Originally posted by mikae34
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X5 (E53) ostamassa
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Viitsisikö joku mitata kuinka syvä on tavaratila. Eli syvyys takapenkin selkänojan alareunasta takaluukkuun kansi kiinni. Myös tavaratilan leveys kiinnostaa.
Edit: tämä yksilö kiinnostaisi. Mitä tuollaisesta kannattaisi tarjota?
Last edited by mikae34; 08-09-2019, 14:13.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostViitsisikö joku mitata kuinka syvä on tavaratila. Eli syvyys takapenkin selkänojan alareunasta takaluukkuun kansi kiinni. Myös tavaratilan leveys kiinnostaa.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostViitsisikö joku mitata kuinka syvä on tavaratila. Eli syvyys takapenkin selkänojan alareunasta takaluukkuun kansi kiinni. Myös tavaratilan leveys kiinnostaa.
Edit: tämä yksilö kiinnostaisi. Mitä tuollaisesta kannattaisi tarjota?
https://www.nettiauto.com/bmw/x5/10665508G30 520d Xdrive -19 & BMW K1200S
Ex:
E61 535dA -05
E91 320dA -06
E53 X5 3.0dA - 03
E39 535iA -01
E39 520i -97
E39 530dA - 00
Comment
-
-
Originally posted by MeisterW View PostSemmoinen huomio vielä, et 3.0i koneisessa on myös facelift automaatimalleissa GM-vaihteisto, joka ainakin jenkkifoorumeilla ei kovin kestävässä maineessa..G30 520d Xdrive -19 & BMW K1200S
Ex:
E61 535dA -05
E91 320dA -06
E53 X5 3.0dA - 03
E39 535iA -01
E39 520i -97
E39 530dA - 00
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKoirahäkkiä vartenko mittoja tarvit?
Originally posted by _Bäri_ View PostLattiaa pitkin mitattuna 83cm. Selkänojasta korkeimmasta kohdasta 62cm. Leveys pyörä koteloiden kohdalta 115cm. Leveimillään 125cm. Näissä saattaa olla muutaman sentin heitto.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Aika tasainen. Itsellä on välillä ilmasänky takana käytössä. Ja se on hitusen yli 2metriä pitkä.
Maalipurkkeja varten yms raksatavaraa varten tekisin itse vanerista pohjan?
Roadtripeillä on tullu muutaman kerran kirottua kontin pienuutta. Varsinkin kun meillä on taloudessa toisena autona V70.Last edited by _Bäri_; 08-09-2019, 17:21.G30 520d Xdrive -19 & BMW K1200S
Ex:
E61 535dA -05
E91 320dA -06
E53 X5 3.0dA - 03
E39 535iA -01
E39 520i -97
E39 530dA - 00
Comment
-
-
Originally posted by _Bäri_ View PostAika tasainen. Itsellä on välillä ilmasänky takana käytössä. Ja se on hitusen yli 2metriä pitkä.
Maalipurkkeja varten yms raksatavaraa varten tekisin itse vanerista pohjan?
Roadtripeillä on tullu muutaman kerran kirottua kontin pienuutta. Varsinkin kun meillä on taloudessa toisena autona V70.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by MeisterW View PostSemmoinen huomio vielä, et 3.0i koneisessa on myös facelift automaatimalleissa GM-vaihteisto, joka ainakin jenkkifoorumeilla ei kovin kestävässä maineessa..EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
-
Originally posted by A^A View PostMutta eikös nämä viimeiset faceliftit ole M54 + Zf, vaihtui muistaakseni joskus 2005. Tämä kompo varmasti paras mahdollinen bensa malleista.
Manuaali oli aina ZF, ensin 5v ja lci 6v.E39 M5 2002
E70 X5 3.0sd 2008
E83 X3 3.0i 2005
G21 330e
Comment
-
-
Laskeskelin tuossa, että saattaisi se diesel kuitenkin olla tämän auton kohdalla järkevämpi vaihtoehto kuin bensa. Voisi myös kuvitella, että dieselin vääntö olisi tällaisessa autossa aika paljon kivempi ominaisuus myös, varsinkin kärryä/dinoa tmv. vedettäessä.
Onko nuo dieselit huonossa maineessa? Entäs mahdollinen ohjelmointi, kestääkö paikat?Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Saman tuloksen itsekin aikanaan sain kun mietin dieselin ja bensan välillä. Vetämiseen oikein hyvä peli. Vetokyky taitaa olla yksi isoimmista? Jos nyt valitsisin niin ottaisin ehkä kuitenki facelift mallin, sais 6 vaihteen.
Omassa kulutus ollu 6l luokkaa maantiellä, vetäessä yli 2 tonnia on kulutus noussut 9l. Ja motarilla hitusen yli rajotusten 8l. Keskimäärin 7,5-8l/100km. Kierrokset aika korkeet motarilla, siksi 6 vaihde olis kiva.
Toisaalta vanhempi kone on itselle tutumpi e39 ajoilta.
Facelift kestää enenmän ottaa vääntöä (~600nm).
Näin ajateltuna ostaisin ehdottomasti facelift ja sport varustuksen. Toki maku kysymys, mut nuo penkit on selkä ja perse ystävälliset.G30 520d Xdrive -19 & BMW K1200S
Ex:
E61 535dA -05
E91 320dA -06
E53 X5 3.0dA - 03
E39 535iA -01
E39 520i -97
E39 530dA - 00
Comment
-
-
Originally posted by _Bäri_ View PostSaman tuloksen itsekin aikanaan sain kun mietin dieselin ja bensan välillä. Vetämiseen oikein hyvä peli. Vetokyky taitaa olla yksi isoimmista? Jos nyt valitsisin niin ottaisin ehkä kuitenki facelift mallin, sais 6 vaihteen.
Omassa kulutus ollu 6l luokkaa maantiellä, vetäessä yli 2 tonnia on kulutus noussut 9l. Ja motarilla hitusen yli rajotusten 8l. Keskimäärin 7,5-8l/100km. Kierrokset aika korkeet motarilla, siksi 6 vaihde olis kiva.
Toisaalta vanhempi kone on itselle tutumpi e39 ajoilta.
Facelift kestää enenmän ottaa vääntöä (~600nm).
Näin ajateltuna ostaisin ehdottomasti facelift ja sport varustuksen. Toki maku kysymys, mut nuo penkit on selkä ja perse ystävälliset.
Tämä yksilö iski silmään. On kyllä upean näköinen.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
Comment