INPA kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pheno
    replied
    Originally posted by Playpig View Post
    Koitettu toiseen autoon jossa toimi todella hienosti, tässä autossa M52B28TU MS 41

    Missä vika oman auton kanssa?
    Kuulostaa siltä, että k-väylässä on joku häiriölähde. joku moduli joka ei toimi oikein eli jumittaa tai aiheuttaa häiriötä sinne. Ehkä puutteellinen maadoitus ja laturin tms. häiriöt tulee läpi väylään. Se k-väylähän on jaettu kaikkien modulien kesken. Periaatteessa yksi kerrallaan pois ottamalla ja katsomalla auttaako voisi selvitä mutta hidasta hommaahan tuo on.

    Leave a comment:


  • Playpig
    replied
    Originally posted by Playpig View Post
    Mikähä lie vikana kun auton käydessä ja livedataa lukiessa INPAN päivitysnopeus on surkea ja vähän väliä tulee virhekoodi IFH-0010: DATA TRANSMISSION TO CONTROL UNIT DISTURBED tai IFH-0009: IFH-0009 NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT

    Vasemmassa reunassa oleva musta pallukka liikkuu pätkien ja välillä jumittaa paikoilleen pidemmäksi aikaa ja tällöin jompikumpi ongelmista ilmaantuu. Kun auto ei käy niin toimii hyvin.

    M50B25TU DME 3.3.1
    Ediabas 7.3
    Inpa 5.06
    ADS palikka ja COM portillinen läppäri. Tai itseasiassa kahdella eri koneella koitettu...
    Koitettu toiseen autoon jossa toimi todella hienosti, tässä autossa M52B28TU MS 41

    Missä vika oman auton kanssa?

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Latenssit 1, ei muuta.

    Leave a comment:


  • Doni
    replied
    Minulla on tuollainen K+DCAN johto. Toimii hyvin uudemmissa autoissa, mutta E46 tahtoo pätkiä yhteyttä. Oliko jokin asetus jota piti muokata jos lukee tuollaista vanhempaa autoa K+DCAN johdolla?

    Mulla on myös vanhan mallin obd-kaapeli joka toimii samassa läppärissä pätkimättä. Se johto on nyt vaan jemmassa jossain ja aamulla pitäisi käydä Frankfurtissa lukee vikakoodeja yhdestä E46:sta.

    Leave a comment:


  • Playpig
    replied
    Mikähä lie vikana kun auton käydessä ja livedataa lukiessa INPAN päivitysnopeus on surkea ja vähän väliä tulee virhekoodi IFH-0010: DATA TRANSMISSION TO CONTROL UNIT DISTURBED tai IFH-0009: IFH-0009 NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT

    Vasemmassa reunassa oleva musta pallukka liikkuu pätkien ja välillä jumittaa paikoilleen pidemmäksi aikaa ja tällöin jompikumpi ongelmista ilmaantuu. Kun auto ei käy niin toimii hyvin.

    Ediabas 7.3
    Inpa 5.06
    ADS palikka ja COM portillinen läppäri. Tai itseasiassa kahdella eri koneella koitettu...
    Last edited by Playpig; 21-07-2015, 17:06.

    Leave a comment:


  • Jasuuu
    replied
    Originally posted by Kissvesala View Post
    usb kaapelilla et tuon kans oikeen tee mitään. tuon ikänen vaatii joko ads interfacen tai icomin

    Öö mikä on ads interface? Jos kaapeliib liittyy niin ei ole usb kaapeli vaan sarjaportti. Ja mikä on Icom?

    E: Vai ajanko bavariaan nollauttamaan valon ja vaihtamaan uudenpaan autoon kun tää on aina niin helvetin hankalaa

    Leave a comment:


  • Kissvesala
    replied
    Originally posted by Jasuuu View Post
    Mites tätä inpaa ajetaan? Huomenna tarkoitus hakea kaapeli postista, ja ladata inpa. Uhrina e34 ja airbagvalo. Liekkö tulee ongelmia kun koneena on m52b28 e36 sähköillä? Näkeekö tosta myllystä livedataa?

    usb kaapelilla et tuon kans oikeen tee mitään. tuon ikänen vaatii joko ads interfacen tai icomin

    Leave a comment:


  • Jasuuu
    replied
    Mites tätä inpaa ajetaan? Huomenna tarkoitus hakea kaapeli postista, ja ladata inpa. Uhrina e34 ja airbagvalo. Liekkö tulee ongelmia kun koneena on m52b28 e36 sähköillä? Näkeekö tosta myllystä livedataa?

