INPA kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tonnizi
    replied
    Originally posted by Kissvesala View Post
    Alkaen noin -08 toimii pinnit erillään. Siihen saakka kaikissa oltava yhdessä.
    Juu, no laitoin sulle YV:tä asiasta, jos vaikka pystyisit siel vähän autamaan?

    ja kysymys kuuluuki sitten kun yhdistää pinnit 7 ja 8, niin toimiiko sen jälkeen 08 vuoden autoissa ollenkaan vai?

    Leave a comment:


  • Kissvesala
    replied
    Originally posted by TareJR View Post
    Auto on e39 530d -00.

    Toimiiko muissa autoissakin vaikka tinaa 7 ja 8 pinnit yhteen?

    Ja en usko tohon että pitäs 7 ja 8 pinnit tinaa yhteen ku tekee täysin samaa e38 750iLa -98 :silla
    Alkaen noin -08 toimii pinnit erillään. Siihen saakka kaikissa oltava yhdessä.

    Leave a comment:


  • tonnizi
    replied
    Originally posted by Kissvesala View Post
    Jos e39 on auto mihin koitat saaha yhteyttä, niin tinaa piuhasta pinnit 7 ja 8 yhteen niin alkaa rokkaamaan.
    Auto on e39 530d -00.

    Toimiiko muissa autoissakin vaikka tinaa 7 ja 8 pinnit yhteen?

    Ja en usko tohon että pitäs 7 ja 8 pinnit tinaa yhteen ku tekee täysin samaa e38 750iLa -98 :silla
    Last edited by tonnizi; 10-10-2015, 12:29.

    Leave a comment:


  • Kissvesala
    replied
    Originally posted by TareJR View Post
    Ongelma inpan kanssa, juuri asenettu!

    Ongelma1(herjaus): http://i.imgur.com/iCi7N9D.png
    Ongelma2(herjaus): http://i.imgur.com/R1lbHYl.png

    USB:n kyllä löys ja COM4 se minkä porttin takana on.

    Tämä mun INPA piuha on USB mallia, ja piuha on siis K+DCAN USB Interface (INPA Compatible) ja tästä piuhasta maksoin 45 - 50e ebay:stä

    Mutta ongelmana on noi mitkä tos kuvissa näkyykin.

    Osaako kukaan auttaa?
    Jos e39 on auto mihin koitat saaha yhteyttä, niin tinaa piuhasta pinnit 7 ja 8 yhteen niin alkaa rokkaamaan.

    Leave a comment:


  • tonnizi
    replied
    Ongelma inpan kanssa, juuri asenettu!

    Ongelma1(herjaus): http://i.imgur.com/iCi7N9D.png
    Ongelma2(herjaus): http://i.imgur.com/R1lbHYl.png

    USB:n kyllä löys ja COM4 se minkä porttin takana on.

    Tämä mun INPA piuha on USB mallia, ja piuha on siis K+DCAN USB Interface (INPA Compatible) ja tästä piuhasta maksoin 45 - 50e ebay:stä

    Mutta ongelmana on noi mitkä tos kuvissa näkyykin.

    Osaako kukaan auttaa?

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Ja Z3 (E36/7) -98, kaikkii muut toimii obd:lla paitsi BC ja ZKE.

    Leave a comment:


  • rikuh1
    replied
    Jep, ei oo ihan niin yksiselitteinen tuo ads / obd asia.. E36 jostain 95-> toimii 20pin adapterilla ja obd kaapelilla m52 moottoreiden kanssa sekä airbag, abs. Muihin moduleihin tarvitaankin poikkeuksetta sitten ads.
    Sitten esim 99-> e38, muuten pelaa obd kaapelilla kaikki mutta EDC alusta jos löytyy, tarvitaan ads

    Leave a comment:


  • Kiwes
    replied
    Originally posted by Kissvesala View Post
    Eli e36 joten vaatii ads piuhan tai icomin muihin moduleihin.
    Mä oon ollu siinä uskossa et jos ADS tarttee ni ei pääse mihinkää kiinni OBD piuhalla mutta aina sitä oppii uutta

    Tulipahan nyt tuoki selväks. Thänks

    Leave a comment:


  • Kissvesala
    replied
    Originally posted by maikkeli2 View Post
    Tosiaan auto on 323 97vm. Jalkatilasta ei löydy mitään, joten pacmanilla yritän lukea.
    Eli e36 joten vaatii ads piuhan tai icomin muihin moduleihin.

    Leave a comment:


  • maikkeli2
    replied
    Originally posted by Kiwes View Post
    mistä koitat lukea? (jalkotilasta vai pellinalta?)

    Auton malli ja ikä vaikuttaa siihen, että mistä töpselistä pääsee mihinki kiinni... nyrkkisääntönä <2000 vaatii pacmanin et pääsee jokapaikkaan kiinni (--> pellinalle) ja siitä eteenpäin pääsee skartilla (jalkotilasta)... mutta tosiaan malli ja vuosimallikohtaisia eroja on enemmän kuin tarpeeksi
    Tosiaan auto on 323 97vm. Jalkatilasta ei löydy mitään, joten pacmanilla yritän lukea.

    Leave a comment:


  • Kiwes
    replied
    Originally posted by maikkeli2 View Post
    Mikähän inpassa ongelmana kun ei pääse moduuleita katsomaan vaan antaa virheilmoituksen: ifh-0006 command not accepted. program will be stopped.
    Dme ja airbagin pääsee, muihin ei*

    **
    mistä koitat lukea? (jalkotilasta vai pellinalta?)

    Auton malli ja ikä vaikuttaa siihen, että mistä töpselistä pääsee mihinki kiinni... nyrkkisääntönä <2000 vaatii pacmanin et pääsee jokapaikkaan kiinni (--> pellinalle) ja siitä eteenpäin pääsee skartilla (jalkotilasta)... mutta tosiaan malli ja vuosimallikohtaisia eroja on enemmän kuin tarpeeksi

    Leave a comment:


  • maikkeli2
    replied
    Mikähän inpassa ongelmana kun ei pääse moduuleita katsomaan vaan antaa virheilmoituksen: ifh-0006 command not accepted. program will be stopped.
    Dme ja airbagin pääsee, muihin ei*

    **

    Leave a comment:


  • Nessu
    replied
    Inpa sastu asennettua moitteetta, ja nyt pitäs löytää enään suutinten testi sarake. Mistä mahtaa löytyä? Autona e46 m57 330d

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Toki pitää laittaa pinnit yhteen jos luetaan e39/e46 obd-portin kautta. Jos inpalla pääsee muihinkin ohjainlaitteisiin kuin moottoriin ja vaihteistoon, kaapeli ja yhteys on kunnossa. Ja tietty luku pitää tehdä konehuoneen 20-pin pistokkeesta jos semmoinen löytyy.

    Leave a comment:


  • Kissvesala
    replied
    Originally posted by böntti View Post
    Jos inpa toimii niin silloin ediabas on kunnossa ja ongelma on Rheingoldissa.
    Joo ja ei... Riippuu myös kaapelista. Vag com piuhasta tehty inpa kaapeli toimii inpassa suoraan, mutta rheingoldissa ei, ennenku pinnit 7 ja 8 juottaa yhteen. Älä kysy miksi, mutta näin on.

    Leave a comment:

Working...
X