Originally posted by henka
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virallinen vikakoodi topick (vikakoodikyselyt tänne!)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
e46 320d löyty tuommosia
B6450_00107
AUC sensor B6450_00107
ja
F6450_00009
Auxillary water pump
Onkos tuo ylempi nyt joku automaattinen sisäilmankierron haistelija,ainaki kaikki 2-tahti skoottereiden käryt tulee makiasti sisälle
Mikäs vesipumppu tuo toinen on?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View PostOot sitte menny asentaa carsoftin hollanniksi, no eikai siinä jos haluaa haasteita
Sytytyskatkoksista herjaa noissa sylintereissä. Runsasta imuvuotoa todennäkösesti mutta tarkasta nyt myös ettei tulpat ui öljyssä.
perkele ihvettelin ittekki ku piti olla enklantiksi asennettu ku sain kaverilta
kiitän ja kettu kuittaa
Mistähän saisi enklantin kielisen version??????
Leave a comment:
-
-
Originally posted by nahkis View Postelikkä tuli kaikkiaan 3 koodia luettuna carsoft 6.5
autona e60 530i
2742 Herkenning overslaan cylinder 1
2744 Herkenning overslaan cylinder 4
2746 Herkenning overslaan cylinder 6
274E
MITÄHÄN NÄMÄ MEINAA:think
Kiitoksia guruille vastauksista
Sytytyskatkoksista herjaa noissa sylintereissä. Runsasta imuvuotoa todennäkösesti mutta tarkasta nyt myös ettei tulpat ui öljyssä.
Leave a comment:
-
-
tällästä kaverin autosta
elikkä tuli kaikkiaan 3 koodia luettuna carsoft 6.5
autona e60 530i
2742 Herkenning overslaan cylinder 1
2744 Herkenning overslaan cylinder 4
2746 Herkenning overslaan cylinder 6
274E
MITÄHÄN NÄMÄ MEINAA:think
Kiitoksia guruille vastauksista
Leave a comment:
-
-
Hertsikasta löytyi oem hyllystä. Huomenna kiinni autoon ja koodit lukuun uudelleen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HBD View Postmutta nimenomaan siis puhutaan tuosta imupuolen anturista?
Täytyy huomenna yrittää pk-seudulta metsästää anturi kun sielläpäin muutenkin heilun.
Jännä tietää oliko vika alunperinkin tuossa pakopuolen anturissa vai onko tämä vain uusi vika, sattumalta melkein samaan aikaan.
Niin ja kiitokset nopeasta vastauksesta
Leave a comment:
-
-
mutta nimenomaan siis puhutaan tuosta imupuolen anturista?
Täytyy huomenna yrittää pk-seudulta metsästää anturi kun sielläpäin muutenkin heilun.
Jännä tietää oliko vika alunperinkin tuossa pakopuolen anturissa vai onko tämä vain uusi vika, sattumalta melkein samaan aikaan.
Niin ja kiitokset nopeasta vastauksesta
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HBD View PostNyt on tilanne päällä...
E46 330i 2001 automaattivaihteisto
Viikko sitten ilmeni vikaa, käynnistyi välillä heikosti ja tuntui hieman puutuneelta ainakin alakierroksilla. Pikaisen koodiluvun jälkeen vaihtoon meni pakopuolen nokka-akselin asentotunnistin ja murheet häipyivät. Eilen tiensä päähän tuli laturi ja tänään kun sain auton pajalta uudella laturilla varustettuna, hetken päästä palasi sama heikko käynnistyvyys, mutta uutena ominaisuutena auto myös tukehtuu liikkeelle lähtiessä. Vika on joko päällä tai sitten ei, ehkä n. joka toinen kerta ilmenee.
Inpa:lla luettiin äsken kaverin kanssa koodit, mutta vähän lisätietoa kaipaisi, mitähän tästä voisi päätellä, muutakin kuin imupuolen nokka-akselin anturin vaihdon tarpeen...
RESULT: 1 errors in error memory !
65 NW_E- Error
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
N_32 768.00 rpm
Engine state = ideling 4.00 - TOIL
57.07 Grad C VB 13.77 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
--- --- --- Signal not plausible Error to relevant
Error debounce Error currently available stat. Error
Errorcode: 41 78 01 28 18 04 84 87 8A B7
Leave a comment:
-
-
help?
Nyt on tilanne päällä...
E46 330i 2001 automaattivaihteisto
Viikko sitten ilmeni vikaa, käynnistyi välillä heikosti ja tuntui hieman puutuneelta ainakin alakierroksilla. Pikaisen koodiluvun jälkeen vaihtoon meni pakopuolen nokka-akselin asentotunnistin ja murheet häipyivät. Eilen tiensä päähän tuli laturi ja tänään kun sain auton pajalta uudella laturilla varustettuna, hetken päästä palasi sama heikko käynnistyvyys, mutta uutena ominaisuutena auto myös tukehtuu liikkeelle lähtiessä. Vika on joko päällä tai sitten ei, ehkä n. joka toinen kerta ilmenee.
Inpa:lla luettiin äsken kaverin kanssa koodit, mutta vähän lisätietoa kaipaisi, mitähän tästä voisi päätellä, muutakin kuin imupuolen nokka-akselin anturin vaihdon tarpeen...
RESULT: 1 errors in error memory !
65 NW_E- Error
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
N_32 768.00 rpm
Engine state = ideling 4.00 - TOIL
57.07 Grad C VB 13.77 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
--- --- --- Signal not plausible Error to relevant
Error debounce Error currently available stat. Error
Errorcode: 41 78 01 28 18 04 84 87 8A B7
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Extremaah View PostTerve, autona e87 116i n45b16 koneella.
P0011 ja p0014 vikakoodeina eli imu- ja pakonokka-akseleiden ajoitus liian aikaisella.
Vikavalo ei pala ja kone tuntuu toimivan muutenkin hyvin. Vanoksen solenoidit putsattu eikä olleet edes likaiset. Asentotunnistimet tilattu varmuuden vuoksi. Ehdotuksia? Ketjun venyminen ei mun järjen mukaan aiheuta tuollaista?
Leave a comment:
-
-
Terve. Auto on Bmw m3 -97 S50B32 moottori. Autoon juuri asennettu vanos, nyt antaa tälläistä vikakoodia inpalla: synchronisation camshaft sensor.
osaako joku tarkemmin kertoa mikä tuon voisi aiheuttaa?
Pitäisi saada DIS jostain, että voisi ajella vanos testiä läpi.
Leave a comment:
-
Leave a comment: