Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virallinen vikakoodi topick (vikakoodikyselyt tänne!)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Clavurion
    replied
    Originally posted by henka View Post
    pystyykö inpalla purkaa lukituksen?
    Ei. Tool32:lla.

    Leave a comment:


  • henka
    replied
    Originally posted by Dunky View Post
    Poltti ollut liian kauan risana: liian monta onnistumatonta sytysyritystä: moduli lukinnut ko. polttimon.
    Tule käymään niin purkaan lukituksen
    pystyykö inpalla purkaa lukituksen?

    Leave a comment:


  • Dunky
    replied
    Originally posted by henka View Post
    auto on e91 -07, polttimo ehjä mutta vikaa ei saa nollattua?
    Poltti ollut liian kauan risana: liian monta onnistumatonta sytysyritystä: moduli lukinnut ko. polttimon.
    Tule käymään niin purkaan lukituksen

    Leave a comment:


  • henka
    replied
    auto on e91 -07, polttimo ehjä mutta vikaa ei saa nollattua?
    mitä tarkoittaa toi Signal or value above threshold?

    Leave a comment:


  • niklau
    replied
    e46 320d löyty tuommosia

    B6450_00107
    AUC sensor B6450_00107
    ja
    F6450_00009
    Auxillary water pump

    Onkos tuo ylempi nyt joku automaattinen sisäilmankierron haistelija,ainaki kaikki 2-tahti skoottereiden käryt tulee makiasti sisälle
    Mikäs vesipumppu tuo toinen on?

    Leave a comment:


  • nahkis
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Oot sitte menny asentaa carsoftin hollanniksi, no eikai siinä jos haluaa haasteita
    Sytytyskatkoksista herjaa noissa sylintereissä. Runsasta imuvuotoa todennäkösesti mutta tarkasta nyt myös ettei tulpat ui öljyssä.

    perkele ihvettelin ittekki ku piti olla enklantiksi asennettu ku sain kaverilta
    kiitän ja kettu kuittaa


    Mistähän saisi enklantin kielisen version??????

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by nahkis View Post
    elikkä tuli kaikkiaan 3 koodia luettuna carsoft 6.5
    autona e60 530i

    2742 Herkenning overslaan cylinder 1

    2744 Herkenning overslaan cylinder 4

    2746 Herkenning overslaan cylinder 6

    274E

    MITÄHÄN NÄMÄ MEINAA:think

    Kiitoksia guruille vastauksista
    Oot sitte menny asentaa carsoftin hollanniksi, no eikai siinä jos haluaa haasteita
    Sytytyskatkoksista herjaa noissa sylintereissä. Runsasta imuvuotoa todennäkösesti mutta tarkasta nyt myös ettei tulpat ui öljyssä.

    Leave a comment:


  • nahkis
    replied
    tällästä kaverin autosta

    elikkä tuli kaikkiaan 3 koodia luettuna carsoft 6.5
    autona e60 530i

    2742 Herkenning overslaan cylinder 1

    2744 Herkenning overslaan cylinder 4

    2746 Herkenning overslaan cylinder 6

    274E

    MITÄHÄN NÄMÄ MEINAA:think

    Kiitoksia guruille vastauksista

    Leave a comment:


  • HBD
    replied
    Hertsikasta löytyi oem hyllystä. Huomenna kiinni autoon ja koodit lukuun uudelleen.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by HBD View Post
    mutta nimenomaan siis puhutaan tuosta imupuolen anturista?

    Täytyy huomenna yrittää pk-seudulta metsästää anturi kun sielläpäin muutenkin heilun.
    Jännä tietää oliko vika alunperinkin tuossa pakopuolen anturissa vai onko tämä vain uusi vika, sattumalta melkein samaan aikaan.

    Niin ja kiitokset nopeasta vastauksesta
    Joo kyllä imunokan anturi. Kunhan ostat merkkiosan etkä kiinakuraa.

    Leave a comment:


  • HBD
    replied
    mutta nimenomaan siis puhutaan tuosta imupuolen anturista?

    Täytyy huomenna yrittää pk-seudulta metsästää anturi kun sielläpäin muutenkin heilun.
    Jännä tietää oliko vika alunperinkin tuossa pakopuolen anturissa vai onko tämä vain uusi vika, sattumalta melkein samaan aikaan.

    Niin ja kiitokset nopeasta vastauksesta

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by HBD View Post
    Nyt on tilanne päällä...

