En saanut mihinkään yhteyttä. Vikakoodeja kun luin niin ei kumminkaan valittanut sitä että pitää olla virrat päällä että kyllä kai jotain yhteyttä sai.. Mikäköhän on ADS-piuha? Jartsa02:lta oon ostanu ton piuhan.
No perkeles. Muistankin kun oon omassa autossa käyttänyt tuota niin siinä obd-adapterissa palaa valo, mutta tuossa kaverin autoa kun katottiin niin ei valo palanut. Minkälainen piuha tuohon pitää sitten olla?
ongelma on ratkaistu. eli sun pitää laittaa sieltä paikasta mistä valitaan
com portin numero kohdilleen. kohtaan latency timer arvoksi 1ms.
vakioona se on 16ms
ongelma on ratkaistu. eli sun pitää laittaa sieltä paikasta mistä valitaan
com portin numero kohdilleen. kohtaan latency timer arvoksi 1ms.
vakioona se on 16ms
Miltä kuulostaa jos tehtäis pieni ohjeistus tuosta INPA:n käytöstä ettei tule kämmejä niin paljon? Jos saatais siittä FAQ-tyyliin sopiva tehtyä niin vois sinne sen laittaa.
Vai haluaako käyttäjät pitää sen omana tietonaan?
Eli ihan ohjeistusta vikakoodin lukemisesta/huoltovalojen nollauksesta alkaen vois homman tehdä.
Jos jollain on mielenkiintoa niin quote:lla tähän viestiin lisäillä ohjeita niin kasaan siittä ohjetta tuonne FAQ:n.
Eli mistä valikosta pääsee tekemään mitä.
Kannatan pete81:n ideaa, tosin en ole itsekään niin hirveästi inpalla vielä kerennyt kämmäilemään, joten ei ole mitään uskomattomia ohjeita antaa. Täytynee lätkäistä piuhat taas kiinni autoon ja virkistää muistia, niin saatanpa kirjoitella jotain ohjeita. Mutta itsekin kaipailisin erityisesti NCS-expertin käyttöohjeita. Pekuz jo aikanaan lähetti jotain ohjeita minulle, kiitos siitä , mutten ole vielä alkanut liikaa pelaamaan kyseisen softan kanssa, kun ei tietotaitoa ole vielä tarpeeksi. Päätäni olen raapinut mm. sen osalta, miten saisin vilkut välähtämään, kun avaan keskuslukituksen.
Suoraanhan toi ei käy näihin yleisesti liikenteessä oleviin versioihin, joissa profiileja on käytössä vain kaksi. Mutta tosta on helppo soveltaa käyttö pelkän expertmoden käyttöön.
Suoraanhan toi ei käy näihin yleisesti liikenteessä oleviin versioihin, joissa profiileja on käytössä vain kaksi. Mutta tosta on helppo soveltaa käyttö pelkän expertmoden käyttöön.
Huijui näppärän näköset ohjeet : >, vielä kun löytäis tuon ohjelman jostain ni pääsis sekottamaan oman kärryn täysin , kunnon diskovalot aina ku ajais.
Kyl tuo inpa-ohjeistuskin olis ihan jees. Itseäni kiinnostaa tietää mitä niillä kaikilla "activate sylinder valve" jutuilla tekee jne.. ja tottakai ois kiva saada joku lista mitä pirua ne kaikki vikakoodit mahollisesti tarkottaa just joku kombi coding erroorit jne. Ja tietty listausta miten korjannut vian jne..
Pete81:n ehdotus INPA ohjeista olisi kyllä loistava ajatus jos jollakin riittäisi taidot ja viitseliäisyys sellaisen tehdä.
Pystyykö INPA:n vaihdelaatikon livedatalla katsomaan onko turbiini lukossa vai ei? Input ja output speed siellä ainakin näkyy, mutta tuosta on vähän hankala katsoa. Jos se näkyy jossakin on/off tietona niin olisi paljon helpompi.
Comment