Hidas toimitus tuolta ainakin on,tilasin boxin 14.8 eikä kuulu vieläkään mitään.
Olen pistänyt s.postia ja pahoittelevat DHL:län sekoilua ja pari kertaa on luvannut laittaa boxin nopeasti takas matkaan,ei auta kun odotella!
Mitähän ASC mahtaa tykätä tuosta laatikosta. M44 koneeseen olis valmis paketti, mutta vähän mietityttää se, että toimiiko toi ASC. Veikkaan, että ei. Kun emäntäkin ajelee välillä tuolla autolla, saisi ASC toimia. Muutenkin vituttaa jos mittaristossa helottaa valoja kuin joulukuusessa. Entä ABS? Eikös sekin systeemi keskustele ecun kanssa jollain tavalla.
Mitähän ASC mahtaa tykätä tuosta laatikosta. M44 koneeseen olis valmis paketti, mutta vähän mietityttää se, että toimiiko toi ASC. Veikkaan, että ei. Kun emäntäkin ajelee välillä tuolla autolla, saisi ASC toimia. Muutenkin vituttaa jos mittaristossa helottaa valoja kuin joulukuusessa. Entä ABS? Eikös sekin systeemi keskustele ecun kanssa jollain tavalla.
Periaatteessa megan kanssa vain mielikuvitus on rajana mutta tuskin on vakio-ominaisuutena kdfi:ssä ASC:tä. Kysymällä selvinnee.
Ainakaan m50-koneisissa e36/e34 ei mitään ylimääräisiä valoja syty kun tekee "tökkää-kiinni"-megan. Ja ABS toimii myös.
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
M44 tapauksessa ASC:stä tuntuu olevan pari versiota, se vanhempi jossa on vielä erillinen kaasuläppä toiminee megan kanssa siinä missä ennenkin, ainakin M52-tapauksessa tuntui toimivan. ABS = no problem.
Hidas toimitus tuolta ainakin on,tilasin boxin 14.8 eikä kuulu vieläkään mitään.
Olen pistänyt s.postia ja pahoittelevat DHL:län sekoilua ja pari kertaa on luvannut laittaa boxin nopeasti takas matkaan,ei auta kun odotella!
Itsellä kesti tasan 7 päivää tulla, samoten tuli kirjekuoressa tarvittava TPS liittimillä. Itse tilasin BS - autotunelta, hyvää toimintaa ja sain juuri sellaisen kuin itse halusinkin. Päivitti samal firmwaren uusimpaan.
Eli kannattaa ottaa yhteyttä sähköpostitse heille, niin tekevät sellaisen boxin kuin itse haluat, pientä korvausta vastaan.
Omia kokemuksia.. Niin kauan hyvä aparaatti kun vaan toimii, mutta jos alkaa temppuilemaan ei naurata. Tuo oma taisi tosin omata pahaa karmaa tai jotain vastaavaa. KDFI:n tuotetuki toimii n. 3 viikon viiveellä ja koko boksi toteutettu pintaliitoksilla. Kerran tommoseen joutunut vaihtamaan tietoliikenne piirin, eikä tuo oikeen ollut tämmöisen tavallisen kuolevaisin hommaa
M44 tapauksessa ASC:stä tuntuu olevan pari versiota, se vanhempi jossa on vielä erillinen kaasuläppä toiminee megan kanssa siinä missä ennenkin, ainakin M52-tapauksessa tuntui toimivan. ABS = no problem.
TPS sensorista puheen ollen, mitäs muut on käyttänyt?
Itse tilasin uuden kaasuläppä asentotunnistimen autotunelta. joku Boschin malli. kellään tietoa toimiiko kdfi m20, m30b30 kaasuläppä asentotunnistimen kanssa?
Lähettivät kdfin mukana uuden mutta kun menin käyttämään liian kovia otteita
niin pyörähti jousi piloille.
kellään tietoa toimiiko kdfi m20, m30b30 kaasuläppä asentotunnistimen kanssa?
Ei toimi. M20 ja M30 koneissa se mötikkä kaasuläpän kyljessä ei ole varsinainen TPS-anturi vaan katkaisija joka ilmottaa motronicille kun kaasuläppä on täysin kiinni tai auki.
Ilman TPS-anturiakin pärjää jos käyttää MAP-pohjaista kiihdytysrikastusta.
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Ei toimi. M20 ja M30 koneissa se mötikkä kaasuläpän kyljessä ei ole varsinainen TPS-anturi vaan katkaisija joka ilmottaa motronicille kun kaasuläppä on täysin kiinni tai auki.
Ilman TPS-anturiakin pärjää jos käyttää MAP-pohjaista kiihdytysrikastusta.
Ahaa. Tossa kerkesin jo askartelemaan pohjan uudelle TPS anturille.
Myöhemmäksi ongelmaksi sitte jää ne johtojen kytkennät, anturissa numerot 1,2,3.
Comment