Originally posted by Rey
View Post
molemmissa koneissa uudet kaksoismassa/kytkin paketit. 2.0l noin +400Nm väännöllä ei jaksa jyristellä ,mutta 3.0l jyristelee ja oikein komeasti
Vibraatioista sen verran, että se KAMPIAKSELI vaatii suojakseen näillä +650Nm väännöillä manuaalissa kaksoismassa vauhtipyörän. Automaatissa turbiini hoitaa saman asian. Tuon kaksoismassa vauhtipyörän massa/jousikuorman mitoitus TEORIAN , kun joku voisi opettaa käytännössä.
Kuinka ja miten nuo massat ja jousivoimat lasketaan tuohon vauhtipyörään?
Hiukan yrittänyt asiaa opiskella, mutta mahdottomalta tuntuu löytää aiheesta mitään OIKEAA tietoa. JOS tuon massa/jousikuorma mitoituksen osaisi niin voisin tehdä kustom kaksoismassa vauhtipyöriä näille kasvaneille Nm lukemille joka ei jyristäisi isommilla vaihteilla, kun otettaan koneesta Nm ulos oikein tosissaan.
Nämä asiat tuli siis itsellekin selväksi.

Comment