Kyllä sen pitäs toimia... ohjeessa lukee näin: "To best use the B100 on your non-US BMW, you will need to determine which of the above most closely matches to your BMW."
Taulukon mukaan vika 10 olisi "Crankshaft sensor" elikkäs https://wiki.bentleypublishers.com/d...specifications .
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virallinen vikakoodi topick (vikakoodikyselyt tänne!)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by valkoinenkupla View PostOstin rompetorilta Löysin netistä ohjeen, jonka mukaan "E:n" vilkkuminen meinaa häiriötä, mutta sitten lukee taas että vikakoodeissa eka numero ei meinaa mitään. Joten mietin vain, onko tuo "E" "10" nyt sitten yhteyshäiriö vai vika numero kymppi.
Tuon mukaan laite toimii vain myös oikein vain US mallien kanssa.
Millainen vika muuten tuo 10 olisi? en nyt jaksa alkaa tavata taulukkoa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEikö mukana tullut mitään ohjeita?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by valkoinenkupla View PostOstin tänään tälläsen b100 -testerin http://www.one-tool.net/msg.php?id=110 . Pistin pistokkeeseen kiinni ja laitoin lukemaan vikakoodia ja näytössä alkoi vilkkua "E" ja "10". Meinaako tuo "E" jotakin vai tarkoittaako tuo vain vikaa nro 10??
Leave a comment:
-
-
Antaa 328i 99`seuraavanlaista vikakoodia: map cooling thermostat control circuit electrical
Mitä tuo käytännössä tarkoittaa
Leave a comment:
-
-
Ostin tänään tälläsen b100 -testerin http://www.one-tool.net/msg.php?id=110 . Pistin pistokkeeseen kiinni ja laitoin lukemaan vikakoodia ja näytössä alkoi vilkkua "E" ja "10". Meinaako tuo "E" jotakin vai tarkoittaako tuo vain vikaa nro 10??
Leave a comment:
-
-
330D E46 2004 syttyi viime tiistaina moottorin vikavalo ja samalla tehot putosi pers tuntumalta ehkä puoleen. Kaivoin esille ELM327 lukijan ja luin Movi Prolla seuraavat vikakoodit:
P0031 - HO2S Heater circuit low voltage bank 1 sensor 1
P1213 - Start Injector Circuit Malfunction
P1427 - EGI Mini - MAF Failed Short Circuit
Englannin kielisiltä foorumeilta löytyi melkein samat vikakoodit <http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?p=633936>. Tuon perusteella viittaisi rikkinäiseen injectoriin? Vai voiko noihin merkkikohtaisiin vikakoodeihin luottaa laisinkaan kun ELM327:lla lukee?
EDIT 5.9.2013
Vika löytyi. Kytkin ja kaksoismassa vaihdettiin n. 2500 km aiemmin ja olivat huollossa jättäneet lambdan johdon vaihdelaatikon väliin ja alkoi ottaa maakosketusta. Uusi lambda vaihdettu ja vika poistui.Last edited by pepieti; 05-09-2013, 22:03.
Leave a comment:
-
-
Autossa kaksi vikakoodia lambdoista molemmissa bankeissa "mixture too rich"?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 0se View PostOma E39:n (M52B28) antaa yhden vikakoodin, 212:Vanos mechanical jamming. Vanoksen tiivisteet on vaihdettu (koskematta ajoituksiin) ja silti tuo vikakoodi tulee pienen ajon jälkeen takaisin.
Katoin livedataa niin tyhjäkäynnillä nokan asento vaihtelee 13-14 astetta ja 2500-3000rpm noin 28-29 astetta.
Kun vanosta aktivoi inpalla niin käynti muuttuu raskaaksi eli toimii?
Autoon on tehty joskus kansiremppa ja mietin että olisiko vanos ajoitettu väärin kasatessa vai viittaako nuo arvot vain vialliseen nokka-akselin anturiin?
Leave a comment:
-
-
Oma E39:n (M52B28) antaa yhden vikakoodin, 212:Vanos mechanical jamming. Vanoksen tiivisteet on vaihdettu (koskematta ajoituksiin) ja silti tuo vikakoodi tulee pienen ajon jälkeen takaisin.
Katoin livedataa niin tyhjäkäynnillä nokan asento vaihtelee 13-14 astetta ja 2500-3000rpm noin 28-29 astetta.
Kun vanosta aktivoi inpalla niin käynti muuttuu raskaaksi eli toimii?
Autoon on tehty joskus kansiremppa ja mietin että olisiko vanos ajoitettu väärin kasatessa vai viittaako nuo arvot vain vialliseen nokka-akselin anturiin?
Leave a comment:
-
-
auto 98 328i
luistonesto merkkivaloa polttelee,sillon tällön rykii ja kuulostaa että joku pytty putoo pois pelistä...yleensä lämpimällä kelillä tekee.
jonkulaiset vikakoodit saatiin luettua
"19 lambda probe heating probe 1"
"37 lambda probe heating probe 2"
eli pitäsköhän lambdat vaihtaa nii vois tuo nyhtäminen loppua?
tuota vaan mietin kun luistonestolle ei antanu mitään vikakoodia?
Leave a comment:
-
-
Leave a comment: