Originally posted by böntti
View Post
Oma proggis: graafista live-dataa TestO:lla. *Päivitys 26.06.2017*
Collapse
X
-
-
Hienoa, kiitos jos sait korjattua! ja kiitos kannustimesta, täytyy sanoa että on sillä kyllä iso vaikutusOriginally posted by JP-76 View PostMihinkä osoitteeseen voin lähettää tuon korjauspaketin tuohon ylläolevaan?
Foorumi ei hyväksy txt- eikä rar-tiedostoja...
email: [email protected]
Löytyisiköhän "Values #2":sta se boostin arvo ?
Comment
-
Täytyy katsoa tuo values#2 illalla kun pääsen koneelle.Originally posted by pheno View PostHienoa, kiitos jos sait korjattua! ja kiitos kannustimesta, täytyy sanoa että on sillä kyllä iso vaikutus
email: [email protected]
Löytyisiköhän "Values #2":sta se boostin arvo ?
Lähetän tuon korjauksen myös illalla.Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
Löysin tämän projektin muutama päivä sitten ja tänään testasin omaa M57:aa vasten ja kyllä sieltä käyrää tuli
. Varsinainen tarve on löytää kaverin N47:sta syy pieneen suvantoon koneen vedoissa ja jos vaan ko. ecu löydetään, niin tällaisen softan pitäisi olla oikea täsmätyökalu ko. vianetsintään
.
Last edited by PowerD; 06-04-2014, 16:46.
Comment
-
Siellähän on alasvetovalikossa tuo detect ecuOriginally posted by PowerD View PostLöysin tämän projektin muutama päivä sitten ja tänään testasin omaa M57:aa vasten ja kyllä sieltä käyrää tuli
. Varsinainen tarve on löytää kaverin N47:sta syy pieneen suvantoon koneen vedoissa ja jos vaan ko. ecu löydetään, niin tällaisen softan pitäisi olla oikea täsmätyökalu ko. vianetsintään
.
Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
Originally posted by PowerD View PostLöysin tämän projektin muutama päivä sitten ja tänään testasin omaa M57:aa vasten ja kyllä sieltä käyrää tuli
. Varsinainen tarve on löytää kaverin N47:sta syy pieneen suvantoon koneen vedoissa ja jos vaan ko. ecu löydetään, niin tällaisen softan pitäisi olla oikea täsmätyökalu ko. vianetsintään
.Juu, tuo detect ecu ei vaan aina tunnu toimivan. Syytä en tiedä, vielä. Sitä pitäisi parantaa.Originally posted by JP-76 View PostSiellähän on alasvetovalikossa tuo detect ecu
N47:lle ei muistaakseni ole mittareita eikä näitä valmiita loggaussettejä tehty. Mutta toki onnistuu loggaus laittamalla ajoon yksittäisiä arvoja.
Comment
-
N47:aan ei päästy sisään. En päässyt kiinni INPA:llakaan joka on mulla versio 5.00. Inpan käyttöliittymästä valinta E90:lle kyllä löytyy, joten puuttuukos nyt taustalta sopiva .prg tiedosto, vai missähän on vika? Testo antaa virheilmoituksen "Error: SYS-0005: OBJECT FILE NOT FOUND" :think
Comment
-
Juu, toi virhe tarkoittaa juuri sitä että oikeaa .prg:tä ei löydy. INPA tai oikeammin Ediabas pitäisi päivittää uudempaan.Originally posted by PowerD View PostN47:aan ei päästy sisään. En päässyt kiinni INPA:llakaan joka on mulla versio 5.00. Inpan käyttöliittymästä valinta E90:lle kyllä löytyy, joten puuttuukos nyt taustalta sopiva .prg tiedosto, vai missähän on vika? Testo antaa virheilmoituksen "Error: SYS-0005: OBJECT FILE NOT FOUND" :think
Comment
-
OK, kiitos vahvistuksesta. Koulutin tuossa viime yönä itseäni ja opin mm. BTCF:n gurujen tarinoista, että kun tuo kohdeauto on 12/2007, niin pitäisi olla D-can piuha ja mulla on K-can, eli sekä "rauta" että softa on nyt tähän tarkoitukseen vanhaa... Jos tuo piuha-asia jätetään huomioimatta, niin lähtisikö vanhempi INPA lukemaan jos sinne vaan heittäisi sopivat .prg tiedostot uudemmasta?
Comment
-
Ehkä, ehkä ei. Mulla on tullu object file not foundia semmoisessa tilanteessa kun ecu ei osaa tunnistautua oikein. Ipo-file (inpan skripti) avaa tietyn group filen (.grp) jonka tarkoitus on tunnistaa ecun käyttämä ecu-file (.prg). Object file not found -ilmon jälkeen tulee toinen ilmoitus tyyliin "yritettiin löytää autosta "DMExyz111" tai "DMExyz222", löydettiin kuitenkin "???"". Ecu siis ei osaa kertoa omaa tyyppiään group filelle (tjsp) ja scriptin suoritus katkeaa. Jos avaa tool32:lla esim DMExyz111.prg:n niin yhteys toimii ja kuso kulkee.Originally posted by PowerD View PostOK, kiitos vahvistuksesta. Koulutin tuossa viime yönä itseäni ja opin mm. BTCF:n gurujen tarinoista, että kun tuo kohdeauto on 12/2007, niin pitäisi olla D-can piuha ja mulla on K-can, eli sekä "rauta" että softa on nyt tähän tarkoitukseen vanhaa... Jos tuo piuha-asia jätetään huomioimatta, niin lähtisikö vanhempi INPA lukemaan jos sinne vaan heittäisi sopivat .prg tiedostot uudemmasta?-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Tässä potilaana N53, jossa MSD80 ecu.
Onko bank1:n katalysaattori tullu tiensä päähän? Katin jälkeinen lambda näyttää käyrää, joka on tyypillistä etummaiselle lambdalle ja on ihan erilainen kuin Bank2:n vastaava.
Bank2:n jälkimmäinen lambda pysyy tasaisena niinkuin pitääkin.
Bank1:


Bank2:

Comment

Comment