    E46 330i 2001 automaattivaihteisto

    Viikko sitten ilmeni vikaa, käynnistyi välillä heikosti ja tuntui hieman puutuneelta ainakin alakierroksilla. Pikaisen koodiluvun jälkeen vaihtoon meni pakopuolen nokka-akselin asentotunnistin ja murheet häipyivät. Eilen tiensä päähän tuli laturi ja tänään kun sain auton pajalta uudella laturilla varustettuna, hetken päästä palasi sama heikko käynnistyvyys, mutta uutena ominaisuutena auto myös tukehtuu liikkeelle lähtiessä. Vika on joko päällä tai sitten ei, ehkä n. joka toinen kerta ilmenee.

    Inpa:lla luettiin äsken kaverin kanssa koodit, mutta vähän lisätietoa kaipaisi, mitähän tästä voisi päätellä, muutakin kuin imupuolen nokka-akselin anturin vaihdon tarpeen...

    RESULT: 1 errors in error memory !

    65 NW_E- Error

    Error frequency : 1 Logistic counter: 40
    N_32 768.00 rpm
    Engine state = ideling 4.00 - TOIL
    57.07 Grad C VB 13.77 V
    aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h

    --- --- --- Signal not plausible Error to relevant
    Error debounce Error currently available stat. Error

    Errorcode: 41 78 01 28 18 04 84 87 8A B7
    No eikai siinä muutakun anturi vaihtoon. Sanoo että signaali on epäjärkevä.

    Leave a comment:


  • HBD
    replied
    help?

    Nyt on tilanne päällä...

    E46 330i 2001 automaattivaihteisto

    Viikko sitten ilmeni vikaa, käynnistyi välillä heikosti ja tuntui hieman puutuneelta ainakin alakierroksilla. Pikaisen koodiluvun jälkeen vaihtoon meni pakopuolen nokka-akselin asentotunnistin ja murheet häipyivät. Eilen tiensä päähän tuli laturi ja tänään kun sain auton pajalta uudella laturilla varustettuna, hetken päästä palasi sama heikko käynnistyvyys, mutta uutena ominaisuutena auto myös tukehtuu liikkeelle lähtiessä. Vika on joko päällä tai sitten ei, ehkä n. joka toinen kerta ilmenee.

    Inpa:lla luettiin äsken kaverin kanssa koodit, mutta vähän lisätietoa kaipaisi, mitähän tästä voisi päätellä, muutakin kuin imupuolen nokka-akselin anturin vaihdon tarpeen...

    RESULT: 1 errors in error memory !

    65 NW_E- Error

    Error frequency : 1 Logistic counter: 40
    N_32 768.00 rpm
    Engine state = ideling 4.00 - TOIL
    57.07 Grad C VB 13.77 V
    aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h

    --- --- --- Signal not plausible Error to relevant
    Error debounce Error currently available stat. Error

    Errorcode: 41 78 01 28 18 04 84 87 8A B7

    Leave a comment:


  • Extremaah
    replied
    Originally posted by Extremaah View Post
    Terve, autona e87 116i n45b16 koneella.
    P0011 ja p0014 vikakoodeina eli imu- ja pakonokka-akseleiden ajoitus liian aikaisella.

    Vikavalo ei pala ja kone tuntuu toimivan muutenkin hyvin. Vanoksen solenoidit putsattu eikä olleet edes likaiset. Asentotunnistimet tilattu varmuuden vuoksi. Ehdotuksia? Ketjun venyminen ei mun järjen mukaan aiheuta tuollaista?
    Edit. Tänään luettu inpalla vikakoodit + katsottu livedataa. Samaa vikaa antaa edelleen. Toisessa koodissa ilmoitettu todellinen nokka-akselin asento 0astetta ja toisessa ei ollenkaan kyseistä infoa. Nokkien adaptaatio yli ohjearvojen. Mikås tätä nyt vaivaa? Yhdellä uudella anturilla pääsin kokeilemaan eikä vaikutusta kummankaan nokan kohdalla..

    Leave a comment:


  • Afterdown
    replied
    Terve. Auto on Bmw m3 -97 S50B32 moottori. Autoon juuri asennettu vanos, nyt antaa tälläistä vikakoodia inpalla: synchronisation camshaft sensor.

    osaako joku tarkemmin kertoa mikä tuon voisi aiheuttaa?
    Pitäisi saada DIS jostain, että voisi ajella vanos testiä läpi.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