Originally posted by Marko.K
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Carsoft diagnostiikka ohjelma!
Collapse
X
-
BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Originally posted by Rahu View PostEi, vaan "eri softalla" niin kuin antibioottikin jo sanoiE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostOot sitte Googelia käyttäny, vai onko muksulla ollu korvatulehduksia?
hommasin ammattikäyttöön tarkoitetun testerin (+ 2000 €) ja sen jälkeen "nähtävästi BMW : n tuotekehitystys osaston käyttöön tarkoitetun BMW INPAN :n " . vaikka mainos puheissa sanovat käsittää myös "koodaus osion" niin voin sanoa ettei se toimi vaan se vaatiii YLI 5 GB, tiedoston, joka käsittää BMW D I S : n ohjelmiston joka toimii UNIX ymppäristössä. eli käytännössä meinaa että INPA / BMW scanner - samalla käyttöliitymällä mutta itse ohjelmiston syvyys ja tarkkuus ON se ohjelman pointti.
homman pointti ei OLE se fyysininen rajapinta, vaan se siitä eteenpäin.elektroniikan simulaatio ja fyysinen/ laskennallinen teoretikka joka perustuu VTT ja YMS. tutkimus keskuksissa tehtyyn työhön.
Comment
-
-
Originally posted by bmw e34 View Postsanotaan tälleen että : mulla (oli) hyvä englannin kielen taito, ostin ensin CS 6.5 ---> no saihan sillä kielet vaihettua CC : nen (säästö ~n.80 €).
hommasin ammattikäyttöön tarkoitetun testerin (+ 2000 €) ja sen jälkeen "nähtävästi BMW : n tuotekehitystys osaston käyttöön tarkoitetun BMW INPAN :n " . vaikka mainos puheissa sanovat käsittää myös "koodaus osion" niin voin sanoa ettei se toimi vaan se vaatiii YLI 5 GB, tiedoston, joka käsittää BMW D I S : n ohjelmiston joka toimii UNIX ymppäristössä. eli käytännössä meinaa että INPA / BMW scanner - samalla käyttöliitymällä mutta itse ohjelmiston syvyys ja tarkkuus ON se ohjelman pointti.
homman pointti ei OLE se fyysininen rajapinta, vaan se siitä eteenpäin.elektroniikan simulaatio ja fyysinen/ laskennallinen teoretikka joka perustuu VTT ja YMS. tutkimus keskuksissa tehtyyn työhön.
Comment
-
-
Originally posted by bmw e34 View Postsanotaan tälleen että : mulla (oli) hyvä englannin kielen taito, ostin ensin CS 6.5 ---> no saihan sillä kielet vaihettua CC : nen (säästö ~n.80 €).
hommasin ammattikäyttöön tarkoitetun testerin (+ 2000 €) ja sen jälkeen "nähtävästi BMW : n tuotekehitystys osaston käyttöön tarkoitetun BMW INPAN :n " . vaikka mainos puheissa sanovat käsittää myös "koodaus osion" niin voin sanoa ettei se toimi vaan se vaatiii YLI 5 GB, tiedoston, joka käsittää BMW D I S : n ohjelmiston joka toimii UNIX ymppäristössä. eli käytännössä meinaa että INPA / BMW scanner - samalla käyttöliitymällä mutta itse ohjelmiston syvyys ja tarkkuus ON se ohjelman pointti.
homman pointti ei OLE se fyysininen rajapinta, vaan se siitä eteenpäin.elektroniikan simulaatio ja fyysinen/ laskennallinen teoretikka joka perustuu VTT ja YMS. tutkimus keskuksissa tehtyyn työhön.
Nuo normaalisti suoraan UNIX:ssa pyörivät softat (DIS/PROGMAN) saa pyörimään WMware:lla "kone koneessa". Asennus ei tosin onnistu ihan plug & play tyyliin. Enkä väitä itse tietäväni tästä softateknisestä puolesta puoliakaan mm. muutamaan palstalaiseen verrattuna.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostOot sitte Googelia käyttäny, vai onko muksulla ollu korvatulehduksia?BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by bmw e34 View Posthommasin ammattikäyttöön tarkoitetun testerin (+ 2000 €) ja sen jälkeen "nähtävästi BMW : n tuotekehitystys osaston käyttöön tarkoitetun BMW INPAN :n " . vaikka mainos puheissa sanovat käsittää myös "koodaus osion" niin voin sanoa ettei se toimi vaan se vaatiii YLI 5 GB, tiedoston, joka käsittää BMW D I S: n ohjelmiston joka toimii UNIX ymppäristössä.
Comment
-
-
Laitetaan nyt vähän referenssiä aikaisempaan ja täkyä innokkaille. Ohjeistusta DIS:n asennukseen. KLIK
OT: Toivottavasti Rahun muksuilla on homma sujunut ilman "clavua" tympanostomian jälkeen.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Aftermarket softista PA soft nykyversiossaan on ilmeisesti suhteellisen pätevä (/paras?) Ja muista kuin bmwn omista testereistä Autologic tekee lähes saman kuin merkkihuollon laitteet, mutta on sikakallis... Meillä käytössä olevalla autobossilla pystyy koodaamaan joitakin moduuleja, aika yleisesti käytössä olevilla Launch techillä noin puolet siitä, texalla ja boschilla ilmeisesti myös jonkin verran.
Carsoftin ja pa softin välillä (varsinkin maksettuna versiona) valinta ei kohdistuisi missään tapauksessa Carsoftiin (tämän hetken versioilla).
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostEi huolloissa enää DIS:illä koodata vaan Windows XPe ympäristössä pyörivällä ohjelmalla. Tosin sekin systeemi taitaa muuttua/olla jo muuttunut.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostMinulle ei nyt auennut, mitä oikein halusit sanoa. :think
Nuo normaalisti suoraan UNIX:ssa pyörivät softat (DIS/PROGMAN) saa pyörimään WMware:lla "kone koneessa". Asennus ei tosin onnistu ihan plug & play tyyliin. Enkä väitä itse tietäväni tästä softateknisestä puolesta puoliakaan mm. muutamaan palstalaiseen verrattuna.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostTässä menisi loppupäivä niitä luetellessa. Sanotaan näin, että vähintäänkin riittävästi. Sillä pystyy käytännössä tekemään sen, mitä merkkiliikkeessäkin diagnostiikan osalta.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostJa paljon enemminkin kuin merkkiliike pystyyE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment