Originally posted by Macke
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 E70 yleistä keskustelua III
Collapse
X
-
-
-
Kyllä ne nyt vaan niin onnettomat on ihan vakiokuosissa, että en minä ainakaan suostu tollasella katiskalla ajamaan pelkät DRL valot päällä. Sitten kun sinne törkkää ne tieskuinkamontawattiset anneliledit, niin ne annelit näyttää ihan joltain tyttöparalta jolla on maskarat päässy tosi pahasti valahtamaan ympäri silmien. Ja hirveä kirkkausero ulko- ja sisärinkuloiden välillä, hyi olkoon.
Ei ole tuning-koodauksia eikä muitakaan ranetuksia tuossa autossa. Valothan tuollaisessa on muutenkin naurettavat versus vaikkapa tohon pre-LCI E61 kulkineeseen jossa on lisäpitkät sisemmissä umpiossa. Nekin valot pilattiin LCI yhteydessä kun tuli "DRL" valot tilalle. Paskua.
Olisi ihan mukavaa että äxässäkin olisi lisäpitkät, ja jos sitä huomioo haluaa niin laittaa sinne keulalle keltaiset Talmut
Comment
-
-
Originally posted by MGT View PostItselle herännyt mielenkiinto tuollaiseen e70 X5 4.8 autoon, niin mikäs konetyyppi näissä on ja osaako porukka heittää ilmoille heti tyyppivikoja ja onko kone kuinka luotettava verrattaen diesel malliin?
Ehjänä ja hyvin huollettuna erittäin hieno moottori, joka sopii möhköön kyllä kuin isä äitiin.F30 330e -17 Alpinweiss 3
E70 X5 3.0sd -08 Schwarz 2
Comment
-
-
Originally posted by Macke View PostValothan tuollaisessa on muutenkin naurettavat versus vaikkapa tohon pre-LCI E61 kulkineeseen jossa on lisäpitkät sisemmissä umpiossa. Nekin valot pilattiin LCI yhteydessä kun tuli "DRL" valot tilalle. Paskua.
Olisi ihan mukavaa että äxässäkin olisi lisäpitkät, ja jos sitä huomioo haluaa niin laittaa sinne keulalle keltaiset Talmut
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostMulla sama juttu weban kanssa, ja alkoi juuri näillä -15-20c pakkasilla..
Eilen ei lähtenyt ollenkaan päälle, tänään lähti päälle, mutta puhalsi sisälle pelkkää kylmää, kiukutellut nyt sen pari vkoa:think:think
Comment
-
-
Eilen sain auton kaasumuunnoksesta, nyt mennään biokaasulla.
Vähäisen ajelun perusteella ei mitään eroa entiseen. 10% vähemmän tehoa näkyy lähinnä lappu lattiassa ajaessa pienenä nykimisenä, kun ilma meinaa loppua. Napista saa vauhdissa bensalle, jos tarvii joka hepan käyttöön.
Käynnistys tapahtuu bensalla ja vaihtaa kaasulle, kun moottorin lämpö 40 astetta. Sitä arvoa kuulemma pienennetään 1000-2000 km jälkeisessä viimeistelysäädöissä. Kaasulle vaihto tapahtuu täysin huomaamatta, paikallaan ollessa kuulee pienen suhahduksen, kun säiliön venttiili aukeaa.
Uskallan suositella.Last edited by HVX5; 06-04-2018, 09:19.X5 -08 3.0 bensa/CNG
Comment
-
-
Originally posted by Macke View PostIhan uteliaisuudesta, niin mitäs tollanen konversio lopunviimein maksoi?
Kunnon Eestimeininkiä 80/90 luvulta, niilläkin oli aina Largon takaloosterissa kaasusäiliöt kun kaasulla oli edullista ajellaX5 -08 3.0 bensa/CNG
Comment
-
-
En minä mitenkään kritisoikaan että olisi huono ratkaisu. Oli tosiaan vaan joskus Eestiläisillä kaikilla gaso/kaasu vehkeet autoissansa kun idästä tuli halpa kaasu. Sillä aina välillä hymyilyttää kun täällä ollaan jotenkin niin edistyksellistä että käyttäkää hei kaasuaJa on tämä minunkin mielestä fiksumpaa kuin se viinalla läträäminen.
Katotaan nyt sitten kuinka edullista tuokaan jatkossa on kun häviää tuet alta, ja kaasun hinta nousee. Toivotaan ettei valtio mulkuta ja tämäkin verotetaan hengiltä jossain kohtaa
Comment
-
-
Originally posted by Macke View PostEn minä mitenkään kritisoikaan että olisi huono ratkaisu. Oli tosiaan vaan joskus Eestiläisillä kaikilla gaso/kaasu vehkeet autoissansa kun idästä tuli halpa kaasu. Sillä aina välillä hymyilyttää kun täällä ollaan jotenkin niin edistyksellistä että käyttäkää hei kaasuaJa on tämä minunkin mielestä fiksumpaa kuin se viinalla läträäminen.
Katotaan nyt sitten kuinka edullista tuokaan jatkossa on kun häviää tuet alta, ja kaasun hinta nousee. Toivotaan ettei valtio mulkuta ja tämäkin verotetaan hengiltä jossain kohtaae39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment