Originally posted by Antti O
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Carsoft diagnostiikka ohjelma!
Collapse
X
-
Originally posted by JTHE View PostSamanlainen ongelma minullakin.
Postimyynnistä tuli hankittua Carsoft 6.5 + remelit + Ohlsonin adapteri. Lisäksi vielä bluetooth ELM327 ja sitä sun tätä softaa. Mikään noista ei pelitä meikäläisen koneella misssä on windows 7 starter ja sarjaportti puuttuu. Ei taida muu auttaa kuin lähteä hankkimaan jostain vanhaa sarjaportillista XP konetta. Ja koodin lukua olisi nyt todellakin tarvinnut, kun parkkitutka alkoi pakkasessa kenkkuilemaan.
Auto on muuten E61 530 XDA, vm. 2006
USB-OBD2 piuha toimii ainakin itsellä kuin VR vanhoina hyvinä aikoina. PM:llä kerron keneltä sellaisen saat, 35e maksoin itse. Ja ohjelmana INPA, mutta pitäisi kuulemma toimia CS 6.1:n kanssa, jossa myyjän mukaan riittävät toiminnot tälle autolle.--Pakko saada bmw, pakko päästä kruisaileen--
------------BMW 530da touring E61-----------
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostOnko kukaan kokeillut pcmcia - sarjaportti adapteria? Minulla on pääkoneessa toki com portti mutta kun on noita Thinkpadeja kasa niin voisi ottaa jonkun hieman vaatimattomamman koneen tohon diagnosointi/säätökäyttöön.
Omien kokemuksien mukaan kyllä kannattaa hommata ihan sarjaportillinen kone.. ei ne paljoa maksa.E39 525i -01
ex 750iL -96
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostMä säädän koneella myös noita moottorinohjausjärjestelmiä ni toimiipahan varmasti..E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by ts18056 View PostPCMCIA kortti on ihan aito sarjaportti, eli sillä kyllä pitäisi näiden toimia. Ongelmahan noissa USB-adaptereissa on toi protokollan muunnos, joka ei toimi satavarmasti. Itse tilasin juuri tämän: http://www.halvathinnat.fi/magento/p...32-kortti.html ei ole hinnalla pilattu, USB-adapterista joutuu maksamaan enemmän!E39 525i -01
ex 750iL -96
Comment
-
-
Nämä USB-sarja muuntimet on yleensä täysin kelvottomia kapistuksia kun aletaan oikeasti tekemään jotakin...
Työ elämässä olen havainnut tähän asti "luotettavimmaksi" ATEN UC-232A (näytti löytyvän esim. verkkokaupastakin).---------------------------------------------------
F11 525d
e91 330i
e24 635 CSi
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostKellään tietoa, saako noihin uudempiin Carsofteihin (esim. 7.x tai 8.x) jostain dongle-emulaattoria? :thinkVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostMiksi te haluatte vielä leikkiä tällä softalla?
Dongle-emulaattoreita pitäisi olla mutta ei ole vielä löytynyt...
Comment
-
Comment