Originally posted by Tuiske
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
INPA englanniksi
Collapse
X
-
sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
-
-
Originally posted by Morkai View PostTosiaan compactissa tuli toi pulikka testattua, että ohan se pari vuotta tuoreempi, siinä tuntu toimivan hienosti. Jos jostain syystä haluisit oikein ne vikakooditkin tietää, niin tolla mun toisella pulikallahan pääsee kyllä siihen sunkin autoon 100-varmasti kii.
Minkäsmoinen se sun toinen piuha on? Voishan niitä jossain välis ehkä vilkasta.Corvette C4 LT4 TURBO
Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i
Comment
-
-
Onko jollain ideaa, että miksi inpa ei nollaa vikakoodeja vaikka väittää niin tekevänsä. Ilmoittaa kyllä nollanneensa ne, mutta kun lukee uudestaan, niin siellä ovat vieläkin.
Alustahan mulla on vähän hasardi, linuxin päällä ajettu sunin virtualboxi, jossa pyörii xp ja siellä inpa. Kaiken muun hauskan lisäksi välissä on vielä usb-serial-adapteri.
Yks mahdollinen syy on fifo-bufferit. Inpan käynnistyksessä se valittaa, että toinen fifo on liian suuri, mutta en oo vielä saanu säädettyä sitä oikeaksi. Ilmeisesti joutuu puukottamaan rekisteriä tms. Inpa myös kehottaa ajamaan jonkun obd-setupin, mitä tässä mun versiossa ei kuitenkaan ole. Pitänee kokeilla vielä toisella softaversiolla.
Comment
-
-
Originally posted by Jisv View PostOnko jollain ideaa, että miksi inpa ei nollaa vikakoodeja vaikka väittää niin tekevänsä. Ilmoittaa kyllä nollanneensa ne, mutta kun lukee uudestaan, niin siellä ovat vieläkin...pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
-
Originally posted by jsr85 View PostINPAhan ei korjaa fyysistä/psyykkistä vikaa. Korjaa mahd. viat ja nollaa sitten ni vois vikakoodit häipyä
Comment
-
-
Originally posted by Jisv View PostOnko jollain ideaa, että miksi inpa ei nollaa vikakoodeja vaikka väittää niin tekevänsä. Ilmoittaa kyllä nollanneensa ne, mutta kun lukee uudestaan, niin siellä ovat vieläkin.
Alustahan mulla on vähän hasardi, linuxin päällä ajettu sunin virtualboxi, jossa pyörii xp ja siellä inpa. Kaiken muun hauskan lisäksi välissä on vielä usb-serial-adapteri.
Mulla obdsetup.exe löytyy hakemistosta c:\ediabas\hardware\obd, en vaan nyt muista yhtään pitikö jotain tiedostoa muokata ennen tuon ajoa.e61 535d
Comment
-
-
Originally posted by Tuiske View PostJuu useemmas paikas käynyt nyt ilmi että joskus 95 vuoden tienoilla vaihtunut tuo tiedonsiirto protokolla tai jotain sinne päin. Tänään koitin siitä 325i:stä (vm.92) lukee koodeja ja ei päässyt mihinkään yksikköön käsiks.
Minkäsmoinen se sun toinen piuha on? Voishan niitä jossain välis ehkä vilkasta.
''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''
Comment
-
-
.......-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **240e**
-
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View Posthups
Ota minuun yhteyttä privana, *köh köh*, pistetään homma toimiiLast edited by whector; 02-09-2009, 11:17.
Comment
-
-
Poista sitten "whector" myös tuo lainauksesi-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **240e**
-
Comment
-
-
Originally posted by takahiki View Postmissähän valikossa mahtaa luurata asetus millä tuon turvavyön plingauksen saisi pois, ei enää jaksa kuunnella.Originally posted by bmw e34 View Postei löydy mistään valikosta. vaati eri ohjelmat, esim. NCS expert / progman, tms.
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostMikähän tuo turvavyön plingi on nimeltään saksaksi? Onko Sicherheitgürtel gong?Last edited by bmw e34; 27-09-2009, 10:46.
Comment
-
Comment