Toimiikos inpa win7 64bit käyttiksellä jos sitä ajaa win xp SP3 compatibility modessa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Inpa:lla kämmäystä...
Collapse
X
-
Originally posted by Izzman View PostMiksi mahtaa Instrument Cluster sanoa, että NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT.. muut moduulit (joita autossa oikeasti on) pääsee OK ja on oikein valittu automalli?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostSe on rikki tai sitten yrität väärää mittaristoa etsiä.
P.S. Varoittavana esimerkkinä pitää vielä mainita, että meinasin joutua kuseen kun tarkoituksena oli etsiä vastaava toiminto INPAsta, jonka ryssänresetti aiheuttaa. Tuolla jälkeenmainitulla lakkaa savuttamasta, käynnistyminen nopeutuu selvästi, tyhjäkäynti tasoittuu sekä pintakaasulla (esim. 2. vaihde ja 20 km/h) hiljaa ajaessa esiintyvä ynn-ynn-ynn aaltoilukin katoaa.. mutta vain muutamaksi päiväksi. Lienee kyse pariin vuotavaan suuttimeen adaptoitumisesta, joka ei kuitenkaan tässä tapauksessa aiheuta kuin haittaa.
ANYWAY, siinä sitten valikoissa seikkaillessa tulin käynnistäneeksi sen EWS/CAS synchronization ja stopanneeksi sen ilmeisesti kesken kaiken.. ei näet lähtenyt auto kohta enää kummallakaan avaimella (eikä kirveelläkään) käyntiin, starttasi kyllä. Vikakoodia "EWS manipulation" pukkasi. Puhelu Ongelmalapselle ja seikkailtiin samoissa valikoissa, mutta tällä kertaa maltoin ohjeesta odottaa sen toiminnon starttaamisen jälkeen, että Current Status muuttui blaablaablaa succesful-tilaan, jonka jälkeen käynnistyi taas normaalisti.. PHIUH.
Tämän kerroin siis vain, jotta joku haulla löytäisi ko. vikakoodia etsiessään tuon mahdollisen ratkaisun.BMW 135is Coupe manuaali
Comment
-
-
Originally posted by Izzman View PostSinänsä tuo instrument cluster toimii eli mittaristo (eikö?). Tarkoitus oli kokeilla tuota kautta nollata huolto, ihan mielenkiinnosta. Miten toi väärän mittariston hakeminen tapahtuisi jos on valittu oikea DDE?
Tarkoitatko että Functional Jobs ei löydä mittaristoa vai miten sitä olet yrittänyt etsiä?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostEihän DDE:llä ole mitään tekemistä tässä asiassa mittariston kanssa.
Tarkoitatko että Functional Jobs ei löydä mittaristoa vai miten sitä olet yrittänyt etsiä?ja antaa hänen sitten olla. Mittaristo kuitenkin toimii sentään.
BMW 135is Coupe manuaali
Comment
-
-
Jos asennan Inpan saksaksi, niin valikoita löytyy enemmän mm. E61:een palikoita, mutta kun asennan UK version niin valikoita on vähemmän eli ei mm. E61:een mitään? Siis nuo päävalikon E60 näppäyksen jälkeen!Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Vaihdettiin takajarrupalat E90een. Kuinka Inpalla pystyy nollaamaan jarruhuolto indikaattorin ? Manuaalisesti kun koitin mittariston kautta, ei suostu nollaa.
Mittaristo edelleen ilmoittaa, että palat ovat lopussa. Pitäskö se ilmoitus häipyä automaattisesti kun palat on vaihdettu, vai onko sensorit mennyttä kamaa ?
Comment
-
-
Originally posted by n9500 View PostVaihdettiin takajarrupalat E90een. Kuinka Inpalla pystyy nollaamaan jarruhuolto indikaattorin ? Manuaalisesti kun koitin mittariston kautta, ei suostu nollaa.
Mittaristo edelleen ilmoittaa, että palat ovat lopussa. Pitäskö se ilmoitus häipyä automaattisesti kun palat on vaihdettu, vai onko sensorit mennyttä kamaa ?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
tuo jarrupalaindikaattori ainaki E39:ssä on vaan piuha joka kiertää ja tutkii et kulkeeko virta läpi, eli en usko et mitään valoa pitäisi jäädä palamaan jos on piuhat ja palat kohillaan, tällöin olisi joku piuha jossain poikki...
Inpalla yleensä noiden valojen poisto tapahtuu instrumental clusterissa nollailemalla tai nollailemalla vikakoodit, esm airbagin valo kun syttyy jonkin pienen häikän takia ni se lähtee pois nollaamalla koodit...
Itsellä olisi kysyttävänä että onko mahollista tuohon E39:iin koodailla noita saattovaloja toimimaan?, mitenkä ne sitten toimisi ja osaisiko joku kertoa mitä pitäisi säädellä että saa pelittämään. ei jaksaisi alkaa arpomaan tuon saksankielen kanssa :P
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostItsellä olisi kysyttävänä että onko mahollista tuohon E39:iin koodailla noita saattovaloja toimimaan?, mitenkä ne sitten toimisi ja osaisiko joku kertoa mitä pitäisi säädellä että saa pelittämään. ei jaksaisi alkaa arpomaan tuon saksankielen kanssa :P..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
-
Originally posted by jsr85 View PostIlmeisesti tuota ei onnistu koodata automaattiseksi, mut tuohan on alunperinkin varmaan kaikissa e39 korin autoissa, avaimet pois paikoiltaan ja räpäyttää pitkiä, a'vot saattovalot on päällä
sit sit, kun vahingossa jätän vilkun päälle ja lähen autosta pois avaimet veke jne, ni vilkun puolinen pitkävalo jää palamaan parkkina päälle :o, eikä sammu itekseen,
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View Postsit sit, kun vahingossa jätän vilkun päälle ja lähen autosta pois avaimet veke jne, ni vilkun puolinen pitkävalo jää palamaan parkkina päälle :o, eikä sammu itekseen,Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment