Originally posted by torso1
View Post
BMW X5 G05 keskustelua – vol. I
Collapse
X
-
20" renkaat joo. Itse olen tottunut "moottorijarrutukseen" kaasupoljinta nostaessa ja siksi ajan harvoin eco pro -tilassa. i4:llä ajaessa aina yllättää, kun auto ei hidastukaan "automaattisesti" (ja i4:n B-tila taas on turhankin ärhäkkä hidastamaan).
-
Aika tarkalleen 100tkm nyt takana -19 3.0d mallilla, keskikulutus 7.0l/100km. Ei paha kun ajelen paljon moottoriteiden vasenta kaistaa ja vedän kärryä myös paljon. Ei mitään vikaa autossa koko aikana.Originally posted by jani View PostNiin vähällä bensalla kulkee tuolloinen mörkö ettei edes superohjelmallakin diesel kuluttaa enemmän varmaan. Kyllä on kovasti kehitystä tapahtunut.
Leave a comment:
-
Jos Android puhelin, niin Waze puhelimeen, toimii android autossa. Wazessa on kamerat, ja 'hyvällä tsäkällä' myös tutkat, rikkoutuneet autot, onnettomuudet....ja on ilmanenOriginally posted by torso1 View PostVähällähän tuo sunkin auto menee. Ilmeisesti 20” rengastus alla? Itse ajelen melkein aina pitkää matkaa Hybrid Eco Pro -modella. Rullausominaisuus on kiva varsinkin pitkissä alamäissä.
Bemarin äppikauppa ehdottelee myös omaan autoon tuota nopeusvalvonta sovellusta hintaan 22€, mut ei siitä taida mulle hyötyä olla kun muutenkin rajoitusten mukaan ajelen
Leave a comment:
-
Vähällähän tuo sunkin auto menee. Ilmeisesti 20” rengastus alla? Itse ajelen melkein aina pitkää matkaa Hybrid Eco Pro -modella. Rullausominaisuus on kiva varsinkin pitkissä alamäissä.Originally posted by bittivirhe View PostSavosta Norjaan 1000 km, 90.1 km/h, 7.5 l/100 km, sähköllä 95.8 km, adaptive mode. Jonkin verran tietöitä, liikennettä ja ohituksia. Viimeinen tunti hidasta ja mutkaista tietä. Ohjausavustin on kiva - silloin kun kaistamerkinnät ovat olemassa ja näkyvissä.
Bemarin äppikauppa ehdottelee myös omaan autoon tuota nopeusvalvonta sovellusta hintaan 22€, mut ei siitä taida mulle hyötyä olla kun muutenkin rajoitusten mukaan ajelen
Leave a comment:
-
Savosta Norjaan 1000 km, 90.1 km/h, 7.5 l/100 km, sähköllä 95.8 km, adaptive mode. Jonkin verran tietöitä, liikennettä ja ohituksia. Viimeinen tunti hidasta ja mutkaista tietä. Ohjausavustin on kiva - silloin kun kaistamerkinnät ovat olemassa ja näkyvissä.Originally posted by torso1 View PostItse kun en pääse edes 90km/h keskivauhtiin. Eilen tuli ajettua Kuopio - Turku väli. Akku täynnä lähtiessä. 451 km kokonaismatka ja 87,6km/h keskinopeus. Kulutus jäi 6,8l/100km ja sähköllä ajettu osuus 111,8km. Akku siis tyhjä perille saavuttaessa. Rajoitusten (vakkarin nopeus n. 5km/h yli) mukaan ajelin. Liikennettä ei ollut hirveästi ja itsellä ei ole mitään intressiä maksaa valtiolle yhtään enempää kuin on pakko.
Leave a comment:
Leave a comment: