Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virallinen vikakoodi topick (vikakoodikyselyt tänne!)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Catiska
    replied
    Anturin vaihto ei auttanut, vika edelleenkin päällä. Ja jos nollaa, tulee se aina uudelleen (uudella pyörimisnopeudella, eli on todellinen).

    Anturi oli kyllä tarvikeanturi, vien sen huomenna takaisin ja marmorilta tilaamaan alkuperäistä.

    Osaatteko kertoa jotain näistä livedatan kaappauksista, moottorin kuorma ja tyhjäkäynti-ilmamäärä ilmeisesti yli asteikon??





    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Anturi vaihtoon, on päällä oleva vika.

    Leave a comment:


  • Catiska
    replied
    Sain viimeinkin oman INPAn ja yksi koodihan sieltä löytyi...

    Nokka-akselin asentotunnistin on kiukutellut 40 kertaa (jos oikein tulkitsen Inpaa).

    Eli,

    Result: 1 error in error memory

    65 Camshaft - Sensor

    Error Frequency : 40
    Logistic counter : 40

    Engine speed 192 rpm
    engine state 2.00 1
    Engine temperature 22.23 degree C
    BAttery voltage 10.51 Volt

    Emission related malfunction
    Emission related Malfunction
    Falut (varmaan kirjoituvirhe) code stored after filtering
    Error present
    Sporadic Error



    Eli, mitä muuta tuosta voi lukea?

    Leave a comment:


  • ascona78
    replied
    Originally posted by riippis View Post
    Kaverin e46 320d 04 anto 1&2 hehkuista sekä hehkujen ohjausyksiköstä vikakoodia. Mitäs tahtoo sanoa? Nuo vaihtoon?
    jos ei ptikkalan kertomasta boksin kaapelin liittimen muoveista löydy sulanutta, niin on mahdollista, että pelkkä boksi on vaihtokunnossa. Antaa joskus hehkuista erillistä virheellisesti vikaa.

    Leave a comment:


  • Foksu
    replied
    Tämä potilas E39-9/98 ei antanut alkuun vikakoodeja heti ajon jälkeen, eikä ennen liikkeelle lähtöä, vaan vasta pienen matkan kuljettuaan, ja silloinkin vain hetkeksi aikaa, jonka jälkeen koodit hävisivät näkyvistä.

    Nyt kun nostin potilaan pukkien päälle huoltoa vaten, ja luin mahdollisia koodeja, niin niitä tuli kaksi, jotka taas hetken aikaa virtojen ollessä päällä hävisivät näkyvistä.

    vikakoodit:
    P0340 Camshaft position sensor "A" circuit (bank 1 or single sensor)
    P0734* rear 4 incorrect ratio

    P0340, viitannee nokka-akselin asentotunnistimeen, pako?
    P0734*, mikähän tämä mahtaa olla?
    Last edited by Foksu; 19-09-2013, 19:14.

    Leave a comment:


  • Betrunken
    replied
    Mitähän lienee tälläinen vikakoodi sisältää vaikka molemmat lambdat on vaihettu.

    P0141

    Potilas vm01 E46 316i

    Leave a comment:


  • ptikkala
    replied
    kannattaa tarkistaa se hehkujen boksin virtakaapeli ettei oo sulanutta muovia siellä nokassa / boksin liittimellä

    Leave a comment:


  • riippis
    replied
    Kaverin e46 320d 04 anto 1&2 hehkuista sekä hehkujen ohjausyksiköstä vikakoodia. Mitäs tahtoo sanoa? Nuo vaihtoon?

    Leave a comment:


  • Cell
    replied
    Originally posted by Esa90 View Post
    Moro eli tällänen vikakoodi kuin 3505 Glow-plug system olis tiedossa,
    eli mistä lähetää purkamaan tätä vyyhtiä? vaihoin tossa jo hehkujen releen mutta ei hävinny vikakoodi. Oisko sit hehkuis jotai? vai suuttimessa?
    Eipä noissa "vanhemmissa" juurikaan relevikoja ole, eikä osaa tunnistaa yksittäistä viallista hehkua. Hehkut siispä vaihtoon.

    Leave a comment:


  • joonais
    replied
    Tämmösiin koodeihin pitäs saaja selvyyttä.

    Bmw e60 530d

    3FD0 Air Flow Meter - Deviation too High

    Ja ilmamassamittari tuohon on vaihettu muttei auttanu

    4203 Glow Module Communication.

    Se valitti aijemmin hehku tulpistaki niitä oli 3 pimiänä vaihdoin siihen kaikki aattelin et jos sitte toimis mut ei pitääkö vielä rele vaihtaa.

    Vikoja ei voi poistaa ollenkaan tulee heti takasi.

    Leave a comment:


  • Esa90
    replied
    Bmw E46 330D Vm 2000.

    Moro eli tällänen vikakoodi kuin 3505 Glow-plug system olis tiedossa,
    eli mistä lähetää purkamaan tätä vyyhtiä? vaihoin tossa jo hehkujen releen mutta ei hävinny vikakoodi. Oisko sit hehkuis jotai? vai suuttimessa?

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by valkoinenkupla View Post
    Eikös tuommonen vika käynti/polttoaineensyötön häiriönä ilmene, jos nyt oikeen olen ymmärtänyt. Itse auto käy ja kukkuu niinkuin pitää, joten vaikuttaa turhalta hälytykseltä..
    Yleensä kyllä.

    Jos mahdollista testaa toisessa autossa niin näet tuleeko sama ilmoitus tai jotain muuta.

    Leave a comment:


  • valkoinenkupla
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Jep mutta toimivuutta ei luvata.

    Mitenkäs auto oirehtii? Onko sopivia ongelmia anturivikaan?
    Eikös tuommonen vika käynti/polttoaineensyötön häiriönä ilmene, jos nyt oikeen olen ymmärtänyt. Itse auto käy ja kukkuu niinkuin pitää, joten vaikuttaa turhalta hälytykseltä..

    Leave a comment:


  • Mr Horsepower
    replied
    E60 / E61 Restraint system failure

    Elikkä onkos kellekkään tullut vastaan E60/E61 Airbagin vikakoodia 95AA?
    Jos on niin missä ollut vika?

    Ajotietokone herjaa

    Restraint system failure
    Belt tensioner or belt force limiter fault
    Front Pass

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by valkoinenkupla View Post
    Kyllä sen pitäs toimia... ohjeessa lukee näin: "To best use the B100 on your non-US BMW, you will need to determine which of the above most closely matches to your BMW."

    Taulukon mukaan vika 10 olisi "Crankshaft sensor" elikkäs https://wiki.bentleypublishers.com/d...specifications .
    Jep mutta toimivuutta ei luvata.

    Mitenkäs auto oirehtii? Onko sopivia ongelmia anturivikaan?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