Originally posted by TeemuM
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z4 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Model 3
Ex X5 40d
Ex 330d
Ex Z4m coupé ESS525
Ex Z3 coupé Vf engineering 309
-
-
Omistaja katsoi omilta trafin sivuiltaan, niin siellä näkyi 2% vaihdettuja osia, valo ja loksu. Meneekö autot tosiaan noin pienestä lunastukseen? Jos tosta on runkoa suoristettu, ym, niin pitäisikö se lukea myös noissa tiedoissa?
Mut joo eipä toi nyt vielä ihan täysin mielenkiintoa tappanut, että täytyy käydä paikanpäällä katsomassa. Tuolla Z4 ilmoitusten alla on myös toinen M coupe, mutta reilun kympin kalliimpana menee omasta budjetista yli. Siinä olis kyllä ihan mielenkiintoista osaa koneessa.Last edited by TeemuM; 20-10-2017, 09:51.
Comment
-
-
Originally posted by TeemuM View PostOmistaja katsoi omilta trafin sivuiltaan, niin siellä näkyi 2% vaihdettuja osia, valo ja loksu. Meneekö autot tosiaan noin pienestä lunastukseen? Jos tosta on runkoa suoristettu, ym, niin pitäisikö se lukea myös noissa tiedoissa?
Mut joo eipä toi nyt vielä ihan täysin mielenkiintoa tappanut, että täytyy käydä paikanpäällä katsomassa. Tuolla Z4 ilmoitusten alla on myös toinen M coupe, mutta reilun kympin kalliimpana menee omasta budjetista yli. Siinä olis kyllä ihan mielenkiintoista osaa koneessa.Model 3
Ex X5 40d
Ex 330d
Ex Z4m coupé ESS525
Ex Z3 coupé Vf engineering 309
Comment
-
-
-
Z4 e85 vm. 04. Ostettuani oli molempien avaimien akut finaalissa vaikka oli ollut edellisellä omistajalla aktiivisessa käytössä. Vaihdoin toiseen kakeen akun ja synkkasin virtalukossa. Ovet meni kiinni ja aukeili normaalisti. Autosss ei mielestäni vielä pitäisi vakiona olla avaimesta katon avausta mutta niin se vaan aukesi kakea räplätessä. Kake toimi hetken normaalisti mutta lakkasi sitten taas toimimasta parin päivän kuluttua.
Sitten tulee vähän merkillisempi osuus. Avaimella normaalisti lukosta avatessa ikkunat satunnaisesti laskevat mutta katto ei kuitenkaan lähde aukeamaan. Tänään teki sitten toisenlaisen tempun. Aamulla parkkeerasin auton normaalisti ja sammutin auton ja vedin avaimen pois virtalukosta. Samassa katto oli sitä mieltä että hän haluaa aueta ja aukesikin aivan loppuun saakka. Suljin katon ja se meni myös normaalisti kiinni. Sama toistui kolme kertaa, aina kun otin avaimen pois katto meni alas
Onkohan kellään heittää hatusta mistäpäin löytyisi vika tuollaiselle käytökselle. Itsellä kävi mielessä että kake tuli jotenkin hulluksi koska tuota akun vaihtoahan ei voi kovin hellävaraisesti suorittaa.
EDIT: Selvisi syy tuolle yli-innokkaalle katolle. Kuskinoven lukkoa käytettäessä avaimella se jää väärään asentoon. Eli se siis pyörii ovessa villisti eikä jää vertikaaliseen asentoon kuten kuuluisi ellei sitä erikseen sinne käännä. En ole vielä sen kummemmin perehtynyt asiaan mutta ilmeisesti lukossa on joku tunnistin joka huomaa että avain on käännettynä auki asentoon joka siis aloittaa katon avauksen. Tämä myös aiheutti sen että heti kun oven lukituksen avaa kakella katto alkaa laskeutua koska se luulee että avainta pidetään lukossa auki asentoon käännettynä. Tuntuikin hölmöltä että aina ovia avatessa katto laskeutuu heti vaikka klikkaan avausnappia vain kerran.Last edited by Manipulaatio; 09-03-2018, 18:35.
Comment
-
-
Käykö e89 perä e85:een? Entä non-M e46? Lähinnä siis sopivampi perävälitys olisi hakusessa e85 lukkoperän aihioksi ja helpoin ostaa koko murikka.E24 - M88/3 N/A
E85 - M54 Supercharged
G26 - M50 Supercharged
IG:kamamikko
Comment
-
-
Originally posted by kama View PostKäykö e89 perä e85:een? Entä non-M e46? Lähinnä siis sopivampi perävälitys olisi hakusessa e85 lukkoperän aihioksi ja helpoin ostaa koko murikka.Model 3
Ex X5 40d
Ex 330d
Ex Z4m coupé ESS525
Ex Z3 coupé Vf engineering 309
Comment
-
-
Originally posted by Midas View PostOnko sulla ämmäläinen, vai mihin malliin olet rakentamassa? Itsellä ämmässä typ210 rojut perän sisässä.E24 - M88/3 N/A
E85 - M54 Supercharged
G26 - M50 Supercharged
IG:kamamikko
Comment
-
-
Onkos muut ottanu tulppia pois korvista (vaahtomuovit pois sound generator putkesta)?
Ihan kivasti imuäänet alkoi kuulumaan kabiiniin.
2004 e85 3.0i kyseessä.
Kuva: (toivottavasti näkyy, Onedrive…)
E24 - M88/3 N/A
E85 - M54 Supercharged
G26 - M50 Supercharged
IG:kamamikko
Comment
-
-
Miten leveetä vannetta mahtuu e89 taakse? 11” et40-35? Kaverille kyselen.
Näköjään 10” menee et44 :thinkLast edited by mikkod; 19-08-2018, 11:02.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Yksi zeta kiikarissa -04, ohjauksessa pientä tahmeutta suoraan ajattaessa, ohjaus jää hiukan jumiin pienessä ohjaus liikkeissä. Ohjaustehostimen laakeri?
Manuaalivaihteisto hiukan jäykkä vaihtaessa, ominaisuus vai vika.
Ajettu 110tkm suomihistorialla. Mitä mieltä Z4 tietäjät?X4 -18
Z4 2.5si -07
Comment
-
-
Jos kyseessä on 5-vaihteinen manuaali ja M54, niin vaihteisto ei kyllä tosiaan ole jäykkä oikein toimiessaan. Vivuston vaihto voi auttaa, tai sitten ei.
Mulla itsellä oli 125tkm ajettu z4 2.5i + 5v manuaali 2004. Todella herkkä oli vaihteisto ja hyvä tuntuma.
Tuo ohjauksen takerteluun on se rasvanippafiksi olemassa, sitä voi kokeilla.. jos ei auta pitää varautua koko sähkötehostinpaketin vaihtoon (kallista).
Mun autoon oli bemarilla vaihdettu koko tehostinpaketti, siitä oli ihan tietokannassa merkinnät.Last edited by Antti O; 18-10-2018, 08:42.
Comment
-
Comment