    Leave a comment:


  • jonsered92
    replied
    Moro

    Pitäs päästä kaverin 04´ e60 530d moottorinohjaukseen käsiksi, mutta herjaa liitteessä lukevaa virhettä. Koneena win 7 x64 ja inpa 5.00. BMcablesin kaapeli elikkä pitäs varmaa toimia. Vaihteisoon antoi mennä ja joihinki satunaisiin moduuleihin, mutta moottori ois tärkein melkeinpä. Kaikkia kone vaihtoehtojaki kokeilin. Mikä siis neuvoksi, pitääköhä mun saaha kuitenki erilainen johto? En muista enää onko toi K vai D CAN. Ainaki 1999 autois toimii.
    Attached Files
    Last edited by jonsered92; 28-06-2015, 13:11.

    Leave a comment:


  • KOS56OLAVI
    replied
    -----
    Last edited by KOS56OLAVI; 28-06-2015, 17:00.

    Leave a comment:


  • ohhoh
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Kyseisen motin filet ovat vain saksaksi.
    Joudut etsimään toisia jos haluat ne englanniksi.
    Onko ne noita SGDAT kansiossa olevia .IPO filejä? Eli jos löydän netistä englannin kielisen, heitän sen sinne ja vanhan pois?

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by ohhoh View Post
    Mites tällainen homma:

    Inpa toimii ja kaikki valikot ovat englanniksi. Kaikkiin boxeihin pääsee käsiksi ja siellä valikot ovat englanniksi, sitten kun valitsen moottorin ja oikean ohjausboxin, eli moottorin koodeja, livedataa yms katselemaan ovat valikot saksan kielellä?

    Pitääkö ton kanssa vaan elää ja mennä vanhasta muistista vai pystyykö ne vaihtamaan englanniksi. (toisessa motissa ne oli enkuksi)
    Kyseisen motin filet ovat vain saksaksi.
    Joudut etsimään toisia jos haluat ne englanniksi.

    Leave a comment:


  • KOS56OLAVI
    replied
    World's leading screen capture + recorder from Snagit + Screencast by Techsmith. Capture, edit and share professional-quality content seamlessly.


    Ton näkönen on inpan valikko kun sen kirjotin siihen iniin.

    Jännä nähdä mitä se tekee jos sellanen auto löytyy.

    Vaihtonäppäin antaa sen siihen F4 painikkeeseen.

    Leave a comment:


  • KOS56OLAVI
    replied
    Kiitos hyvistä vinkeistä,mä olen tullu varovaiseksi kun olen niin monta kertaa töpänny jonkun yksinkertasen säädön,joten varmistelin sitä juttuu.
    Esimerkkinä typeryydestä onnistuin inpalla saamaan ajon eston päälle,enkä olisi siitä päässy mihinkään ilman Jyrkin avustusta,ja sitten pari muuta pikku juttuu jotka ei estäny ajamista, mutta tuotti muuta harmia,ne sain itte palutettua.

    Ncs expertillä olen pärjänny paljon paremmin kun otin Dummyn käyttöön.

    Dissiäkin alkaa ymmärtää paremmin vaikka en sillä mitään uskalla korjata.

    Leave a comment:


  • ohhoh
    replied
    Mites tällainen homma:

    Inpa toimii ja kaikki valikot ovat englanniksi. Kaikkiin boxeihin pääsee käsiksi ja siellä valikot ovat englanniksi, sitten kun valitsen moottorin ja oikean ohjausboxin, eli moottorin koodeja, livedataa yms katselemaan ovat valikot saksan kielellä?

    Pitääkö ton kanssa vaan elää ja mennä vanhasta muistista vai pystyykö ne vaihtamaan englanniksi. (toisessa motissa ne oli enkuksi)

    Leave a comment:

Working...
X