Originally posted by Rey
View Post
molemmissa koneissa uudet kaksoismassa/kytkin paketit. 2.0l noin +400Nm väännöllä ei jaksa jyristellä ,mutta 3.0l jyristelee ja oikein komeasti
Vibraatioista sen verran, että se KAMPIAKSELI vaatii suojakseen näillä +650Nm väännöillä manuaalissa kaksoismassa vauhtipyörän. Automaatissa turbiini hoitaa saman asian. Tuon kaksoismassa vauhtipyörän massa/jousikuorman mitoitus TEORIAN , kun joku voisi opettaa käytännössä.
Kuinka ja miten nuo massat ja jousivoimat lasketaan tuohon vauhtipyörään?
Hiukan yrittänyt asiaa opiskella, mutta mahdottomalta tuntuu löytää aiheesta mitään OIKEAA tietoa. JOS tuon massa/jousikuorma mitoituksen osaisi niin voisin tehdä kustom kaksoismassa vauhtipyöriä näille kasvaneille Nm lukemille joka ei jyristäisi isommilla vaihteilla, kun otettaan koneesta Nm ulos oikein tosissaan.
Comment