INPA kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HTK12
    replied
    Originally posted by AK-87 View Post
    Inpa tipahti postiluukusta. Kysyn nyt ennen kuin ehdin sössiä mitään, että onko tuolla mahdollista paskoa koko auto, jos tekee jotain väärin? Tarvii kysyä, koska ATK-skillssit on jotakuinkin samaa tasoa autotekniikan tuntemuksen kanssa. Eli käytännössä olemattomat.

    Niin ja tarkoituksena olisi lähinnä tutkia mahdollisia vikakoodeja.
    INPA:llä ei pysty koko autoa paskomaan. Mukana tosin tulee yleensä muitakin softia kuten NCS Expert, Winkfp jne. ja näillä saa kyllä auton sotkettua, niin ettei se enää käynnisty, jos ei tiedä mitä tekee. Toki adaptaatioita jne. ei kannata mennä nollailemaan. Niin ja kannattaa muistaa myös se, että siellä autossa istuessa virrat päällä se akku voi tyhjentyä, jos siellä innostuu pidempään katselemaan. Lopuksi, mieti kaksi kertaa ennen kuin painat nappia, INPA ei nimittäin kysele, että oletko varma, vaan se tekee heti pyydetyn asian.

    Leave a comment:


  • AK-87
    replied
    Inpa tipahti postiluukusta. Kysyn nyt ennen kuin ehdin sössiä mitään, että onko tuolla mahdollista paskoa koko auto, jos tekee jotain väärin? Tarvii kysyä, koska ATK-skillssit on jotakuinkin samaa tasoa autotekniikan tuntemuksen kanssa. Eli käytännössä olemattomat.

    Niin ja tarkoituksena olisi lähinnä tutkia mahdollisia vikakoodeja.

    Leave a comment:


  • markok
    replied
    Originally posted by pheno View Post
    Pääsee INPA:lla katsomaan live-dataa. Oma moduli sieltä 'body':n alta, joku 'additional park heater'.

    Lukko avautuu ainakin ISTA/D:llä. INPA:sta en moista löytänyt.
    OK. Kiitos tästä. Taidan laittaa vielä tuonne Rheingold topicciin kysymyksen jos joku sattuisi muistamaan polun miten Rheingoldilla tuo lukituksen avaus onnistuu. Ehkä olen vielä käyttänyt liian vähän tuota ohjelmaa, mutta jotenkin se tuntuu sekavalta, että löytäisi haluamansa toiminnon.

    Leave a comment:


  • Kissvesala
    replied
    Originally posted by jussi97 View Post
    jees elikkäs pari päivää koittanu asennella tätä ja nyt menee lopullisesti hermot, kellään tietoa kyseisestä errorista?
    Siirrä ne asennuskamat tikulta c aseman juureen ja koita uudelleen.

    Leave a comment:


  • pheno
    replied
    Originally posted by markok View Post
    Pääseekö Inpa:lla kiinni e60:n alkuperäiseen Webastoon? Onko tälle oma moduli vai löytyykö Ihka:n alta? Pystyykö lukkoon menneen Webaston avaamaan Inpa:lla?
    Pääsee INPA:lla katsomaan live-dataa. Oma moduli sieltä 'body':n alta, joku 'additional park heater'.

    Lukko avautuu ainakin ISTA/D:llä. INPA:sta en moista löytänyt.

    Leave a comment:


  • markok
    replied
    Pääseekö Inpa:lla kiinni e60:n alkuperäiseen Webastoon? Onko tälle oma moduli vai löytyykö Ihka:n alta? Pystyykö lukkoon menneen Webaston avaamaan Inpa:lla?

    Leave a comment:


  • jussi97
    replied
    jees elikkäs pari päivää koittanu asennella tätä ja nyt menee lopullisesti hermot, kellään tietoa kyseisestä errorista?
    Attached Files

    Leave a comment:


  • jussi97
    replied
    Olen harkinnut tutustuvani vähän enemmän tähän bmwn diagnostiikkaan, niin selventäiskö joku vähän mitä kaikkia ohjelmia on ja mitä niillä tehdään ja millä pääsisi käsikisi e36 3.2-96 m3:seen. Kiitos jo etukäteen

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Samppale View Post
    Seuraavanlainen ongelma. Tutulla on e61 530d 05' ja en pääse inpalla kiinni moottorinohjausyksikköön. Oman e39 530i kanssa ei ole ongelmaa. Samoin toisen kaverin e61 523i ei ongelmia.

    ja miksi inpan on saksan kielinen e61 valikoissa? =)
    Päivitä INPA.

    Leave a comment:


  • Samppale
    replied
    Seuraavanlainen ongelma. Tutulla on e61 530d 05' ja en pääse inpalla kiinni moottorinohjausyksikköön. Oman e39 530i kanssa ei ole ongelmaa. Samoin toisen kaverin e61 523i ei ongelmia.

    ja miksi inpan on saksan kielinen e61 valikoissa? =)

    Leave a comment:


  • lassiv
    replied
    Mahtaako tuo E-villen kaapeli käydä myös E90 LCI:hin vai onko tähän eri kaapelit olemassa?

    Leave a comment:


  • Arnolds
    replied
    Tyhmältä vähän tyhmä kysymys mutta pystykö ja jos niin mistä löytyy inpa:sta
    kohta millä saa M57TU:n adaptaatiot moottorin puolelta nollattua??

    Leave a comment:


  • bemmeri
    replied


    Onko tämä oikea kaapeli jos auto on 3/2008 (e90)?

    Tarkoitus olisi saada Inpa toimimaan ja joskus myöhemmin ehkä flashata MHD androit luurilla/tabletilla. :think

    Leave a comment:


  • Jarsse
    replied
    käytin ekaa kertaa inpaa eilen ja jotain ihmettä tein ja sain kaikki valot katoamaan mittaristosta kun pitäisi palaa virrat päälle laittaessa varotusvalot yms,nyt ei pala, lähti sentää auto käyntiin.

    toinen mistä inpassa onnistuu tasonsäädön laskeminen e61:ssä?

    edit:taisin vaan aamulla painaa niin nopeesti startia nappia ettei kerenny palaa,koska ruokiksella kokeiltaessa toimi normaalisti
    Last edited by Jarsse; 04-11-2015, 11:40.

    Leave a comment:


  • ohhoh
    replied
    Originally posted by Nettipepe View Post
    Kysytään nyt tässä säikeessä,vaikka ei ihan tänne kuulu.(ylipäätään bmw palstalle)

    Minulla tuollainen K+Dcan kaapeli ja nyt kiinnostaisi myös vw konsernin autoja tutkia.
    Tietääkö kukaan käykö tuo vag-com softan kanssa vai pitääkö olla eri kaapeli?
    Toimii. Vikakoodien luku ja nollaus ainakin onnistuu. Jossei heti rupea toimimaan, niin käy vag comin asetuksista kaikki portit läpi ja testaa millä toimii.
    Hiukan oli hitaan puoleinen, mutta ajoi asiansa.

    Leave a comment:

Working...
X