Originally posted by MajorDrake
View Post
X5 F15 yleismallin porinoita
Collapse
X
-
F15:ssä ruuhka-avustn on ihan turha (itsellä on se).Ainoa paikka missä toimii on Kehä1 ollessaan jumissa. g05:ssä se on paljon kehittyneempi. Eli ei maksa vaivaa koodailla
-
Mitenkäs näissä oli tuo kaistavahti, täristääkö se vai rattia vai ohjaako myös? 2016 mallista kyse, ilman DA plus -pakettia...
Saako ruuhka-ajoavustimen koodattua (ja lisättyä napit) jos on 5AS Driving Assistant, 5DF Active cruise control ja 5AG Lane change warning?
Edit: Googgeli kertoi että tarvii ratin jossa on kosketustunnistus, sille ohjausyksikkö ja johtosarja ja lisäksi napit. Koodaus päälle...Last edited by MajorDrake; 28-12-2020, 12:03.
Leave a comment:
-
On normaalia.Originally posted by atcc View PostOnko normaalia kun ovet ei ole lukittuna ja kuskin ca kahvasta vetää, kuuluu ääni kuin auto yrittäisi avata lukot uudelleen :think En nyt muista tekeekö kaikista kahvoista samalla tavalla, pitää kokeilla kun muistaa.
Muuten kaikki toimii kuten pitää ja mitään vikakoodeja ei ole.
Leave a comment:
-
Onko normaalia kun ovet ei ole lukittuna ja kuskin ca kahvasta vetää, kuuluu ääni kuin auto yrittäisi avata lukot uudelleen :think En nyt muista tekeekö kaikista kahvoista samalla tavalla, pitää kokeilla kun muistaa.
Muuten kaikki toimii kuten pitää ja mitään vikakoodeja ei ole.
Leave a comment:
-
Oma on jo mennyt vaihtoon, ei ollut m-sport mutta oli ne pienet levikkeet, jotka ilmeisesti tulee jos 20" vanteet tilattu tehtaalta (!?).
En tutkinut sen tarkemmin missä otti kiinni silloin, mutta aika nopeasti kääntäessä, ja setti takaisin liikkeeseen..
Leave a comment:
-
Joo. Tolla setillä en ihmettele et on voinu ottaakin kiinni. F15 vakio talvivanteissa on tuo et48. Eli aika sisällä ovat. Siinä pitäisi rengaskoko olla 255/50 R19. Onko sun auto M-sport?. Siinä talvivanteissa M467 on et37 ja koko 9x19. Siinä vois ehkä tuo 255/50 rengas mennäkin niin et osumia ei tule sisälokareihin. Se 255/55 on kuitenkin 12,75mm korkeampi joten vaikea sanoa..Originally posted by Eemeli View PostMuistaakseni styling 450, eli 9x19 ja ET 48. Tarkennuksena, edessä otti kiinni 255/55 renkailla ja takana käytin ulkonäkösyistä speisseriä (eivät toki liity toisiinsa).Last edited by torso1; 08-11-2020, 11:20.
Leave a comment:
-
Muistaakseni styling 450, eli 9x19 ja ET 48. Tarkennuksena, edessä otti kiinni 255/55 renkailla ja takana käytin ulkonäkösyistä speisseriä (eivät toki liity toisiinsa).
Leave a comment:
-
Tämähän oli kiinnostava tieto. Mut ennen kuin poristaan lisää niin mikä oli vanteinen leveys ja et, jolla renkaat otti kiinni sisälokariin??Originally posted by Eemeli View PostMinulla tuli liikkeestä talveksi vahingossa 255/55x19”, otti renkaat kiinni sisälokariin. Vaikka ei ole identtinen tilanne, niin varoituksen sana ennenkuin ostaa ympärysmitaltaan isompaa rengasta F15.
20mm speisserillä kehtasi just ja just ajaa talvella 19” vanteilla..
