajalla ja niitä vapautuu kohtapuoliiin myyntiin. Varusteita varmasti jossain on ja jossain ei mutta käytettyjen Suomiautojen tarjonta noussee kohta kymmenillä yksilöillä. Liisaria jokainen pitää miten pitää mutta ei tarvinne epäillä, ettei kaikkia mahdollisia huoltoija ja korjauksia olisi tehty. Kaikki autot 30000-60000 km ajettuja.Originally posted by E39-530A View Post
No en minä mitenkään erityisesti Suomesta halua ostaa. On vain vielä vaihdokki, josta pitäisi kohtuullinen hinta saada ja kovin pitkään ei voi ilman autoa olla. Eikä ole kykyä ainakaan itse tuoda. En ole katsonut Saksaan, koska tiedän että alkaa hatuttamaan. Täällä tosiaan hinnat on melkein uusia vastaavia sen verran uusilla, että takuuta on vielä jäljellä. Samalla varusteita ei ole. Ei auta, vaikka olisi M50, niin ei silti tahdo olla. Muutama nettiautossa on, joissa on kunnolla varusteita, mutta ne onkin jo uitettu tänne.
Mutta tosiaan pitää varmaan mahdollinen potentiaalinen ehdokas löytyessään viedä pohjan ja akun tarkistukseen. Niitähän tutkimuksia markkinoidaan 100-150 e hintaan.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
Aivan. Onneksi ei tämä hankitapäätös pala pohjaan, niin voisi odotellakin. Miten pitkä takuu näissä on?Originally posted by PNM2 View Post
Vuoden 2021 Black Fridayna myytiin paljon yksityisleasing i4:sia noin vuoden toimitusajalla ja niitä vapautuu kohtapuoliiin myyntiin. Varusteita varmasti jossain on ja jossain ei mutta käytettyjen Suomiautojen tarjonta noussee kohta kymmenillä yksilöillä. Liisaria jokainen pitää miten pitää mutta ei tarvinne epäillä, ettei kaikkia mahdollisia huoltoija ja korjauksia olisi tehty. Kaikki autot 30000-60000 km ajettuja.E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
Tehdastakuu 2 v, maksamalla "jatkoturva" tms. 5 vuoteen asti. Norjassa tehdastakuu on tiemmä 5 vuotta..
G05 45e
ex: F11 530d xDrive
ex: E84 X1 xDrive 25d
Comment
Comment