Loistavaa sain kasan dataa oliskos toi etsittävä file avustanut oikeiden asioiden loggaamisessa? tuli meinaan ylimäärästäkin dataa kasa.
Mutta siis kiitos loistava softa tuon kehitystä ei tainnut olla mahdollista tukea?
Juu, PayPal:iin voi heittää, jos siltä tuntuu: [email protected] ja saa siitä ohjelmasta suoraankin lähetettyä menusta: About->Donate.
Jos saat login johonkin nettiin, niin ois kiva vilkaista.
Laitoin sen englanninkielisen fileen tänne: http://phenoboy.kapsi.fi/GSDS2.IPO
Tekstitiedosto ja sieltä voi hakea resulttien nimiä ja siinä samassa englanniksi on selitys.
Juu, PayPal:iin voi heittää, jos siltä tuntuu: [email protected] ja saa siitä ohjelmasta suoraankin lähetettyä menusta: About->Donate.
Jos saat login johonkin nettiin, niin ois kiva vilkaista.
Laitoin sen englanninkielisen fileen tänne: http://phenoboy.kapsi.fi/GSDS2.IPO
Tekstitiedosto ja sieltä voi hakea resulttien nimiä ja siinä samassa englanniksi on selitys.
Pisitin sulle linkin privaan.
En tosin kerennyt mitään laskentaa tekemään vielä noille.
Päivitäs otsake samalla kun kerran päivitit tän lostavan softankin
Koitan ajaa jonkun pätkän E60 M5:n moottorin elämästä viikonlopun aikana
Juu, tohon MSS65:een olisi kiva kehitellä enemmän noita custom jobeja, jonka avulla loggaukseenkin tulisi tarkkuutta ja tietysti mittaristonäytöt. Ongelma on vaan siinä, et mun on ihan mahdoton niitä testata kun ei juuri satu tuollaista autoa olemaan kerkeisitkö joskus testailemaan jos teen nuo valmiiksi ? Siellä on kans näköjään satoja eri arvoja joista voi valita. Osa tietysti aika turhia ja nippeleitä.
Juu, tohon MSS65:een olisi kiva kehitellä enemmän noita custom jobeja, jonka avulla loggaukseenkin tulisi tarkkuutta ja tietysti mittaristonäytöt. Ongelma on vaan siinä, et mun on ihan mahdoton niitä testata kun ei juuri satu tuollaista autoa olemaan kerkeisitkö joskus testailemaan jos teen nuo valmiiksi ? Siellä on kans näköjään satoja eri arvoja joista voi valita. Osa tietysti aika turhia ja nippeleitä.
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Noo, ihan alussa vasta tekeminen, mutta testattu on että bitit liikkuu androidin ja auton ecun välillä. Omalla vapaa-ajalla tätä tulee tehtyä, ja sitä on vaihtelevasti. Tavote ois saada tämä toimimaan Androidissa nimenomaan Qt-toolkitilla, niin ei tarvitsisi kaikkea tehdä uusiksi. Se Qt on vielä täysin kokeilematta Androidissa. Saas nähdä.
Mites muuten kun tuo sun win softa käyttänee ediabas kirjastoja niin
miten ne oot korvannu vai toimiiko suoraan androidissa entäs miten ediabas serveri eikös sekin ollut tuossa käytössä?
Vai ootko kirjottanut jonkun muun tulkin tms väliin itse?
Mites muuten kun tuo sun win softa käyttänee ediabas kirjastoja niin
miten ne oot korvannu vai toimiiko suoraan androidissa entäs miten ediabas serveri eikös sekin ollut tuossa käytössä?
Vai ootko kirjottanut jonkun muun tulkin tms väliin itse?
Testo:ssa oon tehny joihinkin ecuihin ns. 'serial' version, joka ei tarvitse ediabasta. Oon laittanut ecun nimen perään (serial). Eli niissä ohjelma kommunikoi suoraan ecun kanssa.
Periaatteessa olisi mahdollista tehdä Test-O:sta versio, joka ei vaadi Ediabas:ta. Mutta toki siinä olisi vain rajoitettu määrä ecuja.
Ediabas:n korvaaminen jollain omalla, .prg tiedostojen tulkitsemiseen, olisi sinänsä kiehtova ajatus, mutta aivan liian työläs/mahdoton ilman tarkempia dokumentteja ja tietoja.
Noo, ihan alussa vasta tekeminen, mutta testattu on että bitit liikkuu androidin ja auton ecun välillä. Omalla vapaa-ajalla tätä tulee tehtyä, ja sitä on vaihtelevasti. Tavote ois saada tämä toimimaan Androidissa nimenomaan Qt-toolkitilla, niin ei tarvitsisi kaikkea tehdä uusiksi. Se Qt on vielä täysin kokeilematta Androidissa. Saas nähdä.
tuleeko tämä sit toimimaan sillä pyörelläkin obd liitimillä, kun itsellä E39 525tds -99 on se obd pyöreä liitin
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Olisikohan jollain ,mahdollista ajaa tuolla datat oman auton automaatista (5HP24 + GS851) verrokiks mulle tyyliin normi rauhallisella ajoilla kaikki vaihdot läpi + sport kickdown kiihdytys?
Lähdin pitkästä aikaa kokeilemaan tätä softaa uudestaan ja törmäsin ongelmiin. Test-0 ei näytä yhtään mitään, välillä löydän alalaidasta virhekoodin: API-0006 ACCESS DENIED. Uudelleenkäynnistykset ei vaikuta mitään ja kaikkea mahdollista olen kokeillut rämpyttää.
Oma tietokonelaitteisto muuttui tässä välillä, eli kaikki on uudestaan asennettu viimekerrasta. INPA on sama versio kuin ennekin ja se toimii ja lukee autoa moitteetta. Moottori on M52TU.
Lähdin pitkästä aikaa kokeilemaan tätä softaa uudestaan ja törmäsin ongelmiin. Test-0 ei näytä yhtään mitään, välillä löydän alalaidasta virhekoodin: API-0006 ACCESS DENIED. Uudelleenkäynnistykset ei vaikuta mitään ja kaikkea mahdollista olen kokeillut rämpyttää.
Oma tietokonelaitteisto muuttui tässä välillä, eli kaikki on uudestaan asennettu viimekerrasta. INPA on sama versio kuin ennekin ja se toimii ja lukee autoa moitteetta. Moottori on M52TU.
Tarkistas ensin com-portin asetukset obd.ini:stä, onko OK ? Sitten voi koittaa tappaa ebasx32.exe prosessin ennen käynnistystä.
Comment