Leave a comment:
-
Minulla tuli liikkeestä talveksi vahingossa 255/55x19”, otti renkaat kiinni sisälokariin. Vaikka ei ole identtinen tilanne, niin varoituksen sana ennenkuin ostaa ympärysmitaltaan isompaa rengasta F15.Originally posted by atcc View PostVanteet saman kokoiset kuin kesäpyörissä 10x20 ja 11x20, mutta replikat. Aivan turhan leveät vanteet 275/40 renkaille. Varmaan 9" ois paljon paremmat ja rengaskin vois olla 45 profiililla.
20mm speisserillä kehtasi just ja just ajaa talvella 19” vanteilla..
Leave a comment:
-
F15 X5M polttelee...noihan on S63 padalla kanssa, mutta miksi X5 on 575hp ja M5 560hp ? Onko joku moottorivariaatio?
Leave a comment:
-
Toi että takana on eri levyiset vanteet on täysin turhaa Suomen talvessa. Jos nyt ulkonäöllä ei ole niin isoa merkitystä. Vähän sisään ne tietysti jää takaa mut onko tuolla niin väliä. Itse meinasin talveksi varmaan laittaa 9x20” tai 10x20” vanteet joka nurkkaan. Offset ois hyvä olla 37-40 välillä. Ja suorasovitteiset tottakai. Vähiin käy muuten vaihtoehdot ylipäätänsä. Renkaiksi sit päälle misukan XI Snow:t 265/45 R20 koossa.Originally posted by atcc View PostVanteet saman kokoiset kuin kesäpyörissä 10x20 ja 11x20, mutta replikat. Aivan turhan leveät vanteet 275/40 renkaille. Varmaan 9" ois paljon paremmat ja rengaskin vois olla 45 profiililla. Toikin että on eri levyiset vanteet takana tuntuu täysin turhalta kikkailulta X5:ssa. Varmaan tulossa jo vanhaksi kun tällaisia ajattelee
Leave a comment:
-
Vanteet saman kokoiset kuin kesäpyörissä 10x20 ja 11x20, mutta replikat. Aivan turhan leveät vanteet 275/40 renkaille. Varmaan 9" ois paljon paremmat ja rengaskin vois olla 45 profiililla. Toikin että on eri levyiset vanteet takana tuntuu täysin turhalta kikkailulta X5:ssa. Varmaan tulossa jo vanhaksi kun tällaisia ajatteleeOriginally posted by torso1 View PostMitkä vanteet sulla on talvella? Ilmeisesti ei OEM 20” ?
Leave a comment:
-
Mitkä vanteet sulla on talvella? Ilmeisesti ei OEM 20” ?Originally posted by atcc View PostTänään tuli vaihdeltua talvipyörät alle ja muuttuipa auton kulku aivan eri luokkaan.
Talvirenkaina Continental icecontact2 275/40R20 kauttaaltaan ja kesä Pirelli Pzero RF 275 edessä ja 315 takana.
Pirellit ei varmasti huonoimmasta päästä, mutta kyllä voi renkaat pilata hyvän auton ajettavuuden todella tehokkaasti.
Eipä olisi tätäkään uskonut jos ei olisi itse kokenut. Ja vahvistaa entisestään mielipidettä RF renkaisen surkeudesta.
Leave a comment:
-
Noinhan se menee, mutta nyt täytyy turhamaisesti ajatella ulkonäköäkin. Ja sen puolesta tuo 20" on ihan minimi (vallankin tähän Msporttiin joka mullakin on). 22" olis varmaankin ulkonäöllisesti paras näin isoon autoonOriginally posted by torso1 View PostJa sit ku laitat vielä yhtä kokoa pienemmät eli 255/50 R19 joka nurkkaan, niin nautinto kasvaa vielä entisestään.
Kyllä nämä Suomen tiet ovat semmosta perunapeltoo et hyvä on vähän kumia vanteen päällä ollakin.
Leave a comment:
Leave a comment: